Jump to content
IGNORERAD

Fråga


Boa52

Recommended Posts

Hej

En fråga, jag är inte bra på appar och sånt. Hangouts vad krävs för att kunna skriva nåt där. Winoiws funkar det på en lapptopp eller är det någon phone som måste ha Windows eller vad gör man när man har fått ett medelande som jag vill svara på

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Jed:

Det fungerar på både laptop och android telefoner. Dock måste du ha ett google konto, läs artikeln. 

 

https://support.google.com/hangouts/answer/2944865?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=sv

Har läst det, kan ändå inte svara, jag kan använda videoknappen och det ser hon, svarar, du vet att jag inte har kamera, men jag kan inte skicka ett svar

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du alltså skicka videobild men inte text?  det låter knepigt? det motsatta har jag råkat ut för(att kunna skicka och ta imot text men inte video) ? 

 

Du skriver meddelandet i kommentarsfältet och trycker på knappen? 

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Jed:

Kan du alltså skicka videobild men inte text?  det låter knepigt? det motsatta har jag råkat ut för(att kunna skicka och ta imot text men inte video) ? 

 

Du skriver meddelandet i kommentarsfältet och trycker på knappen? 

Vilken knapp, hittar ingenstans där jag kan skicka, är jag på fel ställe och skriver

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Vilken knapp, hittar ingenstans där jag kan skicka, är jag på fel ställe och skriver

Ja, du skall skriva på Jokkmoks bladet juh!:rotfl::big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Boa52:

Vilken knapp, hittar ingenstans där jag kan skicka, är jag på fel ställe och skriver

Hmm.  testa att trycka på enter knappen, skriver du på datorn ? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade du varit en sån där sörlänning så hade du förmodligen kunnat leta fram en tutorial själv men det är väl för mycket begärt av en extraordinärt trött norrlänning :) 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Jed:

Hmm.  testa att trycka på enter knappen, skriver du på datorn ? 

Helt klart har du rätt, du måste vara norrlänning. Nu funkar det så jag kan svara och skriva till min " mianoi " i Afrika

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev Raggmunken:

Hade du varit en sån där sörlänning så hade du förmodligen kunnat leta fram en tutorial själv men det är väl för mycket begärt av en extraordinärt trött norrlänning :) 

 

 

Ha sörlänningar vet väl inget. Du hade bara tur som hitta nåt som hade med hangoups att göra, konstigt att det inte var på Engelska hämtat ur nån tidning ha ha. Tack för hjälpen det enkla var att när man sänder tryck på Enter

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Ha sörlänningar vet väl inget. Du hade bara tur som hitta nåt som hade med hangoups att göra, konstigt att det inte var på Engelska hämtat ur nån tidning ha ha. Tack för hjälpen det enkla var att när man sänder tryck på Enter

Nobel priset i telporr är ditt! :rotfl::oh:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Boa52:

Helt klart har du rätt, du måste vara norrlänning. Nu funkar det så jag kan svara och skriva till min " mianoi " i Afrika

Är hon.släkt med Clions?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Helt klart har du rätt, du måste vara norrlänning. Nu funkar det så jag kan svara och skriva till min " mianoi " i Afrika

Du sitter väl inte oc förolämpar mig? :doubt:   Född Dalmas och kommer så förbli oavsett var jag landar på jorden :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...