Jump to content
IGNORERAD

Medlemmar som bor permament i Thailand.


broder tuk tuk

Recommended Posts

Allt som ligger inom ett lands gränser är ändå en del av landet. Tavelsjö är en unik del av Sverige liksom Rosengård.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    20

  • Boa52

    12

  • Soengsang

    10

  • leifen

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Om jag skriver jag förstår inte riktigt vad du menar, menar du att det är till mina egna inlägg ??. Enda stället, fel, Pattaya

och chang mai har jag inte varit till men säker lika mycket eller mer än du rest runt iThai. Hela tiden med min fru som

kan prata och förklara för mej.Inga supar resor

Jo jag förstår att du behöver någon som förklarar för dig. Det verkar dock inte hjälpa mycket. Du har ju ändå noll koll.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Boa52:

Förstår inte riktigt vad du menar. Svenskarna i Patong ligger i hängmattor och sitter och snackar med varandra och mår gott. Rätt.

Helt klart dricker dom en öl också, inga nykterister. Svarade bara på Fritz inlägg, du måste läsa allt innan du skriver. Fråga

Rolba om du inte tror på mej.mycke lungnare, bättre badstrand, snyggare flickor, bra musik, allt är bättre. Vill man ha det ännu lungnare

ett tag åker man till Karon eller nån annan beach

 

Ja precis... Phuket är lugnare, tråkigare och dyrare än Pattaya.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Om jag skriver jag förstår inte riktigt vad du menar, menar du att det är till mina egna inlägg ??. Enda stället, fel, Pattaya

och chang mai har jag inte varit till men säker lika mycket eller mer än du rest runt iThai. Hela tiden med min fru som

kan prata och förklara för mej.Inga supar resor



Prata och förklara kanske du kan.
Men skrivandet är det dock värre med.
Inte direkt många stavfel, så dyslexi kan du nog inte skylla på.
Är det månne spriten?
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 timmar sedan, skrev conservator:

Jag är ingen expert på Pattaya utan har alltid valt Bangkok som utgångspunkt, men är ganska säker på att Pattaya är tillräckligt stort för att innehålla betydligt mer än bara det som dess rykte säger !

 

Inte för att jag räknat på det men av ungefär 500 gator i Pattaya så är väl ca 25 bargator så jo det finns normala thailändare även i Pattaya.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Boa52:

Hon kan Thai för hon är en Thai och kan förklara och visa hur Thai gör. Det borde många är på forumet behöva. Inte bara på Pattaya vis

 

Kan du, som aldrig har varit i Pattaya, förklara vad du menar med på Pattayavis?

Du har också skrivit att i Pattaya är det bara trottoarfyllon med mera.

Vad vet du om det, då du aldrig varit i Pattaya?

Du har ta mig fan ingen vetskap alls om Pattaya, eller Thailand, så vräk inte ur dig en massa smörja.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev möljis:

 

Kan du, som aldrig har varit i Pattaya, förklara vad du menar med på Pattayavis?

Du har också skrivit att i Pattaya är det bara trottoarfyllon med mera.

Vad vet du om det, då du aldrig varit i Pattaya?

Du har ta mig fan ingen vetskap alls om Pattaya, eller Thailand, så vräk inte ur dig en massa smörja.

Han behöver inte åka dit, han har ju sin fru som förklarar för honom hur saker och ting ligger till.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...