Jump to content
IGNORERAD

Operera näsan


Kenneth4618

Recommended Posts

Kötthandlarn
3 minuter sedan, skrev GreenValley:

Vad säljer du överskottet som? :crazy:

 

Hmmm, jag vet inte men Thailändare äter väl det mesta......:ironi::ironi:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    12

  • Kenneth4618

    11

  • Boa52

    8

  • Alarik

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Som gammal erfaren styckare, kan jag erbjuda mig att göra detta gratis......

Bedövning får dock patienten stå för själv.......:rotfl:

Jag kan hjälpa dej att hålla fast, har ett bra bröstgrepp

Link to comment
Dela på andra sajter

Var har ni hittat damerna ?? Min fru har inte snackat om nåt sånt en en endagång, inte våra dambekanta i Vår by heller, Pattaya ??? kanske

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Var har ni hittat damerna ?? Min fru har inte snackat om nåt sånt en en endagång, inte våra dambekanta i Vår by heller, Pattaya ??? kanske

Eller i Phuket, det sägs att när de är förbrukade i Pattaya så flyttar de dit för att träffa kärlekskranka förstagångsresenärs gubbar, de brukar kunna fånga dem snabbt där....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Eller i Phuket, det sägs att när de är förbrukade i Pattaya så flyttar de dit för att träffa kärlekskranka förstagångsresenärs gubbar, de brukar kunna fånga dem snabbt där....

1 timme får det ta max, har gubben inte gått i fällan då så är han för slipad.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Eller i Phuket, det sägs att när de är förbrukade i Pattaya så flyttar de dit för att träffa kärlekskranka förstagångsresenärs gubbar, de brukar kunna fånga dem snabbt där....

Vet inte riktigt vad du menar men damer som vill fixa näsan, bröstena, rumpan och sånt tyker du det verkar klokt, Jag älskar

min fru som hon ser ut och hoppas hon gör det samma

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Vet inte riktigt vad du menar men damer som vill fixa näsan, bröstena, rumpan och sånt tyker du det verkar klokt, Jag älskar

min fru som hon ser ut och hoppas hon gör det samma

Vad anser hon om din näsa? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Boa52:

Pattaya ??? kanske

 

11 minuter sedan, skrev Soengsang:

Eller i Phuket, det sägs att när de är förbrukade i Pattaya så flyttar de dit för att träffa kärlekskranka förstagångsresenärs gubbar, de brukar kunna fånga dem snabbt där....

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Vet inte riktigt vad du menar

 

Förstår du nu?

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev GreenValley:

Vad anser hon om din näsa? :crazy:

Skit snygg, det vet du väl Thaidamer gillar stora näsor därför vill dom operera sina, så jag ligger på plus. Är näsan stor så är Pi-en stor:smile: Fattar du väl

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejen har gjort det , Hon ångrar inte det men hon får ont när det är kallt just vid näsroten . Så hon bävar för detta när hon kommer hit i vår , ( fick UT nu i veckan)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Skit snygg, det vet du väl Thaidamer gillar stora näsor därför vill dom operera sina, så jag ligger på plus. Är näsan stor så är Pi-en stor:smile: Fattar du väl

OK, men hjärnan fick stryka på foten som kompensation?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev GreenValley:

OK, men hjärnan fick stryka på foten som kompensation?

Det ena ger det andra, va skulle du välja om du träffade en skitsnygg brud, stor näsa med storpi- eller operera rumpan. Tror jag vet vad hon skulle välja

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Boa52:

Var har ni hittat damerna ?? Min fru har inte snackat om nåt sånt en en endagång, inte våra dambekanta i Vår by heller, Pattaya ??? kanske

Det är väl ändå ett ganska känt fenomen att många thailändskor opererar sina näsor.  Men det är väl sånt man känner till om man har lite vana av landet.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Det ena ger det andra, va skulle du välja om du träffade en skitsnygg brud, stor näsa med storpi- eller operera rumpan. Tror jag vet vad hon skulle välja

 

Nu har jag försökt att tyda din fråga 3-4 gånger, men fattar nada av vad du menar?

