Jump to content
IGNORERAD

LK group hotel Pattaya


Fredrik T

Recommended Posts

Hej!

Vi bor på LK 19 avenue och fick plötsligt kännedom att eftersom vi inte har pool, så kan vi gå till ett annat LK group hotell och visa nyckeln.

Sen nyttja deras pool gratis.

Vilket LK är nyast eller som ni tycker har bäst pool?

 

Vi har provat LK President, som jag tror är närmast. Gissningsvis 750 m.

 

mvh Fredrik och Kaij

image.jpeg

image.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bott på LK Metropole, LK Empress och LK Suite och rankar väl dom lika.

Kanske LK Metropole toppar men oftast mer folk vid den polen LK Empress hade tomt även i januari den gången jag bodde där.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Broskan:

Jag har bott på LK Metropole, LK Empress och LK Suite och rankar väl dom lika.

Kanske LK Metropole toppar men oftast mer folk vid den polen LK Empress hade tomt även i januari den gången jag bodde där.

 

//Broskan

Har hängt vid ett antal av dom, föredrar lk metropoles..

 

Rock on! 

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

LK president, vi var helt själva. Trots många turister i hotellet. Jag gissar att det var bara aseater som bodde där.

Poolen mycket bra, men ingen toa utan att gå genom en fullsatt restaurang först.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag har bott på LK Empress, Metropole, Renaissance och Royal suites. Dessa har ganska små pooler där jag ofta varit ensam. Lite mer folk på Metropole men inte trångt. Metropole är dessutom den enda av dessa vars pool ligger på markplan. Av dessa skulle jag också välja Metropole mycket för området och som Ragson sa, nära till Harrys! Dock ingen servering på någon av dessa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskar Royal Suites, stora rum Jacucci, lugnt på nätterna... Får man bara ett rökfritt rum så är det perfekt.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...