Jump to content
IGNORERAD

Extremt sjuk "människa"


HuaHindinnge

Recommended Posts

  • Svar 261
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    29

  • SatanG

    17

  • broder tuk tuk

    13

  • HuaHindinnge

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vad är man för mor om man säljer sin dotter för 300 baht? Hon borde sitta inne på livstid!


Skickat från min iPad med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Burken:

Vad är man för mor om man säljer sin dotter för 300 baht? Hon borde sitta inne på livstid!


Skickat från min iPad med Tapatalk

 

Vad är det för man som hyr en 13-åring? 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Vad är det för man som hyr en 13-åring? 


En pedofil förstås. Men om modern hade vett i skallen så hade väl inte flickan jobbat i baren. Ibland blir man så sxtans arg på värdelösa föräldrar. Det finns inga ursäkter.


Skickat från min iPad med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Burken:


En pedofil förstås. Men om modern hade vett i skallen så hade väl inte flickan jobbat i baren. Ibland blir man så sxtans arg på värdelösa föräldrar. Det finns inga ursäkter.


Skickat från min iPad med Tapatalk

Bara föräldrarna, gubbskrället då. Föräldrarna behöver pengarna som alla thai, 13 år åt helvete men som ni vet 18 - 20 åriga flickor raggar gubbarna på, huva

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara föräldrarna, gubbskrället då. Föräldrarna behöver pengarna som alla thai, 13 år åt helvete men som ni vet 18 - 20 åriga flickor raggar gubbarna på, huva


Gubben är dömd och får sitt straff men modern går säkert fri.
Är det bra det?


Skickat från min iPad med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Burken:


Gubben är dömd och får sitt straff men modern går säkert fri.
Är det bra det?


Skickat från min iPad med Tapatalk

 

Nej. Fast hon kanske redan har blivit straffad (framgår inte av artikeln) det var ju 7 år sen det hände.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Nemo:

 

Nej. Fast hon kanske redan har blivit straffad (framgår inte av artikeln) det var ju 7 år sen det hände.

Jasså sju år sen, sen ni som bor i Thai vet att sånt händer, ni som bara varit i turistorter och raggat brudar och inte bott i nån by där en ensamstående mamma

inte har en Bath hur ska hon göra

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Jasså sju år sen, sen ni som bor i Thai vet att sånt händer, ni som bara varit i turistorter och raggat brudar och inte bott i nån by där en ensamstående mamma

inte har en Bath hur ska hon göra

 

Menar du att mammor ska sälja underåriga döttrar på kamoflerade bordeller (barer)?  :blink:   Vore väl bättre om de hade tänkt till lite och knipit ihop när de träffade sin drömprins i tonåren.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Nemo:

 

Menar du att mammor ska sälja underåriga döttrar på kamoflerade bordeller (barer)?  :blink:   Vore väl bättre om de hade tänkt till lite och knipit ihop när de träffade sin drömprins i tonåren.

Vad Boa menar är att desperata människor, tar desperata beslut....

Kan lova dig att den modern inte har mått speciellt bra av låta dottern arbeta i en bar...

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Nemo:

 

Menar du att mammor ska sälja underåriga döttrar på kamoflerade bordeller (barer)?  :blink:   Vore väl bättre om de hade tänkt till lite och knipit ihop när de träffade sin drömprins i tonåren.

Vist bor du i Thai, Har du inte som jag skriver i en anan tråd ingen kontakt med Thai folket och förstår deras problem

Link to comment
Dela på andra sajter

Titta på den här filmen om ni har möjlighet. Finns på Netflix.

 

Ändrades av flebbe
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Nemo:

 

Menar du att mammor ska sälja underåriga döttrar på kamoflerade bordeller (barer)?  :blink:   Vore väl bättre om de hade tänkt till lite och knipit ihop när de träffade sin drömprins i tonåren.

Vist bor du i Thai, Har du inte somjag skriver i en anan tråd ingen kontakt med 

 

29 minuter sedan, skrev Sangwal:

Vad Boa menar är att desperata människor, tar desperata beslut....

Kan lova dig att den modern inte har mått speciellt bra av låta dottern arbeta i en bar...

 

Rock on!

Mycket bra förklaring och det är konstigt att gubbar som bott i Thai 5 - 10 år fatta noll

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Boa52:

Vist bor du i Thai, Har du inte somjag skriver i en anan tråd ingen kontakt med 

 

Mycket bra förklaring och det är konstigt att gubbar som bott i Thai 5 - 10 år fatta noll

och att du som bor i Tavelsjö i Sverige vet allt trots att du bara besökt Phuket och en by i Isaan.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev leifen:

och att du som bor i Tavelsjö i Sverige vet allt trots att du bara besökt Phuket och en by i Isaan.

