Jump to content
IGNORERAD

Extremt sjuk "människa"


HuaHindinnge

Recommended Posts

Guest Isan Lover
On 2016-10-19 at 01:15, skrev broder tuk tuk:

 

Bara att gå och sätta sig en natt vid 01.00 tiden och studera kommersen.

 

Dom yngre tjejerna håller sig i mörkret medan dom som är lite äldre raggar på berusade gubbar som vandrar förbi.

 

Man behöver inte vara pattayaveteran som jag är för att upptäcka detta skådespel.

 

BTT

Hej

Så såg det ut förr på en speciell plats på beach road men om dom fortfarande håller på där vet jag inte, har också sett denna kommers och männen som sökte kontakt med underåriga, inte sällan hade männen någon liten hund eller annat som lockade barnen till kontakt.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 261
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    29

  • SatanG

    17

  • broder tuk tuk

    13

  • HuaHindinnge

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 17/10/2016 at 18:32, skrev broder tuk tuk:

 

Gubbarna som bott 5-10 år i Thailand är vad man kallar för miljöskadade.

 

Många gubbar köper ju själv sex av tjejer som ligger i gråzonen.

 

BTT

 

18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

När jag läste igenom det tidigare inlägget upptäckte jag att ordvalet och innehållet blev helt fel så jag har tagit bort det olyckliga inlägget och ber om ursäkt för misstaget.

 

BTT

 

Du fick en karma av mig för ursäkten, jag trodde den var för att du kallar de boende i Thailand för miljöskadade.

Förstår/ser att du skrev något jävligt mycket värre senare som nu verkar vara borta.

 

Va fan är det med dig? Jag förstår att du gillar att provocera men för satan någon jävla botten måste väl även du kunna landa på?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Så såg det ut förr på en speciell plats på beach road men om dom fortfarande håller på där vet jag inte, har också sett denna kommers och männen som sökte kontakt med underåriga, inte sällan hade männen någon liten hund eller annat som lockade barnen till kontakt.

Mvh isan lover

 

Detta var en nyhet för mig, hade någon annan sagt det hade jag antagligen inte trott på det. Under 18 ja det har jag förstått men inte så långt ner i åldrarna.

 

Om det nu är så är det ju knappast någon nyhet för polisen, tyvärr.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Så såg det ut förr på en speciell plats på beach road men om dom fortfarande håller på där vet jag inte, har också sett denna kommers och männen som sökte kontakt med underåriga, inte sällan hade männen någon liten hund eller annat som lockade barnen till kontakt.

Mvh isan lover

Och detta var mitt i natten då?

Det har säker förkommit men numera är det enligt min uppfattning rätt uppstädad när det gäller den typen av pedofiliverksamhet. Visst hör man om tjejer då och då som inte riktigt är 18 som polisen får tag på, men 10-13 åringar är numera i så fall en väldigt undanskymd verksamhet. Att detta i dagsläget skulle få förekomma i någon större utsträckning helt öppet på Beach road tvivlar jag väldigt starkt på. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Detta var en nyhet för mig, hade någon annan sagt det hade jag inte trott på det. Under 18 ja det har jag förstått men inte så långt ner i åldrarna.

 

Om det nu är så är det ju knappast någon nyhet för polisen, tyvärr.

 

/ SatanG

En nyhet för mig åxå som jag har väldigt svårt att tro på. Att ha sex med barn har vad jag vet väldigt stränga straff här i Thailand och att då kommersen skulle ske på ett pass öppet ställe som Beach Road låter för mig helt orimligt. Att den vedervärdiga handeln finns här i Pattaya har jag hört talas om men då sker den på betydligt mer undanskymda ställen.

 

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Så såg det ut förr på en speciell plats på beach road men om dom fortfarande håller på där vet jag inte, har också sett denna kommers och männen som sökte kontakt med underåriga, inte sällan hade männen någon liten hund eller annat som lockade barnen till kontakt.

