Jump to content
IGNORERAD

Extremt sjuk "människa"


HuaHindinnge

Recommended Posts

broder tuk tuk
On 2016-10-17 at 14:11, skrev koppar55:

Har varit bosatt och jobbat här i ett x antal år och känner inte igen vad du yrar om.

 

Men antar att du refererar du till vad du drömmer om eller har du läst om det i din godnattsaga?

 

 

Hur många gubbar 60+ tror du inte springer på beach road varenda natt och jagar småtjejer mellan 10 och 13?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 261
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    29

  • SatanG

    17

  • broder tuk tuk

    13

  • HuaHindinnge

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Hur många gubbar 60+ tror du inte springer på beach road varenda natt och jagar småtjejer mellan 10 och 13?

 

BTT

Chansen att hitta småtjejer mellan 10 och 13 till salu på Beach Road är väl ungefär lika stor som att hitta en 7/11 i korsningen Soi Potisarn och Naklua Road.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev John Khonken:

Vi tar hand om sonen just nu. För pappan sket I det. Sonen har absolut inte några ambitioner alls . Han tycker det räcker med att gå till kylskåpet och äta. Nu ska han välja gym. Totalt ointresserad.

Kanske det är 90-talister? Jag kommer i kontakt med mycket såna i jobbet och den generationen, nu pratar jag om de som bor i Sverige, de tar priset alltså. Uppkäftiga, lata allmänt oförstående, insiktslösa. Finns förstås undatag men 90-talister alltså : /

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Precis nyss, skrev Fritz:

Chansen att hitta småtjejer mellan 10 och 13 till salu på Beach Road är väl ungefär lika stor som att hitta en 7/11 i korsningen Soi Potisarn och Naklua Road.

 

Fritz..

 

Jaså och det känner du till?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Hur många gubbar 60+ tror du inte springer på beach road varenda natt och jagar småtjejer mellan 10 och 13?

 

BTT

 

Jag har passerat där några nätter nu och det kan inte vara många som jagar småtjejer eftersom jag inte har sett några.Däremot från 30 och uppåt har det funnits en hel del + lite LB då.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Äpplet faller inte långt från trädet. Sådan far sådan son eller sådan moder sådan dotter. Tyvärr är det inte alltför sällan just på det viset.

Framåtsträvande föräldrar föder inte sällan upp barn som har samma motivation att bli något. Inte undra på att det blir klasskillnader och att dessa växer.

Självklart finns det undantag som bekräftar regeln men det är så vi människor fungerar.

Självklart kan man göra det bekvämt för sig att prata om dåliga förutsättningar o.s.v. men det är ändå att smita undan.

Vad jag menar är just präglingen som sker från det man var liten (nyfödd), det är den som är roten till det onda, slöa eller bekväma livsstilen.

Vill man verkligen och har motivation så går det trots djävligt taskiga förutsättningar.

Har sett thaibarn vars far drog lika snabbt som han fick ut penisen komma till Sverige och verkligen vara tröga, ointresserade av allt utom äta, sova och mobilen.

När farangpappan tagit kommandot och TVINGAT ungdjäveln till resultat, i skolan och på jobbet har det till slut blivit en riktigt bra kille.

Har även sett motsatsen där thaikärringen hållit sin ungdjävul bakom ryggen och allt senare gått rakt åt helvete.

M.a.o är det morsans fel att svensken, bosatt i Oslo, satte på flickan och gjorde henne med barn. Flickan skulle bara aldrig funnits tillgänglig för varken det ena eller det andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev L64:

 

Jag har passerat där några nätter nu och det kan inte vara många som jagar småtjejer eftersom jag inte har sett några.Däremot från 30 och uppåt har det funnits en hel del + lite LB då.

 

Dom yngre brukar sitta på stranden i mörkret

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev broder tuk tuk:

 

Dom yngre brukar sitta på stranden i mörkret

 

BTT

 

Du är sjuk.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt är vuxen karl som bryr sig om lammkött under 15 till 17 år riktigt sjuk i huvudet. Även jag har sett barn intill stranden i Pattaya, dock uppfattat dem som barnungar med oansvariga föräldrar.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Precis nyss, skrev L64:

 

Du är sjuk.

 

Det säger sig väl själv att verksamheten måste vara ljusskygg.

 

Men vet man var man ska leta är det väl inga problem att hitta minderåriga killar och tjejer.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

BTT?

Broder Tuk Tuk

1 timme sedan, skrev soi covboy:

moogata ??

Som han skrev, Barbecue med thai-grill på bordet och typ buffé med färska råvaror som man plockar själv, ofta finns det många färdiglagade rätter ock, min favorit i Thailand, fast jag tycker det uttalas mer MooGataan...

14 minuter sedan, skrev L64:

 

Du är sjuk.

BTT E SJUK, där det räknas.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Du är sjuk.



Alla fall av pedofili är sjuka livsförödande. Jag kan på ett sätt urskilja ett väldigt sjukt motiv från modern i detta fall.

För några år sedan så satt en uppgiven mamma här i byn och grät öppet framför min fru. Förklaringen jag fick var följande:

Kvinnan hade skickat ner sin 18 åriga son till Bangkok för att plugga. I byn fanns en 16 årig tjej som var förälskad i den 18 åriga sonen. Mamman till den 16 åriga tjejen såg en "möjlighet" och köpte genast en enkel biljett till Bangkok åt den 16 åriga flickan. Väl i Bangkok uppsökte den förälskade flickan den 18 åriga killen och det uppstod en reaktion där flickan samtyckligt blev av med oskulden. Mamman till flickan tillkallade genast polis som såg anledning att utreda fallet. Mamman till den 18 åriga sonen fick ett förliknings bud på 150000 baht av 16 åringens mamma+polis.

Hur hela situationen uppklarades i detalj vet jag ej, fast resultatet ser jag dagligen då den 18 åriga killen idag är 25 år och gift med 23 åriga flickan och tillsammans har dem en 8 månader gammal bebis.

Slutsatsen är att det finns mammor som är beredda på att sko sig på sina barn i det här landet och rättsväsendet ser möjligheter att "utreda".
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Rave on:

Kanske det är 90-talister? Jag kommer i kontakt med mycket såna i jobbet och den generationen, nu pratar jag om de som bor i Sverige, de tar priset alltså. Uppkäftiga, lata allmänt oförstående, insiktslösa. Finns förstås undatag men 90-talister alltså : /

Stämmer 90 -talist. Men det godkänner icke jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Nicholas:

 


Ja.

Ex styvdottern är 28 och har aldrig gjort ett skit.
Sitter hemma som en fågelunge.

Allt är ju upp till mödrarna och deras relation till barnen och den kan du som man aldrig ändra på.

Jag gav upp och lämnade skutan.

 

Dom hade tur då när du lämnade " skutan " du var inte till nån hjälp för den mamman

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det säger sig väl själv att verksamheten måste vara ljusskygg.

 

Men vet man var man ska leta är det väl inga problem att hitta minderåriga killar och tjejer.

 

BTT

Och du verkar vara ovanligt väl insatt i det

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Åk in på en "Moogata" i Isaan så blir man ju nästan rädd när man ser hur mycket de flesta lastar in.

 

/ SatanG

I IL's by är thailändarna nog ganska unika som tackar nej till restaurangmat! Tror ej man träffar på så många sådana byar i landet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
12 timmar sedan, skrev Wangthong:

Att en fin stek går bort, det förstår jag. Thailändarna är normalt inte konfortabla att äta med kniv och gaffel. Men bjud dom på jam nuea och en del andra rätter de tycker om, på en restaurang. Då tror jag inte de tackar nej. Varför skulle de tacka nej till det?

Hej

Nej all Isaan mat och nästan all Thaimat går bra att bjuda på även på restaurang, men falang mat står inte så högt i kurs, en del vågar fortfarande inte ens smaka medans andra har lärt sig gilla flera saker.

Mvh isan lover

 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Wangthong:

I IL's by är thailändarna nog ganska unika som tackar nej till restaurangmat! Tror ej man träffar på så många sådana byar i landet. 

Är det Thaimat går det kanske men falang mat vägrar dom äta på restaurang. Provat med bla min frus bror med fru änå jobbar dom som lärare båda två

Så Il har nog helt rätt det han skriver

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Hur många gubbar 60+ tror du inte springer på beach road varenda natt och jagar småtjejer mellan 10 och 13?

 

BTT

Hej

Detta förekom dagligen för en del år sedan men om dom fortfarande håller på så vet jag inte?

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
2 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Traditionell thailändsk BBQ, du vet där man hämtar kött/fläsk etc och grillar själv på bordet.

 

/ SatanG

Hej

Detta är naturligtvis populärt även bland våra bybor, vi äter detta några gånger i månaden där, men vi har även köpt med en sådan som vi använder i Sverige, mycket gott.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Är det Thaimat går det kanske men falang mat vägrar dom äta på restaurang. Provat med bla min frus bror med fru änå jobbar dom som lärare båda två

Så Il har nog helt rätt det han skriver

Hej

Ja vi har provat med allt möjligt som hamburgare, pizza o.s.v, men det som funkar bäst för byborna är nog KFC och dom extra starka kycklingdelarna.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Detta är naturligtvis populärt även bland våra bybor, vi äter detta några gånger i månaden där, men vi har även köpt med en sådan som vi använder i Sverige, mycket gott.

Mvh isan lover

Okså köpt med hem, den större vi har passar på en liten klotgrill

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Boa52:

Okså köpt med hem, den större vi har passar på en liten klotgrill

Har inte provat vår på klotgrill, men tror jag passar, det är trevligare när den står mitt på bordet.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...