Jump to content
IGNORERAD

Generalen får en guldstjärna......


Nemo

Recommended Posts

av mig, för att natten var den lugnaste och tystaste jag varit med om på länge.  Sleeping smileys   Inga fyllskallar som åker hem först efter barernas stängning vid 2-3 tiden och stör normalt folk. :)   Du behöver inte ha någon panik med att ta bort förbudet, men när du gör det så kan du väl justera stängningstiderna för barer till förslagsvis 23.00 eller nåt sånt. Naturligtvis måste du ju ta bort de löjliga bestämmelserna om förbud mot alkoholförsäljning på eftermiddagarna i samband med detta, då hinner ju folk att kröka till ordentligt trots tidigare stängningstider på barerna och de som vill sova  på nätterna slipper ju bli störda.  :)

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Nicholas:

Varför bor du bredvid en bar ?

 

Det gör jag inte. Det står så här: "Inga fyllskallar som åker hem först efter barernas stängning vid 2-3 tiden"  Man blir alltså störd av idi*terna som kör hem och tror att de är räserförare eller ska se hur mycket fordonet klarar av att varva innan de växlar upp. De flesta kör ju även med "Nyköpingstrim" (järnspett genom ljuddämparen i tron att det går fortare).

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Det gör jag inte. Det står så här: "Inga fyllskallar som åker hem först efter barernas stängning vid 2-3 tiden"  Man blir alltså störd av idi*terna som kör hem och tror att de är räserförare eller ska se hur mycket fordonet klarar av att varva innan de växlar upp. De flesta kör ju även med "Nyköpingstrim" (järnspett genom ljuddämparen i tron att det går fortare).



Det har du helt rätt i.
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...