Mvh isan lover

 

Det är över 20 år sen jag såg någon antydan till minderårigt som fanns "till salu" på beachroad, ett par barer innanför boxningen vid ingången till Walking och en bit av Norra Jomtien.Men du och BTT kanske har andra erfarenheter?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Mankan:

i någon större utsträckning

hej, räcker det inte att 1 barn blir utnyttjat. Jag tror att det finns ett mörkertal när det gäller utnyttjandet av barn. Det dyker upp artiklar där pedofiler blivit ertappade i Thailand,Burma m.fl länder och vad jobbar dessa Pedofiler med. Jo som lärare bland barn. Vilken tillfällighet!!!!! mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev L64:

 

Det är över 20 år sen jag såg någon antydan till minderårigt som fanns "till salu" på beachroad, ett par barer innanför boxningen vid ingången till Walking och en bit av Norra Jomtien.Men du och BTT kanske har andra erfarenheter?

 

Ja det ryktades för länge sedan att peddos valde bort Thailand till "förmån" för bl.a. Sri lanka och senare Kambodja.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju märkligt att jag som har bott i Pattaya rätt länge, inget har sett.

Men jag får väl  skaffa nya glasögon.

Polisen rensar bland katöjer och damer ibland på beach road, så dom (polisen)

har säkert koll på om det skulle vara något med barn På beach road.

Däremot står det på nätet ibland (Pattaya one) att polisen har tagit nån dam som försökt

göra affärer med minderåriga, det är oftast nån släkting och företrädesvis thaiare som kunder.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev haan:

hej, räcker det inte att 1 barn blir utnyttjat. Jag tror att det finns ett mörkertal när det gäller utnyttjandet av barn. Det dyker upp artiklar där pedofiler blivit ertappade i Thailand,Burma m.fl länder och vad jobbar dessa Pedofiler med. Jo som lärare bland barn. Vilken tillfällighet!!!!! mvh

Jag reagerar på Mytomanens påståenden att detta numera skulle vara en vanlig företeelse på Beach road. Få detta nu inte till att jag tycker det är ok med att 1 eller några barn utnyttjas.

 

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Mankan:

Och detta var mitt i natten då?

Det har säker förkommit men numera är det enligt min uppfattning rätt uppstädad när det gäller den typen av pedofiliverksamhet. Visst hör man om tjejer då och då som inte riktigt är 18 som polisen får tag på, men 10-13 åringar är numera i så fall en väldigt undanskymd verksamhet. Att detta i dagsläget skulle få förekomma i någon större utsträckning helt öppet på Beach road tvivlar jag väldigt starkt på. 

 

2008 var det meningen att jag skulle träffat Ecpat med Tomas Bodström i spetsen på Phuket där de var på plats för att studera barnsexturismen i Thailand. Nu fick jag tyvärr tacka nej i sista stund då jag lyckades kliva igenom en glasdörr och fick hålla höger hand i gips ett par veckor. De hittade inte så mycket som de hoppats på med skrev ändå en debattartikel - full av felaktigheter som de fick publicerat i GP.

 

http://www.gp.se/nyheter/debatt/stoppa-sexturismen-1.1184556

 

Citat "Efter att ha sett flickor, som inte är könsmogna utan högst i tolvårsåldern" då reagerade jag när jag läste det hela på nätet från Bangkok och skrev ett mail till min kontakt på ECPAT och ifrågasatte varför de inte marscherade direkt till polisstationen och lät de mycket titelkänsliga thailändarna där får reda på att en före detta svensk justitieminister just hade upptäckt 12 åriga prostituerade i en bar på Bangla road. Vilken thailändsk polischef som helst hade insett att detta var något allvarligt och hade agerat omedelbart, om inte för att rädda sitt eget jobb innan detta når Bangkok och de höga hönsen. Jag påpekade också för ECPAT svårigheten att rent optiskt avgör thailändska tjejers ålder samt det faktum att de "vuxna" prostituerade som finns i alla barer längs Bangla road omedelbart skvallra om det fanns 12 åringar som såldes som prostituerade i barerna, kanske inte av omtanke om 12-åringen utan av rent egoistiska skäl att minska konkurrensen.

