Jump to content
IGNORERAD

5 stränder på Phuket stängs p.g.a. höga vågor


MPR Nyheter

Recommended Posts

Ledaren för Phuket Lifeguard Service – Prathaiyuth Chuayuan – har bekräftat att fem stränder på ön har stängts på grund av det hårda vädret.
"Vi lade upp ett meddelande på vår Facebook-sida där vi berättar om avstängningen. Förhoppningsvis kommer vi kunna öppna upp dem igen imorgon för strandbesökare, men vi kommer meddela på vår Facebook-sida om vi gör det," sade han. De fem stränderna är Mai Khao, Naithorn, Surin, Laem Sing och Karon, som stängs eftersom man tror att de stora vågorna och starka vindarna utgör ett hot för badare. "Vågarna vid dessa stränder är för tillfället upp till tre meter höga," sade Prathaiyuth.
Stränderna är nu avspärrade med röda flaggor och rep, och badvakter ska även finnas utstationerade för att hålla folk borta från vattnet.

 

1471334449_1-org.jpg
Källa

Link to comment
Dela på andra sajter

Stränderna är nu avspärrade med röda flaggor och rep, och badvakter ska även finnas utstationerade för att hålla folk borta från vattnet fungerar nog bättre än att skriva på ansiktsboken, jag skulle inte kolla där innan jag gick ner till stranden i alla fall.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Sangwal kommer att missa sin adrenalinkick...

 

"Ibland undrar jag om många här på forumet lever i en bubbla, som har levt sina liv, utan att aldrig utmanat sig själva ..

Levt sitt liv som en mellanmjölksvensson...

De flesta inser nog vad dom utsätter sig för, men tycker det är värt det, dom älskar adrenalinkicken eller vad dom nu får ut av det..

Men dom anser att det är värt det..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...