Men ok, brud med "storpi" går bort....om det är det du försöker förmedla?

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Mankan:

Det är väl ändå ett ganska känt fenomen att många thailändskor opererar sina näsor.  Men det är väl sånt man känner till om man har lite vana av landet.

Du vet hur mycket jag varit i Thai men minst en mån varje år i 12 år och har många Thai vänner så jag är inte helt borta. Som min fru säger det är Stads

eller Pattaya damer som tänker på sitt utsende på det viset, förmodligen för att falanger ska gilla dom, tror dom.

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Du vet hur mycket jag varit i Thai men minst en mån varje år i 12 år och har många Thai vänner så jag är inte helt borta. Som min fru säger det är Stads

eller Pattaya damer som tänker på sitt utsende på det viset, förmodligen för att falanger ska gilla dom, tror dom.

 

Phuket damer då?

 

Hemma gör väldigt många det, i princip de som har råd.

 

Sen vad jag tycker om det är en annan sak, men min fru är vuxen, har egen inkomst och får göra som hon vill!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Nu har jag försökt att tyda din fråga 3-4 gånger, men fattar nada av vad du menar?

Men ok, brud med "storpi" går bort....om det är det du försöker förmedla?

 

 

Du läser som vanligt inte det hela, vara står det brud med storpi, Jag ville inte skriva stor pick och hade du läst tillbaka så skrev jag stor näsa stor pi-en

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Boa52:

Du vet hur mycket jag varit i Thai men minst en mån varje år i 12 år och har många Thai vänner så jag är inte helt borta. Som min fru säger det är Stads

eller Pattaya damer som tänker på sitt utsende på det viset, förmodligen för att falanger ska gilla dom, tror dom.

Där har du och din fru jäkligt fel.

Frugan och hennes kompis som ska med är bondtjejer från Isaan

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Du läser som vanligt inte det hela, vara står det brud med storpi, Jag ville inte skriva stor pick och hade du läst tillbaka så skrev jag stor näsa stor pi-en

Förstår mycket väl vad du menade med storpi, men resten av uppbyggnaden av ditt påstående/fråga är obegripbart, troligen ingen annan som förstår heller!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Var har ni hittat damerna ?? Min fru har inte snackat om nåt sånt en en endagång, inte våra dambekanta i Vår by heller, Pattaya ??? kanske

Förstår nu att du hittat en thaitjej på samma nivå som dig själv, det är därför ni kommer så bra överens, ni fattar inte när ni är oense om något :rotfl:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev Boa52:

Du vet hur mycket jag varit i Thai men minst en mån varje år i 12 år och har många Thai vänner så jag är inte helt borta. Som min fru säger det är Stads

eller Pattaya damer som tänker på sitt utsende på det viset, förmodligen för att falanger ska gilla dom, tror dom.

Å ändå har du så dålig koll på det mesta. Det finns många ständer i Thailand. Stads damer finns över hela landet

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där funkar inte hemma hos oss. Vi försöker banka in sunda värderingar i döttrar (8 och 18 år). Och då funkar det inte att säga en sak och sen springa och skönhetsoperera sig själv nästa sekund.

Jag tror på det i längden (sunda värderingar).

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Boa52:

Du vet hur mycket jag varit i Thai men minst en mån varje år i 12 år och har många Thai vänner så jag är inte helt borta. Som min fru säger det är Stads

eller Pattaya damer som tänker på sitt utsende på det viset, förmodligen för att falanger ska gilla dom, tror dom.

 

9 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Där har du och din fru jäkligt fel.

Frugan och hennes kompis som ska med är bondtjejer från Isaan

 

Jo, de kommer ju oftast därifrån.....

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Boa52:

Du läser som vanligt inte det hela, vara står det brud med storpi, Jag ville inte skriva stor pick och hade du läst tillbaka så skrev jag stor näsa stor pi-en

Brudar med stor pick går fetbort för mig. :dribble:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...