 

Fick inget svar från ECPAT och har aldrig mer blivit inbjuden att deltaga i deras studieresor...

 

Det var inte bara jag som reagerade över ECPAT uppenbarligen felaktiga debattartikel. 

 

http://www.expressen.se/debatt/aven-bodstrom-och-ecpat-ska-halla-sig-till-sanningen/

 

Visst förekommer det än idag att barn säljs till sexturister i Thailand men definitivt inte på öppna gator i de stora turiststäderna utan mer på undanskymda adresser lågt ute i industriförorter och liknande.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Jag reagerar på Mytomanens påståenden att detta numera skulle vara en vanlig företeelse på Beach road. Få detta nu inte till att jag tycker det är ok med att 1 eller några barn utnyttjas.

 

 

hej, det är bra Mankan. mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
10 timmar sedan, skrev Mankan:

Och detta var mitt i natten då?

Det har säker förkommit men numera är det enligt min uppfattning rätt uppstädad när det gäller den typen av pedofiliverksamhet. Visst hör man om tjejer då och då som inte riktigt är 18 som polisen får tag på, men 10-13 åringar är numera i så fall en väldigt undanskymd verksamhet. Att detta i dagsläget skulle få förekomma i någon större utsträckning helt öppet på Beach road tvivlar jag väldigt starkt på. 

Hej

Jag tror också att det skulle vara svårt att göra detta så öppet numera, men om verksamheten bara har gått under jorden och är igång ännu vet vi väl inte?

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
9 timmar sedan, skrev MaiChai:

 

2008 var det meningen att jag skulle träffat Ecpat med Tomas Bodström i spetsen på Phuket där de var på plats för att studera barnsexturismen i Thailand. Nu fick jag tyvärr tacka nej i sista stund då jag lyckades kliva igenom en glasdörr och fick hålla höger hand i gips ett par veckor. De hittade inte så mycket som de hoppats på med skrev ändå en debattartikel - full av felaktigheter som de fick publicerat i GP.

 

http://www.gp.se/nyheter/debatt/stoppa-sexturismen-1.1184556

 

Citat "Efter att ha sett flickor, som inte är könsmogna utan högst i tolvårsåldern" då reagerade jag när jag läste det hela på nätet från Bangkok och skrev ett mail till min kontakt på ECPAT och ifrågasatte varför de inte marscherade direkt till polisstationen och lät de mycket titelkänsliga thailändarna där får reda på att en före detta svensk justitieminister just hade upptäckt 12 åriga prostituerade i en bar på Bangla road. Vilken thailändsk polischef som helst hade insett att detta var något allvarligt och hade agerat omedelbart, om inte för att rädda sitt eget jobb innan detta når Bangkok och de höga hönsen. Jag påpekade också för ECPAT svårigheten att rent optiskt avgör thailändska tjejers ålder samt det faktum att de "vuxna" prostituerade som finns i alla barer längs Bangla road omedelbart skvallra om det fanns 12 åringar som såldes som prostituerade i barerna, kanske inte av omtanke om 12-åringen utan av rent egoistiska skäl att minska konkurrensen.

 

Fick inget svar från ECPAT och har aldrig mer blivit inbjuden att deltaga i deras studieresor...

 

Det var inte bara jag som reagerade över ECPAT uppenbarligen felaktiga debattartikel. 

 

http://www.expressen.se/debatt/aven-bodstrom-och-ecpat-ska-halla-sig-till-sanningen/

 

Visst förekommer det än idag att barn säljs till sexturister i Thailand men definitivt inte på öppna gator i de stora turiststäderna utan mer på undanskymda adresser lågt ute i industriförorter och liknande.

Hej

Visst förkommer det i Thailand precis som i Sverige men ECPAT och Svenska ministrar blir knappast vare sig invigda eller inbjudna till dessa ställen med sin olagliga verksamhet.

