Jump to content
IGNORERAD

Telefonkort.


Toby

Recommended Posts

Vi köpta dtac kort på Big-C i Patunam i torsdags och där var det inte frågan om att visa pass eller id kort. Riktigt nöjd med dtac här i byn.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Toby

    5

  • leifen

    4

  • M33

    3

  • MickeN

    2

Mest aktiva i denna tråd

58 minuter sedan, skrev MickeN:

Vi köpta dtac kort på Big-C i Patunam i torsdags och där var det inte frågan om att visa pass eller id kort. Riktigt nöjd med dtac här i byn.

Går det att ringa?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev MickeN:

Vi köpta dtac kort på Big-C i Patunam i torsdags och där var det inte frågan om att visa pass eller id kort. Riktigt nöjd med dtac här i byn.

 

DTAC är att föredra framför AIS, DTAC har en vettig hemsida där man kan sköta sitt ab, ladda pengar etc.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

DTAC är att föredra framför AIS, DTAC har en vettig hemsida där man kan sköta sitt ab, ladda pengar etc.

 

Dock suger DTAC i mitt område, verkar ligga långt efter AIS med highspeed 4G och fria wifi hotspots, skiljer väl i landet gissar jag på.

 

Ladda är väl enkelt :D 

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev leifen:

Dock suger DTAC i mitt område, verkar ligga långt efter AIS med highspeed 4G och fria wifi hotspots, skiljer väl i landet gissar jag på.

 

Ladda är väl enkelt :D 

 

 

 

Troligen, i min del av isaan har jag mer ån 70mb på DTAC 4G, och upplever inga större problem då jag är ute och reser.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...