Jump to content
IGNORERAD

Operera näsan


Kenneth4618

Recommended Posts

Frugan har fått för sig att hon vill operera näsan vilket jag inte tycker behövs

Någon som har lite info om detta som pris och bra ställen ?

Det skadar ju inte att veta lite om detta

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    12

  • Kenneth4618

    11

  • Boa52

    8

  • Alarik

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vissa henne lite filmer när de kör med stämjärn och grejor så kanske hon ångrar sig

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Enis:

Vissa henne lite filmer när de kör med stämjärn och grejor så kanske hon ångrar sig

Jag erbjöd mig att fixa det men det gick inte hem trots min fina läkarrock och stetoskåp ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

14k bht i Pratunam BKK mitt över Indra Hotel

Mycket känd clinic bl.a dom från Alcazar och Tiffanys gör sina ops där

 

494428884.jpg

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Frugan har fått för sig att hon vill operera näsan vilket jag inte tycker behövs

Någon som har lite info om detta som pris och bra ställen ?

Det skadar ju inte att veta lite om detta

 

 

Försök övertala din fru att hon skall vara nöjd med sin fina näsa.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Frugan har fått för sig att hon vill operera näsan vilket jag inte tycker behövs

Någon som har lite info om detta som pris och bra ställen ?

Det skadar ju inte att veta lite om detta

 

 

Hm, frugan gjorde det för några månader sedan, jag hade samma åsikt som du!

 

MEN när hon satt o kved i soffan sen, då frågade jag "varför gjorde du det"?

Svar: det undrar jag också!

 

Det gör tydligen jävligt ont i några dagar!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

 

Hm, frugan gjorde det för några månader sedan, jag hade samma åsikt som du!

 

MEN när hon satt o kved i soffan sen, då frågade jag "varför gjorde du det"?

Svar: det undrar jag också!

 

Det gör tydligen jävligt ont i några dagar!

En vän som gjorde det kunde inte le på flera månader pga smärtan. Hon hävdar att hon hade problem med näsan och att det var anledningen, jag är skeptisk...

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev M33:

En vän som gjorde det kunde inte le på flera månader pga smärtan. Hon hävdar att hon hade problem med näsan och att det var anledningen, jag är skeptisk...

 

Jo, jag googlade lite, tydligen många misslyckade operationer.

 

Jag avrådde frugan, men hon är vuxen har all rätt o bestämma om sin egen kropp tycker jag, så vad kunde jag göra!

 

Men en sak är säkert, hon gör det inte igen, smärtan var inte värt det!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev Broskan:

14k bht i Pratunam BKK mitt över Indra Hotel

Mycket känd clinic bl.a dom från Alcazar och Tiffanys gör sina ops där

 

494428884.jpg

 

//Broskan

Man kanske skulle lyfta pannan så man får lite hår på flinten,räcker med en tofs(som Tintin)är ju mode nu och man vill ju hänga med :big_smile:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Perfekt att denna tråd dök upp just nu! Frugan har börjat tjata om diverse skönhetsoperationer under nästa resa. Jag ställer mig väldigt skeptisk till detta, men som Soengsang skriver, så är ju hon vuxen och kan fatta sina egna beslut. Det skrämmer inte ens att hon får betala för tortyren själv!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Stefan:

Perfekt att denna tråd dök upp just nu! Frugan har börjat tjata om diverse skönhetsoperationer under nästa resa. Jag ställer mig väldigt skeptisk till detta, men som Soengsang skriver, så är ju hon vuxen och kan fatta sina egna beslut. Det skrämmer inte ens att hon får betala för tortyren själv!

//S

   Hon har snackat om det då och då men nu har hon fått för sig att åka med en kompis i slutet av april. Dom peppar nog varandra

Men som sagt så är hon vuxen och tjänar sina egna pengar.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Jo, jag googlade lite, tydligen många misslyckade operationer.

 

Jag avrådde frugan, men hon är vuxen har all rätt o bestämma om sin egen kropp tycker jag, så vad kunde jag göra!

 

Men en sak är säkert, hon gör det inte igen, smärtan var inte värt det!

Vet du vad det kostade ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Vet du vad det kostade ?

Någonstans 15-25 tror jag, på en klinik inne i Korat.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag betalde 12-13 tusen för styvdotterns näsa, är väl silicon dom sprutar in för att få näsan rak. Dom gillar ju inte deras hoppbacke näsor. Hon fick dock justera lite vid en resa ner, siliconett satt lite löst. :-) vill man vara fin får man lida pin. :-) Inget jag är för dock. Hon gick med blåtiror ett par veckor.

Ändrades av flebbe
Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan har gjort det 2 ggr,första gången för 20 år sen och senaste för 4-5 år sedan men fortfarande har hon den söta svanken kvar.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev måne:

Man kanske skulle lyfta pannan så man får lite hår på flinten,räcker med en tofs(som Tintin)är ju mode nu och man vill ju hänga med :big_smile:

Är bara att transplantera lite från ryggen, örona eller näsan för det verkar vara dit håret flyr när det lämnat skallen ?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Är bara att transplantera lite från ryggen, örona eller näsan för det verkar vara dit håret flyr när det lämnat skallen ?

Glöm inte röva,men det vill jag inte ha på huvudet,men växer som satan gör det (där)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev måne:

Man kanske skulle lyfta pannan så man får lite hår på flinten,räcker med en tofs(som Tintin)är ju mode nu och man vill ju hänga med :big_smile:

 

Fan skit i Tintintofsen och slå på stort.:big_smile:.

ladda ned.jpg

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förbered henne på att alla kommer att säga: "har du opererat näsan"? Inte nog med att alla kommer att se skillnad på utseendet, dessutom ger kirurgi på "billiga" thai- kliniker ofta ett falskt plastigt resultat som ser onaturligt ut. Så resultatet blir tyvärr ett ganska tydligt plastik opererat utseende. Men jag tror att vissa thai gillar det, då det signalerar prestige, typ att ha en rot benz.

Link to comment
Dela på andra sajter

En kanske dum undran, behöver man ta nya foton till tex pass och id-handlingar för ett sådant litet ingrepp?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Första åren med min fru pratade hon ofta om att hon inte har någon näsa, men den lilla näsan är ju en del av henne. Jag skulle inte vilja att hon ändrade på den, och har nog också fått henne att inse, att åtminstone jag, tycker att hennes näsa är jättesöt [emoji8]

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On Thursday, November 17, 2016 at 21:53, skrev Stefan:

Perfekt att denna tråd dök upp just nu! Frugan har börjat tjata om diverse skönhetsoperationer under nästa resa. Jag ställer mig väldigt skeptisk till detta, men som Soengsang skriver, så är ju hon vuxen och kan fatta sina egna beslut. Det skrämmer inte ens att hon får betala för tortyren själv!

//S

Min med hehe. Ny näsa,bröst och tatuering på svanken är på önskelistan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
On 2016-11-17 at 20:36, skrev Kenneth4618:

Jag erbjöd mig att fixa det men det gick inte hem trots min fina läkarrock och stetoskåp ;)

 

Som gammal erfaren styckare, kan jag erbjuda mig att göra detta gratis......

Bedövning får dock patienten stå för själv.......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Som gammal erfaren styckare, kan jag erbjuda mig att göra detta gratis......

Bedövning får dock patienten stå för själv.......:rotfl:

Vad säljer du överskottet som? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev GreenValley:

Vad säljer du överskottet som? :crazy:

Utskuren näsryggbiff förmodligen ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...