Jump to content
IGNORERAD

iPhone jobbtfn


ReKa

Recommended Posts

Det är dags för ny jobbtelefon. Jag får välja fritt bland iPhones modeller, men vilken ska jag ta? Jag gillar formatet på SE, men är den seg? 7:ans avsaknad av hörlurskontakt känns inte bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev ReKa:

Det är dags för ny jobbtelefon. Jag får välja fritt bland iPhones modeller, men vilken ska jag ta? Jag gillar formatet på SE, men är den seg? 7:ans avsaknad av hörlurskontakt känns inte bra.

 

iPhone SE är i stort sett ekvivalent med iPhone 6s, bortsett från skärmstorlek. Den är inte seg.

 

Trådlösa lurar är bättre än sladdar som bara är i vägen.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev ReKa:

Det är dags för ny jobbtelefon. Jag får välja fritt bland iPhones modeller, men vilken ska jag ta? Jag gillar formatet på SE, men är den seg? 7:ans avsaknad av hörlurskontakt känns inte bra.

Du använder deras kontakt för hörluren. Får även med en "skarvsladd" för gamla hörlurskontakten

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, då verkar valet falla på en SE. Anledningen till att jag vill ha den gamla sortens lurar är att jag alltid slarvar bort lurarna. Som jag fattar det så är dessa trådlösa proppar rätt kostsamma.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev mooton:

Du använder deras kontakt för hörluren. Får även med en "skarvsladd" för gamla hörlurskontakten

 

Tyvärr är den kontakten i laddningskontakten.

 

I detta fall är Apple fel på det

 

Köp en iPhone 6S 64.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev mooton:

Du använder deras kontakt för hörluren. Får även med en "skarvsladd" för gamla hörlurskontakten

 

Just det, en adapter medföljer varje iPhone 7 / 7 Plus. Det följer också med hörlurar som passar i Lightningkontakten.

 

2 timmar sedan, skrev ReKa:

Ok, då verkar valet falla på en SE. Anledningen till att jag vill ha den gamla sortens lurar är att jag alltid slarvar bort lurarna. Som jag fattar det så är dessa trådlösa proppar rätt kostsamma.

 

För all del, de är dyra. Men det finns som sagt adapter, och tappar du bort den så kostar en ny från Apple 99 kronor.

 

1 timme sedan, skrev pigge01:

 

Tyvärr är den kontakten i laddningskontakten.

 

I detta fall är Apple fel på det

 

Köp en iPhone 6S 64.

 

Det finns en adapter från tredjepart Belkin som tillåter laddning samtidigt som man lyssnar i hörlurar.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Men se till att få nått vettigt i stället. Iphone är väl rena dödsstraffet. Men hoppa över samsung dom kan man utföra dödsstraffet med! Varför inte en Sony, eller Google Pixel! Finns många andra "bra telefoner".

Android rules!

//G

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev burrabus:

Samsung rockar fett 

Fast inte den som brinner och e förbjuden att ta med på flygplan!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Samsung rockade fett till dom gjorde ett stolpskott! 

Min Note4 är den bästa telefonen jag haft!!

//G

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

iPhone är en bra jobbtelefon, även om jag inte vill ha en privat 2016, är ju lite blondin-varning på att ha iPhone 2016 5555555 (sug på den HC)

Å andra sidan har jag alltid sagt att Samsung är lite av WT-varning, men likförbannat snubblade jag själv på en, men Galaxy A9 pro med 5000 mAh bat, dubbla sim, 6'', 4gb ram etc är den bästa telefon jag ägt, särskilt med tanke på priset!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Samsung galaxy 3, sämsta telefonen jag haft. Så det skall mycket till innan det blir en Samsung igen

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sungsam galax 5 är den bästa mobbe jag har och har haft.


Fast 6:an är så mycket bättre och 7:a också troligvis fast tänker hoppa den och byta när 8:an kommer. S6 är nog första luren nånsin som jag 100 nöjd med, allt bara funkar.
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Benjamas:


Fast 6:an är så mycket bättre och 7:a också troligvis fast tänker hoppa den och byta när 8:an kommer. S6 är nog första luren nånsin som jag 100 nöjd med, allt bara funkar.

Ja ja. Nytt är alltid bättre förutom när de exploderar.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Soengsang:

iPhone är en bra jobbtelefon, även om jag inte vill ha en privat 2016, är ju lite blondin-varning på att ha iPhone 2016 5555555 (sug på den HC)

Å andra sidan har jag alltid sagt att Samsung är lite av WT-varning, men likförbannat snubblade jag själv på en, men Galaxy A9 pro med 5000 mAh bat, dubbla sim, 6'', 4gb ram etc är den bästa telefon jag ägt, särskilt med tanke på priset!

Är det glaslins på kameran på den?

Jag har en Samsung som funkar helt ok förutom att plastlinsen blivit som blästrad då man haft den i dammiga arbetskläder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det glaslins på kameran på den?

Jag har en Samsung som funkar helt ok förutom att plastlinsen blivit som blästrad då man haft den i dammiga arbetskläder.


Vet faktiskt inte, men tar bra bilder iaf.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det glaslins på kameran på den?

Jag har en Samsung som funkar helt ok förutom att plastlinsen blivit som blästrad då man haft den i dammiga arbetskläder.


Googlat nu, ja glaslins är det.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Soengsang:


Googlat nu, ja glaslins är det.

Ta hit den så blästrar jag den åt dig!:big_smile: gratis!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...