Jump to content
IGNORERAD

Roadtrip.


kalasbullen

Recommended Posts

Ja det blir en roadtrip runt Chiang mai-Pai-Hong song i Februari.

Var hittar man dessa berg i dimmor?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev kalasbullen:

Ja det blir en roadtrip runt Chiang mai-Pai-Hong song i Februari.

Var hittar man dessa berg i dimmor?

 

Det är bara att be Boa om en dunk så ordnar det sig nog med dimman

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Det är bara att be Boa om en dunk så ordnar det sig nog med dimman

Det var ju inte riktigt det svaret man önskade,men förvånad blir man ju inte av ditt svar.Rätt komiskt på något vis.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev kalasbullen:

Det var ju inte riktigt det svaret man önskade,men förvånad blir man ju inte av ditt svar.Rätt komiskt på något vis.

 

En dimma är bättre än ingen dimma haha. ser fram emot din resa där i bergen hoppas du visar bilder på det. Finns det inte nägra

eller åtminstone en svensk gubbe där som brukar åka runt me MC. Hackax eller nåt sån kallar han sej. Han bore veta vart du ska åka

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja området blir ju rätt stort,I Phayao fanns det berg i dimmor på morgonen. skulle tro att det finns i Pai och mae hong song också,men jag vill veta var.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev kalasbullen:

Ja området blir ju rätt stort,I Phayao fanns det berg i dimmor på morgonen. skulle tro att det finns i Pai och mae hong song också,men jag vill veta var.

 

Han som jag tror kan hjälpa dej är på forumet nu Hakanenx svarade i Bibbens tråd. Verkar vara en trevlig kille har varit i kontakt

med honom om vänner som skulle åka upp dit

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Ja visst var det rätt komiskt ;)

Annars kan du googla på Doi Suthep

http://www.visitchiangmai.com.au/doi_suthep.html

 

Doi Suthep ligger ju inne i stan (nästan). Inte mycket dimma man ser därifrån, möjligen har de börjat med svedjebränningen så att man varken ser berget från stan, eller stan från berget.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Doi Suthep ligger ju inne i stan (nästan). Inte mycket dimma man ser därifrån, möjligen har de börjat med svedjebränningen så att man varken ser berget från stan, eller stan från berget.

Mm,men var hittar man dessa berg då? Du bor väl i Chiang Mai och borde ju veta?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev kalasbullen:

Mm,men var hittar man dessa berg då? Du bor väl i Chiang Mai och borde ju veta?

 

 Nja, nu är det så länge sen jag körde där uppe, men Pai- Mae Hongson-Mae Sariang bör man hitta det du letar efter. Du kan även åka till Doi Mae Salong och därifrån till Fang och sedan vidare Pai-Mae Hongson-Mae Sariang-Chiang Mai.

 

Niro har en tråd i Chiangmai forumet som du kan kika på.  

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Nemo:

 

 Nja, nu är det så länge sen jag körde där uppe, men Pai- Mae Hongson-Mae Sariang bör man hitta det du letar efter. Du kan även åka till Doi Mae Salong och därifrån till Fang och sedan vidare Pai-Mae Hongson-Mae Sariang-Chiang Mai.

 

Niro har en tråd i Chiangmai forumet som du kan kika på.  

Tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...