Jump to content
IGNORERAD

Bil köpes


virgo

Recommended Posts

Funderar på att köpa en pick-up till Thailand. Någon som vill bli av med sin? Önskemål ( inte krav ) 4 dörrar. Automat. 4wd. Kom med förslag och pris.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Naab:

Vigo champ osäker på årsmodell runt 3000mil 700.000 typ?! vet ju inte alls vilken prisklass du letar i.

 

Kolla i den blå boken......

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev virgo:

Funderar på att köpa en pick-up till Thailand. Någon som vill bli av med sin? Önskemål ( inte krav ) 4 dörrar. Automat. 4wd. Kom med förslag och pris.

I vilken del av Thailand finns du? I Udon Thani finns en fin Ford Ranger, som matchar din beskrivning.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev lasseiudon:

I vilken del av Thailand finns du? I Udon Thani finns en fin Ford Ranger, som matchar din beskrivning.

Det är i Pattaya! Vet inte riktigt hur det funkar med att köpa bilar från olika regioner? Någon som vet?

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Naab:

Vigo champ osäker på årsmodell runt 3000mil 700.000 typ?! vet ju inte alls vilken prisklass du letar i.

Har du mer info om bilen samt bilder?

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns massvis av begagnade bilar till salu i Thailand, därför går det bra att pruta på begärt pris.

 

För att få en bild av aktuella priser kan man kolla lite på tex  Road123.com , Taladrod.com,

eller One2car.com, som utannonserar tusentals bilar.

 

I Pattaya finns många beg.bilhandlare på Sukhumvit road.

 

Inget problem att köpa och registrera bil från annan provins.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev ArneMorales:

Finns massvis av begagnade bilar till salu i Thailand, därför går det bra att pruta på begärt pris.

 

För att få en bild av aktuella priser kan man kolla lite på tex  Road123.com , Taladrod.com,

eller One2car.com, som utannonserar tusentals bilar.

 

I Pattaya finns många beg.bilhandlare på Sukhumvit road.

 

Inget problem att köpa och registrera bil från annan provins.

Tack för bra info.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förvånansvärd liten prisskillnad på nytt och lite begagnat. Så då är det nog inte helt fel att köpa en helt ny bil. Till 99% har jag bestämt mig för en Toyota Hilux Revo duble cab 2,4D aut. Någon som har testat den? Vad tyckte ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev virgo:

Förvånansvärd liten prisskillnad på nytt och lite begagnat. Så då är det nog inte helt fel att köpa en helt ny bil. Till 99% har jag bestämt mig för en Toyota Hilux Revo duble cab 2,4D aut. Någon som har testat den? Vad tyckte ni?

 

jag har också lagt märke till det.

 

misstänker att det är något i prutnings-ritualen man inte förstår.

 

ibland är begagnat dyrare för ägaren anser att han pimpat bilen.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...