Jump to content
IGNORERAD

Liseberg or not


kycklingen

Recommended Posts

Den 3-4 sept är jag gräsänka, slusken ska iväg med jobbet. Jag funderar på om jag ska ta med grabben (snart 16 år) till Liseberg med övernattning. Men tvekar lite för jag är inte sugen på att åka med honom på alla aktiviteter där o jag tror inte han får superkul med att åka själv. Så jag tänkte fråga här om det är några mpr:are med barn som ska till Liseberg då? Kunde ju passa på att ha en liten mpr träff.

finns inget intresse så hoppar jag nog över Liseberg och tar det när sambon är hemma igen, och istället på min gräsänka helg så antingen låser jag in mig och har det gott för mig själv el så åker jag iväg och festar loss. Vi får se.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga Bengan, han vet hur man festar, tror det är nummer:....?? :big_smile::drinks:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev audirs2:

Fråga Bengan, han vet hur man festar, tror det är nummer:....?? :big_smile::drinks:

Åh, jag har Bengans nummer redan, men tack för tipset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi hade planerat utlysa en träff i Slottsskogen lördag 3 september, men vi kan ju överväga Liseberg.

 

Herr chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Herr Chang:

Vi hade planerat utlysa en träff i Slottsskogen lördag 3 september, men vi kan ju överväga Liseberg.

 

Herr chang har talat.

Slottsskogen låter bra för min del, om jag får eskort till hotellet hem bara  :).

Men är det medlemmar som vill åka attraktionerna på Liseberg med "min" grabb så är jag på.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev kycklingen:

Slottsskogen låter bra för min del, om jag får eskort till hotellet hem bara  :).

Men är det medlemmar som vill åka attraktionerna på Liseberg med "min" grabb så är jag på.

 

 

Eskort kan kan vi nog ordna :)

 

För egen del spelar det ingen roll var, men det finns nog medlemmar som föredrar det billigare alternativet Slottsskogen. Så det får väl bli det.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...