Jump to content
IGNORERAD

Thailändsk almanacka 2017/2560


NiceBeaver

Recommended Posts

Någon som har en länk till en sida där man kan printa ut en thailändsk almanacka för nästa år, där helgdagar och sånt finns med.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack så mycket. Har hört talas om programmet du nämner. Dock använde jag mej av en konkurrent och fick inte upp något lämpligt att skriva ut. Därav min fråga till alla som vet bättre. :haha:

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Den kalendern behöver en uppdatering vad det gäller kungens födelsedag som nu kommer bli 28juli.

Tydligen flyttas då även nationaldagen till 28juli för den följer efter vid tronskifte.


//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Broskan:

Den kalendern behöver en uppdatering vad det gäller kungens födelsedag som nu kommer bli 28juli.

Tydligen flyttas då även nationaldagen till 28juli för den följer efter vid tronskifte.


//Broskan

 

Ja men undrar om det skall ske 2017 eller 2018....

 

Kungen skall ju sörjas ett tag till

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Enis:

 

Ja men undrar om det skall ske 2017 eller 2018....

 

Kungen skall ju sörjas ett tag till

 

/Enis

 

Ja det återstår att se hur dom gör för han vart väl krönt eller vad det kallas 1dec

Jag utnyttjade en livlina och frågade frugan men där fick man ingen hjälp.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Broskan:

 

Ja det återstår att se hur dom gör för han vart väl krönt eller vad det kallas 1dec

Jag utnyttjade en livlina och frågade frugan men där fick man ingen hjälp.

 

//Broskan

 

Kröningen sker först efter att gamla kungen kremerats och begravts vilket blir i slutet av 2017

 

Just nu har han erbjudits och accepterat rollen som kung

 

han kommer utföra kungliga sysslor från och med nu. Den första är att hylla fars dag/pappas födelsedag nu i övermorgon den 5:e december

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...