 

Polisen har ju haft personal på plats i Pattaya genom åren men alla visste ju vilka dom var och tvivlar på detta gav så mycket om något alls, det var nog mest slöseri med statens pengar.

 

När den Thailändska polisen en gång grep en Svensk pedofil och beslagtog hans pass så skrev den Svenska ambassaden ut ett nytt pass så att han kunde fly ur landet innan rättegången, det visar väl vilken inställning Svenska myndigheter har till sånt här.

 

Träffade själv några Svenska tjejer som efter kontakt med den Svenska ambassaden i Fillipinarna var ute och sökte efter Svenska sexköpare och ställde märkliga frågor i Angeles, tror inte att deras projekt gav så mycket mer än betald semester för dessa.

 

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev MaiChai:

 

2008 var det meningen att jag skulle träffat Ecpat med Tomas Bodström i spetsen på Phuket där de var på plats för att studera barnsexturismen i Thailand. Nu fick jag tyvärr tacka nej i sista stund då jag lyckades kliva igenom en glasdörr och fick hålla höger hand i gips ett par veckor. De hittade inte så mycket som de hoppats på med skrev ändå en debattartikel - full av felaktigheter som de fick publicerat i GP.

 

http://www.gp.se/nyheter/debatt/stoppa-sexturismen-1.1184556

 

Citat "Efter att ha sett flickor, som inte är könsmogna utan högst i tolvårsåldern" då reagerade jag när jag läste det hela på nätet från Bangkok och skrev ett mail till min kontakt på ECPAT och ifrågasatte varför de inte marscherade direkt till polisstationen och lät de mycket titelkänsliga thailändarna där får reda på att en före detta svensk justitieminister just hade upptäckt 12 åriga prostituerade i en bar på Bangla road. Vilken thailändsk polischef som helst hade insett att detta var något allvarligt och hade agerat omedelbart, om inte för att rädda sitt eget jobb innan detta når Bangkok och de höga hönsen. Jag påpekade också för ECPAT svårigheten att rent optiskt avgör thailändska tjejers ålder samt det faktum att de "vuxna" prostituerade som finns i alla barer längs Bangla road omedelbart skvallra om det fanns 12 åringar som såldes som prostituerade i barerna, kanske inte av omtanke om 12-åringen utan av rent egoistiska skäl att minska konkurrensen.

 

Fick inget svar från ECPAT och har aldrig mer blivit inbjuden att deltaga i deras studieresor...

 

Det var inte bara jag som reagerade över ECPAT uppenbarligen felaktiga debattartikel. 

 

http://www.expressen.se/debatt/aven-bodstrom-och-ecpat-ska-halla-sig-till-sanningen/

 

Visst förekommer det än idag att barn säljs till sexturister i Thailand men definitivt inte på öppna gator i de stora turiststäderna utan mer på undanskymda adresser lågt ute i industriförorter och liknande.

Nu har vi två trådar i samma ämne men du skriver om Patong där jag varit mycket. Aldrig sett 12 - 13 åringar säljas där men

går du utanför Bangla blir du erbjuden massage och om dom är 17 eller 20 svårt att se. På Bangla road har dom polis kontroller så inte nån under arton är där.

Pedofiler finns tyvärr överalt och ingen erkänner det så här på forumet kan det säkert finnas några

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Pedofiler finns tyvärr överalt och ingen erkänner det så här på forumet kan det säkert finnas några

Skapa en omröstning, du tjatar så mycket om det.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Nu har vi två trådar i samma ämne men du skriver om Patong där jag varit mycket. Aldrig sett 12 - 13 åringar säljas där men

går du utanför Bangla blir du erbjuden massage och om dom är 17 eller 20 svårt att se. På Bangla road har dom polis kontroller så inte nån under arton är där.

Pedofiler finns tyvärr överalt och ingen erkänner det så här på forumet kan det säkert finnas några

Det är flera tusen medlemmar på MPR så statistiskt finns det säkert allt möjligt här.

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Visst förkommer det i Thailand precis som i Sverige men ECPAT och Svenska ministrar blir knappast vare sig invigda eller inbjudna till dessa ställen med sin olagliga verksamhet.