Har du kommit upp ur bassängen och druckit upp allt din öl hamstring redan, jag stälde frågan till dom som bott i thai i 5 - 10 år, gubb skrälle

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Har du kommit upp ur bassängen och druckit upp allt din öl hamstring redan, jag stälde frågan till dom som bott i thai i 5 - 10 år, gubb skrälle

Uppe ur bassängen och dricker finspriten nu, de du fulgubbe ;)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Boa52 said:

Jasså sju år sen, sen ni som bor i Thai vet att sånt händer, ni som bara varit i turistorter och raggat brudar och inte bott i nån by där en ensamstående mamma

inte har en Bath hur ska hon göra

 

Visst finns det alldeles för många fattiga människor i Thailand och visst kan en fattig människa hamna i en desperat situation men om man urskuldar att sälja sin 13-åriga dotter till prostitution med fattigdom då finns det ju hundratals miljoner mödrar som skulle sälja sina döttrar.

 

Delar av Thailand må vara fattiga men ingen bor men än ett par timmars bussresa från ett jobb de kan leva hyfsat på och det kan inte sägas för en särskilt stor andel av Afrikas eller den Indiska subkontinentens befolkning.

 

Hade hon sålt sig själv hade jag dock inte haft några invändningar.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Atom:

 

Visst finns det alldeles för många fattiga människor i Thailand och visst kan en fattig människa hamna i en desperat situation men om man urskuldar att sälja sin 13-åriga dotter till prostitution med fattigdom då finns det ju hundratals miljoner mödrar som skulle sälja sina döttrar.

 

Delar av Thailand må vara fattiga men ingen bor men än ett par timmars bussresa från ett jobb de kan leva hyfsat på och det kan inte sägas för en särskilt stor andel av Afrikas eller den Indiska subkontinentens befolkning.

 

Hade hon sålt sig själv hade jag dock inte haft några invändningar.

Driver du med mej, ett par timmars resa från ett jobb var hittar du de jobben, kanske inte hudratalsmiljoner men dj många säljer sin dotter för pengar.

Du kan som jag skrivit förut inte förståt och inte varit i Thai, om du har varit, är i thai har du ingen kontakt med Thai folk och vet nada

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Driver du med mej, ett par timmars resa från ett jobb var hittar du de jobben, kanske inte hudratalsmiljoner men dj många säljer sin dotter för pengar.

Du kan som jag skrivit förut inte förståt och inte varit i Thai, om du har varit, är i thai har du ingen kontakt med Thai folk och vet nada

Du verkar inte ha mycket koll på Thailand, och din del där du brukar semestra Isaan, om jag inte har fel!

 

I princip alla fabriker söker arbetskraft, även okvalificerad sådan.

Jobb finns över allt för de som kan tänka sig att passa tider och jobba.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Du verkar inte ha mycket koll på Thailand, och din del där du brukar semestra Isaan, om jag inte har fel!

 

I princip alla fabriker söker arbetskraft, även okvalificerad sådan.

Jobb finns över allt för de som kan tänka sig att passa tider och jobba.

Ett par hundra tusen burmeser i västra Thailand har jobb i alla fall. Ändå räcker inte arbetskraften till.

 

Undantaget två unika byar ;)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Du verkar inte ha mycket koll på Thailand, och din del där du brukar semestra Isaan, om jag inte har fel!

 

I princip alla fabriker söker arbetskraft, även okvalificerad sådan.

Jobb finns över allt för de som kan tänka sig att passa tider och jobba.

Kul att du är med. tror du på det du skriver att alla i Thai kan få jobb om dom vill. Tror inte du vet vad du pratar om, ännu

en som inte har kontakt med sin fru och Thai fölket

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Kul att du är med. tror du på det du skriver att alla i Thai kan få jobb om dom vill. Tror inte du vet vad du pratar om, ännu

en som inte har kontakt med sin fru och Thai fölket

 

Bara inse att du har NOLL koll på Thailand!

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Bara inse att du har NOLL koll på Thailand!

 

Okej varför har inte alla jobb i vår , min by då, dom vill jobba men det fins inget jobb. Tror du är och vet inte så mycket om thaifolket

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Okej varför har inte alla jobb i vår , min by då

Finns troligen ett flertal anledningar.

 

-Finns ingen industri i närområdet, de får ge sig iväg några timmar, som Atom nämnde!

-Många som växt upp i byaliv o lantbruk har svårt med att passa arbetstider och ta order av okända.....lata helt enkelt, då det gäller att jobba för andra, de tänker inte på att de får lön.

-Allt för hemmakära, vill inte ge sig iväg dit jobben finns.

 

För jobb finns i Thailand för de som vill jobba, påstår du något annat gör du dig bara ovanligt korkad!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...