Jump to content
IGNORERAD

IPTV iThailand


tapsakeo

Recommended Posts

Hej

Finns det någon  annan som använder IPTV i Thailand? Det kan vara ett bra alternativ istället  för vanligt TV, du kan få 4000 kanal över hela värden inklusive alla nordiska betalkanaler  ock otaliga sportkanaler. Har själv tittat på olympiska spelen från Rio och är riktigt nöjd. För den som inte vet vad IPTV är för något så googla vet jag . Krävs en lina på minst 8 MB annars får man "frysningar"

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev frason:

Finns många, ntv, streamtvbox, gobox etc.

 

@tapsakeovilken har du använt?

Du behöver ingen box. Jag använder dator och telefon (Windows 10 .VCL player)

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev tapsakeo:

Du behöver ingen box. Jag använder dator och telefon (Windows 10 .VCL player)

Det är namnet på webbsidorna jag skrev, kräver inga boxar. Vilken har du använt?

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev frason:

Det är namnet på webbsidorna jag skrev, kräver inga boxar. Vilken har du använt?

För närvarande använder  jag ett privat nätverk men tidigare körde jag med Kodi (https://kodi.tv/about/

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frason:

Finns många, ntv, streamtvbox, gobox etc.

 

@tapsakeovilken har du använt?

Har även provat  www.iptvking.me   men Windows fungerar så där, bätre kanske med box.

/
  1.  
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inbakad i mitt avtal med True iptv, tv som levereras via ip, inget konstigt med det.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Khemmarat:

Jag har inbakad i mitt avtal med True iptv, tv som levereras via ip, inget konstigt med det.

Får man fråga vad betalar du i månaden ? Har du även alla svenska och sportkanalerna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Körde True TV och Internet via kabel och diverse svenska streamingtjänster (med hjälp av Witopi)a på en vanlig 100 megabits lina, funkade klockrent.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man fråga vad betalar du i månaden ? Har du även alla svenska och sportkanalerna?



Svenska sportkanaler från ett thailändskt kabel TV bolag, du skulle kanske hoppar den sista changen [emoji16]

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...