Jump to content
IGNORERAD

Sakfinnare trackr,någon som provat?


born41

Recommended Posts

Hittade på nätet en liten "sak" stor som en femkrona som man kan söka med en app i en smartfone.

Placera "saken" i bilen.  Blir bilen stulen kan man hitta positionen och återfinna den.

fungerar även med att fästa den i hundens halsband så om den försvinner är det enkelt att få reda på positionen.

 

hemsida :smartfinancialtips.com/trackr  kan man få ytterligare information. Pris 29$

 

Är det någon som provat? om man har flera stycken kan man då styra så man ser positionen för en i taget?

 

Born41

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet med dem är att de inte har inbyggd gps, utan den i princip snor positionen av någon annan som har TrackR appen i sin telefon och befinner sig på Bluetooth-avstånd från din borttappade pryl.

 

Så om din borttappade pryl ligger kvar på exakt samma ställe, så stämmer senast uppdaterad position, men om någon "flyttar" på den, kan det ta en stund att hitta den.

 

Riktiga hemsidan har en bra karta med var det faktiskt finns användare. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag blev eld o lågor när jag såg en annons för några månader sen ..Men när man gick in o kollade på hemsidan så vart det inte intressant längre...

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev wavis:

Ja jag blev eld o lågor när jag såg en annons för några månader sen ..Men när man gick in o kollade på hemsidan så vart det inte intressant längre...

 

Om det låter för bra för att vara sant......

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...