 

Polisen har ju haft personal på plats i Pattaya genom åren men alla visste ju vilka dom var och tvivlar på detta gav så mycket om något alls, det var nog mest slöseri med statens pengar.

 

När den Thailändska polisen en gång grep en Svensk pedofil och beslagtog hans pass så skrev den Svenska ambassaden ut ett nytt pass så att han kunde fly ur landet innan rättegången, det visar väl vilken inställning Svenska myndigheter har till sånt här.

 

Träffade själv några Svenska tjejer som efter kontakt med den Svenska ambassaden i Fillipinarna var ute och sökte efter Svenska sexköpare och ställde märkliga frågor i Angeles, tror inte att deras projekt gav så mycket mer än betald semester för dessa.

 

Mvh isan lover

Svenska sexköpare är knappast svårt att hitta i Angeles, Vad skulle det vara för vinst med det och vad hade ambassaden med det att göra? Förövrigt trodde jag det inte fanns någon Svensk ambassad i Filippinerna.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Förövrigt trodde jag det inte fanns någon Svensk ambassad i Filippinerna.

Korrekt, det finns ingen svensk ambassad där.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Jag tror också att det skulle vara svårt att göra detta så öppet numera, men om verksamheten bara har gått under jorden och är igång ännu vet vi väl inte?

Mvh isan lover

Skulle dom ha grävt ner sig i sanden på Beachen då menar du eller?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
24 minuter sedan, skrev Mankan:

Svenska sexköpare är knappast svårt att hitta i Angeles, Vad skulle det vara för vinst med det och vad hade ambassaden med det att göra? Förövrigt trodde jag det inte fanns någon Svensk ambassad i Filippinerna.

Hej

Tror att dessa representerade någon organisation, kanske ECPT och att dom var ute för att kontrollera Svenskar i Angeles.

 

Enligt tjejerna låg det på tidigt nittiotal en Svensk ambassad i Manilla, kollade aldrig om detta stämde.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Visst förkommer det i Thailand precis som i Sverige men ECPAT och Svenska ministrar blir knappast vare sig invigda eller inbjudna till dessa ställen med sin olagliga verksamhet.

 

Polisen har ju haft personal på plats i Pattaya genom åren men alla visste ju vilka dom var och tvivlar på detta gav så mycket om något alls, det var nog mest slöseri med statens pengar.

 

När den Thailändska polisen en gång grep en Svensk pedofil och beslagtog hans pass så skrev den Svenska ambassaden ut ett nytt pass så att han kunde fly ur landet innan rättegången, det visar väl vilken inställning Svenska myndigheter har till sånt här.

 

Träffade själv några Svenska tjejer som efter kontakt med den Svenska ambassaden i Fillipinarna var ute och sökte efter Svenska sexköpare och ställde märkliga frågor i Angeles, tror inte att deras projekt gav så mycket mer än betald semester för dessa.

 

Mvh isan lover

Enligt svensk lag kan en person utomlands inte nekas ett nytt pass för att resa hem om det gamla har förkommit. Detta har inget med några svenska myndigheters attityd att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Tror att dessa representerade någon organisation, kanske ECPT och att dom var ute för att kontrollera Svenskar i Angeles.

 

Enligt tjejerna låg det på tidigt nittiotal en Svensk ambassad i Manilla, kollade aldrig om detta stämde.

Mvh isan lover

Ambassaden lade ner 2008, men öppnar igen i år, enligt wikipedia.

Och http://www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambassader/Manila/  så strax finns vi där igen!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Visst förkommer det i Thailand precis som i Sverige men ECPAT och Svenska ministrar blir knappast vare sig invigda eller inbjudna till dessa ställen med sin olagliga verksamhet.

 

Nej det blir de inte men bara för det behöver man ju inte ljuga ihop en story om att man sitter mitt bland en massa 12 åriga prostituerade på Bangla road? Vet inte hur det hade blivit ifall jag varit med då jag antar att ingen på ECPAT kan prata thai, med lite luskande hade vi kanske hittat nåot suspekt ställe på Patongs bakgator där sådant förekom?

