Jump to content
IGNORERAD

Kommer vintern till Thailand nu?


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Vi har haft 3-4 ganska svala dagar i Ubon, men i går och idag har det varit runt 33-35 grader igen. Dock fortfarande lite svalt på morgonen

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
1 timme sedan, skrev gst:

Vi har haft 3-4 ganska svala dagar i Ubon, men i går och idag har det varit runt 33-35 grader igen. Dock fortfarande lite svalt på morgonen

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
 

Hej

Ja dom flesta har nog inget emot att det blir lite svalare, men det är nog lite tidigt för riktig vinter med temeraurer under 20 grader nattetid, det får vi normalt inte före slutet på december uppe hos oss, men då kan det bli kallt även för en Svensk.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
1 minut sedan, skrev thaiola:

tidig morgon idag så åkte filten på  HM bara 20gr och mycket dimma kl 06,30 i Long / Phrae

Hej

Det är ju faktiskt vintertemperatur där, ligger det högt och bland berg?

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja dom flesta har nog inget emot att det blir lite svalare, men det är nog lite tidigt för riktig vinter med temeraurer under 20 grader nattetid, det får vi normalt inte före slutet på december uppe hos oss, men då kan det bli kallt även för en Svensk.

Mvh isan lover


Under 20 har vi inte haft ännu, men 22 två mornar. Kyligt även det. I morse var det mer behagligare 25 igen :)

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

ja vi ligger i en bergdal och när vi skall till Lampang skall vi over en 400 m bregskedja ( 6,5 km uppfor )

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
2 timmar sedan, skrev gst:


Under 20 har vi inte haft ännu, men 22 två mornar. Kyligt även det. I morse var det mer behagligare 25 igen :)

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
 

Hej

Då förstår jag att det börjar talas om vinter redan, det är väl ganska tidigt tycker jag.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...