Jump to content
IGNORERAD

Roi et


Olinen

Recommended Posts

Hallojsan

Tänkte kolla om man kunde få ännu ett kanonsvar .

Sitter och kollar upp lite ang sommarens resa till Roi et och tänkte fråga om någon vet om nokair har börjat flyga till Roi et.

Såg nämligen att man kunde få pris med dom men sen visade dom den gamla kartan med vem som trafikerar dom olika städerna och där står fortfarande bara pbair.

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hallojsan

Tänkte kolla om man kunde få ännu ett kanonsvar .

Sitter och kollar upp lite ang sommarens resa till Roi et och tänkte fråga om någon vet om nokair har börjat flyga till Roi et.

Såg nämligen att man kunde få pris med dom men sen visade dom den gamla kartan med vem som trafikerar dom olika städerna och där står fortfarande bara pbair.

Håkan

Hej. Det är bara PB air som flyger på Roi Et. Nok air säljer biljetter bara. Jag tror det blir billigare samt att man får ha mindre bagage när man köper av NOK.

MVH

Jens

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Ja det stämmer att det är bara Pb Air som flyger rutten till Roi Et.

Vi flög i höstas i den ganska lilla kärran, max 50 platser. Vi köpte biljetterna i Bangkok här http://olavi.com/ 

minns inte exakt, men ca THB 2.500 per st kostade biljetten.

När vi skulle tillbaka köpte vi biljetterna av den här byrån i Roi Et, som vi

också hyrde bil av, under vistelsen i Roi Et.

Byrån heter Phipatpong Tour Limited Partnership 101. Tfn 043-512835, 043-519577 eller mobil 087-2780092

(Tips jag fått av Svarten)

Picture089.jpg

Picture088.jpg

Roi Et Airport vid ankomsten, efter ca 50 min flygning!  ;)

Picture090.jpg

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för att jag kunde smygtitta och få lite info.'

Ev att jag ska åka till Roi et i julimånad en sväng, då Gullet kommer därifrån..

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

Visste väl att det bara skulle ryka till med svaren .

RoiEt , jag fick faktiskt lägre pris på nok men det var nog utan skatt och avgifter för sen fick jag bara upp att sida inte kunde visas .

Lars60, all din info tackar jag för (men jag hade koll på din resestory bla på grund av detta) . Men ang hyrbilen så undra jag vad det var för en .

Funderar på att hyra en ett par dagar eller mer i juni när vi ska ner och hälsa på familjen.

Mvh Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

I feb. kostade det 2700 enkel biljett. Flighterna går mån,ons,fre och söndagar.

Och sen Lars ! så fick du faktiskt tipset av mej .  :yes:   hehe va bara tvungen att

säga det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får det kanske bli en natt i Bangkok först för vi kommer naturligtvis på en tisdag morron , vi tänkte bara göra lite snabb shopping och sen hem till byn .Var lite sugen på att flyga denna gången istället för att ta bussen .

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Då får det kanske bli en natt i Bangkok först för vi kommer naturligtvis på en tisdag morron , vi tänkte bara göra lite snabb shopping och sen hem till byn .Var lite sugen på att flyga denna gången istället för att ta bussen .

Håkan

Observera att tidtabellen endast gäller tom 28 mars. Jag väntar själv på den nya tidtabellen. Jag tycker det är lite skumt att man kan köpa biljett till alla dagar i veckan.

mvh

Jens

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

I feb. kostade det 2700 enkel biljett. Flighterna går mån,ons,fre och söndagar.

Och sen Lars ! så fick du faktiskt tipset av mej .  :yes:   hehe va bara tvungen att

säga det.

Aha..var det så, sorry så mycket.minnet du vet!  :great:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej RoiET,

Det här var bilen vi hyrde i Roi Et och den hämtades och lämnades på flygplatsen.

Kostade THB 1 500 per dygn.

Picture149.jpg

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det var inte jag som undrade men tack för infon! ;)

Jens

Hehe..skojade bara!  ;)

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för infon Lars , en fråga bara hur var bilen i skick jag menar med bromsar och dylikt

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tack för infon Lars , en fråga bara hur var bilen i skick jag menar med bromsar och dylikt

Håkan

Bilen var i toppskick, tyckte vi i alla fall.

En liten märklig sak är att tanken bara var ungefär halv när

vi fick bilen och då lämnade vi tillbaka den med halv tank.

Varför det var så vet jag inte...frågade inte om det.  ;)

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...