 

Citat

 

Polisen har ju haft personal på plats i Pattaya genom åren men alla visste ju vilka dom var och tvivlar på detta gav så mycket om något alls, det var nog mest slöseri med statens pengar.

 

Polisen har haft en sambandsman  baserad i Bangkok och inget annat. Svensk polis får inte bedriva polisiär verksamhet utanför Sveriges gränser

 

Citat

 

När den Thailändska polisen en gång grep en Svensk pedofil och beslagtog hans pass så skrev den Svenska ambassaden ut ett nytt pass så att han kunde fly ur landet innan rättegången, det visar väl vilken inställning Svenska myndigheter har till sånt här.

 

Det beror på att Thailand har ett system med borgen så att man kan släppas på fri fot i väntan på rättegång. Du har rätt som svensk medborgare att ansöka om ett nödpass ifall du har blivit av med ditt ordinarie pass. Numera spärras du i ambassadens register ifall du grips i Thailand och kan inte få ett nytt nödpass. Då återstår bara att ta sig över en landgräns till Kambodja, Malaysia eller Laos och söka nödpass där. Men vad jag vill minnas sså dömdes denna herre hemma i Sverige senare.

 

Citat

 

Träffade själv några Svenska tjejer som efter kontakt med den Svenska ambassaden i Fillipinarna var ute och sökte efter Svenska sexköpare och ställde märkliga frågor i Angeles, tror inte att deras projekt gav så mycket mer än betald semester för dessa.

 

Mvh isan lover

 

Svenska ambassaden finansierar inte privatspaningar på misstänkta svenska brottslingar. Bluff och båg om tjejerna hävdade det. idi*ter finns det gott om och sådana som tror sig göra en insats mot pedofiler genom att stalka svenska män på semester tillhör den större skaran idi*ter.

 

Tänk dig själv, du och familjen  åker till Hua-Hin för att hälsa på lite kompisar. Grabben din vill bada i havet, hustrun vill gå på marknaden. Du och grabben går ner till stranden och badar-där sitter dessa amatörpoliser och spanar, vad ser de?

 

Jo, de ser en svensk medelålders man som leker med ett thailändskt barn och därmed är du automatiskt en pedofil för dem...

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Visst förkommer det i Thailand precis som i Sverige men ECPAT och Svenska ministrar blir knappast vare sig invigda eller inbjudna till dessa ställen med sin olagliga verksamhet.

 

Polisen har ju haft personal på plats i Pattaya genom åren men alla visste ju vilka dom var och tvivlar på detta gav så mycket om något alls, det var nog mest slöseri med statens pengar.

 

När den Thailändska polisen en gång grep en Svensk pedofil och beslagtog hans pass så skrev den Svenska ambassaden ut ett nytt pass så att han kunde fly ur landet innan rättegången, det visar väl vilken inställning Svenska myndigheter har till sånt här.

 

Träffade själv några Svenska tjejer som efter kontakt med den Svenska ambassaden i Fillipinarna var ute och sökte efter Svenska sexköpare och ställde märkliga frågor i Angeles, tror inte att deras projekt gav så mycket mer än betald semester för dessa.

 

Mvh isan lover

 

Det där tror jag inte ett dugg på!

 

Jag vet av egen smärtsam erfarenhet att utan inresestämpel så kan man inte resa ut. Stämpeln måste flyttas från det gamla passet till det nya och det kan man ju inte göra om det gamla är beslagtaget.

 

När vi skulle resa hem till Sverige med ungarna en gång ville vi resa ut på nya svenska pass och hade av idi0terna på Immigration i Pattaya fått besked att det skulle gå bra. Men dom hade rest in på sina då utgångna thailändska pass och då kan man inte resa ut på ett annat pass. Inresestämpeln måste vara i samma pass, eller flyttad till ett pass av samma nationalitet. Så jag tror på goda grunder att du har fel.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...