Jump to content
IGNORERAD

Hotell Bangkok


matz

Recommended Posts

Någon som har bott på Stable Lodge den sista tiden? läste att det har bytt ägare och undrar lite om det blivit bättre eller sämre.

 

/matz 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur hotellet är vet jag ej men restaurangen körde iallafall samma stuk som förut i somras...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Benriach:

Hur hotellet är vet jag ej men restaurangen körde iallafall samma stuk som förut i somras...

 

Danska smörebröd?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Towe:

Har bokat där i februari hoppas på samma schyssta ställe som innan ägarbytet

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
 

Jag bodde där i Januari 2014 men det är ju ett tag sedan och saker å ting ändras ju med åren, stället har ju fått mycket dålig kritik på bokningssidor såsom att det är slitet dåligt städat otrevlig personal men men ibland så är det ju den dåliga kritiken som hörs.

 

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev matz:

Jag bodde där i Januari 2014 men det är ju ett tag sedan och saker å ting ändras ju med åren, stället har ju fått mycket dålig kritik på bokningssidor såsom att det är slitet dåligt städat otrevlig personal men men ibland så är det ju den dåliga kritiken som hörs.

 

/matz

Att det är dåligt städat mm kan ju vara en tillfällighet som på dom flesta hotell likväl "otrevlig personal" hoppas jag. Hade några vänner som bodde där 2014 dom var nöjda, man kanske ska bilda sig en egen uppfattning.  Ska i alla fall bli spännande att bo där brukar bo på Nana Hotell annars och då kan der bara bli bätttre även om det hotellet var helt ok men känns som en betongbunker

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Towe:

Att det är dåligt städat mm kan ju vara en tillfällighet som på dom flesta hotell likväl "otrevlig personal" hoppas jag. Hade några vänner som bodde där 2014 dom var nöjda, man kanske ska bilda sig en egen uppfattning.  Ska i alla fall bli spännande att bo där brukar bo på Nana Hotell annars och då kan der bara bli bätttre även om det hotellet var helt ok men känns som en betongbunker

 

Man bor inte på Nana Hotel för de fina rummen... :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter



Man bor inte på Nana Hotel för de fina rummen... :big_smile:



Nä, för det snygga sköna i sängen inbyggda i fuskskinn snett lutade nackstöden.......


Sent from fiskebyn using Tapatalk HD
Link to comment
Dela på andra sajter

Läste någonstans att dom börjat renovera på stabe lodge så det blir nog inte där denna gången kanske nästa resa.

Har kollat in Sawadee hotel på soi 8 ser ok ut dom har ju balkong vilket är att krav från mej, någon som har erfarenhet från detta hotell?

Sawade tillhör en kedja som har flera hotell runt suchkomvit medflera ställen i Bangkok.

 

/matz

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...