PETCHABUN Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Hej! undrar om det är fler som har betalat biljetter nu är kontoret stängt och ingen svarar!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 http://www.allabolag.se/700920FQLF/erawan-travel-sweden Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 (ändrad) Vänd dig till Kammarkollegiets Resegarantinämnd http://www.kammarkollegiet.se/resegarantier Ändrades November 29, 2016 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev audirs2: http://www.allabolag.se/700920FQLF/erawan-travel-sweden Var skriverier igår på Fb om företaget, om jag förstod det rätt hade dom sålt falska biljetter? , flera polisanmälningar gjorda, och folk efterlyser henne på fb. Audirs länk säger väl en hel del. Ändrades November 29, 2016 av flebbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PETCHABUN Inlagd November 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 29, 2016 Jo jag har kvitto på betalningen men annat org nr ska kontakta resegarantinämnden imorgon blir nog polisanmälan också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Dom verkar ha resegaranti i alla fall Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Nån som fått ett mail Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PETCHABUN Inlagd November 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 29, 2016 Ja jag har kollat och det verkar finnas en resegaranti konstigt samma mail fick vi också [emoji46] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Lite sorgligt, där köpte man sina resor innan Internet dödade resebyråerna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 https://www.facebook.com/Erawan-Travel-Sweden-536273203242762/ https://www.facebook.com/groups/1591907997699316/permalink/1918739818349464/ Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PETCHABUN Inlagd November 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 29, 2016 Ja många år som jag har köpt biljetter där har betalat med kort vi får se vad jag får fram i morgon [emoji35][emoji34] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Precis nyss, skrev PETCHABUN: Ja många år som jag har köpt biljetter där har betalat med kort vi får se vad jag får fram i morgon Har du köpt med kort så lär det vara lugnt för dig tror jag, kontakta din bank imorgon. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PETCHABUN Inlagd November 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 29, 2016 Ja vi får se imorgon kollar med försäkringsbolaget också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 30, 2016 Dela Inlagd November 30, 2016 Erawan hade problem redan för många år sedan. Jag fattar inte att de har hon har klarat sig så länge. För länge sedan bokade vi biljetter via Erewan ett par tre, fyra gånger. hälften blev bara strul så vi slutade med det. Trots att det var någon hundra lapp billigare så allt strul var inte värd de hundralapparna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 30, 2016 Dela Inlagd November 30, 2016 Har ni inte fått biljett med ref-nummer? Har du ref-nummer så kolla på checkmytrip.com om biljetten finns där. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PETCHABUN Inlagd November 30, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 30, 2016 Jo vi har fått bokn nr och bokade platser precis som man får överallt . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 30, 2016 Dela Inlagd November 30, 2016 1 minut sedan, skrev PETCHABUN: Jo vi har fått bokn nr och bokade platser precis som man får överallt . Finns biljetten i verkligheten så ska du inte polisanmäla eller kontakta försäkringsbolag. Då har du din biljett. Jag förstod dock inte om du kollat biljettens giltighet? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd November 30, 2016 Dela Inlagd November 30, 2016 1 timme sedan, skrev PETCHABUN: Jo vi har fått bokn nr och bokade platser precis som man får överallt . Ring flygbolaget och kolla att ni verkligen har plats på planet/planen. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 (ändrad) Just nu på nyheterna om hur Erewan blåst en stor mängd kunder, rör sig troligtvis om miljoner om man ska tro nyhetsförmedlarna. http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article24030014.ab Ändrades December 2, 2016 av evert 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 Lätt att vara efterklok, beklagar verkligen de som blivit blåsta av denna skurk. Men, enskild firma.....jag hade aldrig köpt biljett av en sån. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 20 minuter sedan, skrev Soengsang: Lätt att vara efterklok, beklagar verkligen de som blivit blåsta av denna skurk. Men, enskild firma.....jag hade aldrig köpt biljett av en sån. Hur ska man veta om det är en enskild firma som man köper biljetten av? ja jag vet det går att kolla men hur många gör det när man hittat en biljett till ett bra pris på nätet!! Det är ju bara att slå till innan priset går upp tänker kanske många, har själv varit skeptisk till nätresebyrårar köper helst min biljett av Ticket "dom finns ju i verkligheten" eller Thai men har även köpt av Supersaver travle vid något tillfälle. Kan bara beklaga förlusten till dom som förlorat en massa pengar på denna KK hoppas att det löser sig för dessa resenärer. /matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev matz: Hur ska man veta om det är en enskild firma som man köper biljetten av? ja jag vet det går att kolla men hur många gör det när man hittat en biljett till ett bra pris på nätet!! Det är ju bara att slå till innan priset går upp tänker kanske många, har själv varit skeptisk till nätresebyrårar köper helst min biljett av Ticket "dom finns ju i verkligheten" eller Thai men har även köpt av Supersaver travle vid något tillfälle. Kan bara beklaga förlusten till dom som förlorat en massa pengar på denna KK hoppas att det löser sig för dessa resenärer. /matz Tja, en snabb googling.....tar väl typ högst 30 sek att ta reda på det Kanske jag är lite hysterisk, men jag kollar de flesta jag handlar av om jag inte känner till dem, särskilt om jag betalar typ i förskott på nätet, om så bara en T-tröja eller ett fiskedrag. Även om jag bokar ett hotell tex, så är det ju lätt och kolla lite renommé det. Ändrades December 2, 2016 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 Tydligen var dom inte ens IATA certifierade? Såg på FB att dom ska ha köpt sina resor via Oden. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Tja, en snabb googling.....tar väl typ högst 30 sek att ta reda på det Kanske jag är lite hysterisk, men jag kollar de flesta jag handlar av om jag inte känner till dem, särskilt om jag betalar typ i förskott på nätet, om så bara en T-tröja eller ett fiskedrag. Även om jag bokar ett hotell tex, så är det ju lätt och kolla lite renommé det. Bara för att du å jag är lite nojiga när vi handlar på nätet så är nog många inte det, för tydligen är det en hel del som köpt biljetter hos Erawan. /matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 3 minuter sedan, skrev Soengsang: Tja, en snabb googling.....tar väl typ högst 30 sek att ta reda på det Kanske jag är lite hysterisk, men jag kollar de flesta jag handlar av om jag inte känner till dem, särskilt om jag betalar typ i förskott på nätet, om så bara en T-tröja eller ett fiskedrag. Även om jag bokar ett hotell tex, så är det ju lätt och kolla lite renommé det. Helt rätt av dej för en gång skull sen är väl det troligen inte tanken av resebolaget att blåsa folk om dom har funnits ett antal år, konkurs är alldrig roligt om man driver ett företag seriöst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu