Jump to content
IGNORERAD

Extremt sjuk "människa"


HuaHindinnge

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev Dolle:

 

Min tjejs dotter har ingen utbildning pga. inte färdig i skolan.

Men ändå jobbar hon extra på helgerna på Vivo Smart Phone och får300:- Bath för det.

Hon är supernöjd med detta extra jobb.

S.jpeg

 

Är bara frågan om viljan att göra något för små pengarna som stora.

 

Mvh.

 

 

Skit bra att hon har jobb, lätt om man är ung och snygg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 261
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    29

  • SatanG

    17

  • broder tuk tuk

    13

  • HuaHindinnge

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Bath bath bath Herre Gud människor. Ni som är experter på Thailand borde väl åtminstone lära er hur valutan stavas rätt. BAHT


Skickat från min iPad med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Du får avliva vad du vill så länge det inte är människor, förmyndare, fan vet vem som skulle behöva det, åtmnstone hjälp med det man har tagit på sej behöver många

Hoppsan hoppsan, nu blev jag överraskad !! Undrar om du ens själv förstår hur "vasst" det inlägget var? :waaaht:

Ändrades av Sakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Skit bra att hon har jobb, lätt om man är ung och snygg

 

Man behöver inte vara snygg.

 

Bara vilja göra något, jag ser unga pojkar/flickor mindre snygga jobbar extra där hon jobbar.

Är som sakt viljan det är lika i Sverige oxå vilja göra något för pengarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Skit bra att hon har jobb, lätt om man är ung och snygg

 

Du fattar inte, börjar man jobba i ung ålder så har man normalt nått till en punkt där man inte söker nybörjarjobb vid 40 års ålder, även arbetslivserfarenhet räknas i Thailand vetu, men helt riktigt har man legat i en hängmatta tills man är 40 år så kan det vara svårt att få ett jobb om man inget annat kan.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Burken:

Bath bath bath Herre Gud människor. Ni som är experter på Thailand borde väl åtminstone lära er hur valutan stavas rätt. BAHT


Skickat från min iPad med Tapatalk

 

Lördag kväll då kan det bli som det blir

:haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Burken:

Ja man ser hur det minskar i dunken på inläggen... Over and outemoji38.png


Skickat från min iPad med Tapatalk

 

Burken då stämmer det.

:clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Dolle:

 

Burken då stämmer det.

:clapping:

Nej nej. Dunken är korrekt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Du fattar inte, börjar man jobba i ung ålder så har man normalt nått till en punkt där man inte söker nybörjarjobb vid 40 års ålder, även arbetslivserfarenhet räknas i Thailand vetu, men helt riktigt har man legat i en hängmatta tills man är 40 år så kan det vara svårt att få ett jobb om man inget annat kan.

Vilket hotell, städ, försälgning och all kund kontakt är unga snygga flikor, dom vet inte varför dom står där, kan ingenting

om byggvaror, telefoner eller varorna dom visar. En gång till många av er verkar inte ha vait i Thai möjligen till pubbarna

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Dolle:

 

Man behöver inte vara snygg.

 

Bara vilja göra något, jag ser unga pojkar/flickor mindre snygga jobbar extra där hon jobbar.

Är som sakt viljan det är lika i Sverige oxå vilja göra något för pengarna.

Dom är unga, ok

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Vilket hotell, städ, försälgning och all kund kontakt är unga snygga flikor, dom vet inte varför dom står där, kan ingenting

om byggvaror, telefoner eller varorna dom visar. En gång till många av er verkar inte ha vait i Thai möjligen till pubbarna

 

Inte för jag har mycket erfarenhet, men det märks att du inget har.

 

En hint, normalt så har man kommit längre i livet(såvida de inte legat på en hängmatta och latat sig hos föräldrarna) än att var butiksbiträde på tex ProHome vid 40-50 års ålder.

Du har inte en aning om vilken gigantisk tillverkningsindustri Thailand har, tror inte du har någon aning om vad som döljer sig innanför väggarna där.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Inte för jag har mycket erfarenhet, men det märks att du inget har.

 

En hint, normalt så har man kommit längre i livet(såvida de inte legat på en hängmatta och latat sig hos föräldrarna) än att var butiksbiträde på tex ProHome vid 40-50 års ålder.

Du har inte en aning om vilken gigantisk tillverkningsindustri Thailand har, tror inte du har någon aning om vad som döljer sig innanför väggarna där.

Du kan ha rätt om tillverkningsindustrin, kanske, har alldrig kollat  där men du vet inte hellre så varför gnälla. Dom som får jobb,

lågutbildade som dom flesta är, är unga snygga flickor även som städ på hotell och på alla andra ställen, ser du inte det och har du alldrig frågat din sambo

om nu ni kan prata med varandra, du bra thai eller hon bra engelska det där mitt imellan blir aldrig bra

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Du kan ha rätt om tillverkningsindustrin, kanske, har alldrig kollat  där men du vet inte hellre så varför gnälla. Dom som får jobb,

lågutbildade som dom flesta är, är unga snygga flickor även som städ på hotell och på alla andra ställen, ser du inte det och har du alldrig frågat din sambo

om nu ni kan prata med varandra, du bra thai eller hon bra engelska det där mitt imellan blir aldrig bra

Vad gör dom unga snygga pojkarna då?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Surin P3:

Ibland funderar jag starkt på att avliva MPR, mest pga att strypa tillgången till det fria ordet för de som har en förmyndare som inte utför sitt arbete. 

 

Men sen kommer jag på att det är ganska kul att läsa vissas inlägg och lägger tanken på hyllan tills vidare. 

Var det mitt inlägg du tänkte på?

Jag skrev som ofta vad som föll mej in, när jag hört och sett reportaget.

 

Om du avlivar MPR, så måste vi ju välja ett annat Thai fora, och det är ju jättesvårt.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Och han som köpte blev säkert själv utnyttjad som barn.

Snyft, snyft, inte ett öga torrt de är ju offer bägge 2, dottern skiter vi i.

 

Jävla trams, skicka bägge åt helvete oavsett vad de har i bagaget...

Nu vet jag inte vad du stoppat I dig. Försvarar jag karln. Svar nej. Svin är vad det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Tommy:

Tragisk historia, och ett jävla svin till man, gott att han åkte in.

Mamman är också ett äckel, så även barägaren som utnyttjat flickan för egen vinning...

 

Men var det bara jag som tänkte så här?

Om man lyssnar på reportaget, säger de väl att "Mannen är svensk medborgare", brukar inte det vara en omskrivning av "invandrare" av våra media?

 

Ja, jag vet att jag betraktas som rasist av flera, till dem vill jag bara säga "Det finns bara EN ras av människor", jag ogillar personer som beter sej på ett sätt som jag inte uppskattar, oavsett hudfärg osv.

 

Tommy

 

I det här fallet tror jag inte det är en omskrivning utan mer en förklaring varför mannen döms av en Norsk domstol trots att han är svensk medborgare och brottet är straffbart även här. Han har ju själv propsat på att dömas i Sverige - då straffen är lindrigare här för samma brott men nekats då han jobbat så pass länge i Norge att han anses väl etablerad där.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Tommy:

Var det mitt inlägg du tänkte på?

Jag skrev som ofta vad som föll mej in, när jag hört och sett reportaget.

 

Om du avlivar MPR, så måste vi ju välja ett annat Thai fora, och det är ju jättesvårt.

 

MVH Tommy

Tror ingen tänker på dina inlägg, så du kan vara lugn

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Och han som köpte blev säkert själv utnyttjad som barn.

Snyft, snyft, inte ett öga torrt de är ju offer bägge 2, dottern skiter vi i.

 

Jävla trams, skicka bägge åt helvete oavsett vad de har i bagaget...

Det var det sämsta inlägget jag läst här, även om man är full kan man inte skriva så, fy fan vilken dyng gubbe du är

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Det var det sämsta inlägget jag läst här, även om man är full kan man inte skriva så, fy fan vilken dyng gubbe du är

Äh kom igen. @Benriach skrev ironiskt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Det var det sämsta inlägget jag läst här, även om man är full kan man inte skriva så, fy fan vilken dyng gubbe du är

Dynghjärna fattar du ingenting

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Äh kom igen. @Benriach skrev ironiskt. 

Finns inget som visar på det och han har skrivit konstiga saker förut, Gossen har inte skrivet att det var ironiskt, tror han sover

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...