Jump to content
IGNORERAD

2 bomber har smällt på bargata (Selakam) i Hua Hin


Tallviking

Recommended Posts

Var är alla de forums vänner som gillar vapen och skjuta. Skall ni inte komma med lämpliga avrättnings metoder av de radikala folket nu har miltären alla möjligheter att rada upp dem.

Jag vill först höra en kommentar av TV han verkar veta utan att behöva fråga hur man gör. Sedan har vi mpr egen journalist som är missförståd av hela journalist kåren i övriga världen. Som skall på ett lämpligt och tydligt sätt få oss att förstå detta att detta är inget brott. Och desutom har sin orsak i en vis forums medlem IL som likt Nostradamus förutsåg folkets vilja. Och skall därför få stå som syndabock för allas liv som bomberna tagit. Ty den allsmäktige militären är folkets vilja. 

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 214
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Scandinaviancorner

    19

  • saobaht

    14

  • Khun Ken

    13

  • kitungmakmak

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

16 minuter sedan, skrev saobaht:

Var är alla de forums vänner som gillar vapen och skjuta. Skall ni inte komma med lämpliga avrättnings metoder av de radikala folket nu har miltären alla möjligheter att rada upp dem.

Jag vill först höra en kommentar av TV han verkar veta utan att behöva fråga hur man gör. Sedan har vi mpr egen journalist som är missförståd av hela journalist kåren i övriga världen. Som skall på ett lämpligt och tydligt sätt få oss att förstå detta att detta är inget brott. Och desutom har sin orsak i en vis forums medlem IL som likt Nostradamus förutsåg folkets vilja. Och skall därför få stå som syndabock för allas liv som bomberna tagit. Ty den allsmäktige militären är folkets vilja. 

 

Va, fan. Är du en helvetespredikant?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Alarik:

 

Va, fan. Är du en helvetespredikant?

Tog det hårt det han skrev en viss sanning har ju våran nya kompis

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Boa52:

Tog det hårt det han skrev en viss sanning har ju våran nya kompis

 

Allom bekant så snackar du som vanligt som du har förstånd till.

Ändrades av Alarik

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fruktansvärt med dessa bomber.

Oskyldiga offer, skrupulösa marodörer utan förmåga till empati.

Visa ditt stöd för Thailand. Underbara "Land of smiles".

 

IMG_0362.JPG

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vete fan vad man ska dra för slutsats. Att det är en maffiapryl tror jag inte på. Då står det mellan mussar och dom röda. Bomberna briserade i vad man kan kalla i majoritet av den södra sidan så jag personligen tror att det är ett statement av mussarna.  kanske att det eskalerar med attentat från dom så kallade röda. Det återstår att se. 

Mvh fria spekulationer mästaren A-lätt....

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev b-tung:

Det vete fan vad man ska dra för slutsats. Att det är en maffiapryl tror jag inte på. Då står det mellan mussar och dom röda. Bomberna briserade i vad man kan kalla i majoritet av den södra sidan så jag personligen tror att det är ett statement av mussarna.  kanske att det eskalerar med attentat från dom så kallade röda. Det återstår att se. 

Mvh fria spekulationer mästaren A-lätt....

Att det skulle vara mussar från syd tror jag inte alls på. Mer en symbolisk handling att manistifiera  mot kungahuset på ”mors dag”.

 

Känns väl mer som en politisk sak efter folkomröstningen som inte gick en ”musse” i Dubai:s vägar.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter


Du vet att detta är utfört av muslimer?

Antagligen inte, men risken är väl ganska stor, eller vad tror du själv?

Sent from my SM-G7102 using Tapatalk

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
10 timmar sedan, skrev saobaht:

Finns det ingen som moderera på detta forumet längre.  

Nej det finns det inte  dom sitter och drar i kuken hela jävla gänget

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
19 minuter sedan, skrev Surin P3:

Det är bara att anmäla inlägg om något anses opassande. 

Ja det har jag precis gjort  Mister Chang tog emot det, få se nu vad han gör!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om de vore Muslimsk Teroris tex. Isis ,Al Qaeda..... så skulle dom nog direkt ha "Skrikigt ut det"

Sen har vi  Malaya separatister från sydligaste Thailand "dom spräner ju lite" då och då.

Det leder  till en Fundering, Thai Malayerna har ju inte mycket gemensmt med Thai, olika Språk/Religion/Kultur varför ska Thailand kämpa för att behålla de  sydligaste provinera i Riket?

Låt dom återuprätta Pattani Riket eller ansluta sej till Malaysia eller är det en för radikal tanke?

https://en.wikipedia.org/wiki/Pattani_Kingdom

Sen kan de ju vara Rödskjortor ...eller likande som protesterar mot Monarkin/Juntan/Folkomröstningen......

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Nej det finns det inte  dom sitter och drar i kuken hela jävla gänget

Hej

Som man känner sig själv känner man andra

idi*ten

 

Link to comment
Dela på andra sajter


Antagligen inte, men risken är väl ganska stor, eller vad tror du själv?

Sent from my SM-G7102 using Tapatalk


Nej jag tror att risken är väldigt liten.
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hasseryd:

Om de vore Muslimsk Teroris tex. Isis ,Al Qaeda..... så skulle dom nog direkt ha "Skrikigt ut det"

Sen har vi  Malaya separatister från sydligaste Thailand "dom spräner ju lite" då och då.

Det leder  till en Fundering, Thai Malayerna har ju inte mycket gemensmt med Thai, olika Språk/Religion/Kultur varför ska Thailand kämpa för att behålla de  sydligaste provinera i Riket?

Låt dom återuprätta Pattani Riket eller ansluta sej till Malaysia eller är det en för radikal tanke?

https://en.wikipedia.org/wiki/Pattani_Kingdom

Sen kan de ju vara Rödskjortor ...eller likande som protesterar mot Monarkin/Juntan/Folkomröstningen......

 

 

Möjligen för att det i dagsläget bor en massa vanliga Thai i området som både arbetar och driver diverse jordbruk och företag.

 

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev hasseryd:

Om de vore Muslimsk Teroris tex. Isis ,Al Qaeda..... så skulle dom nog direkt ha "Skrikigt ut det"

Sen har vi  Malaya separatister från sydligaste Thailand "dom spräner ju lite" då och då.

Det leder  till en Fundering, Thai Malayerna har ju inte mycket gemensmt med Thai, olika Språk/Religion/Kultur varför ska Thailand kämpa för att behålla de  sydligaste provinera i Riket?

Låt dom återuprätta Pattani Riket eller ansluta sej till Malaysia eller är det en för radikal tanke?

https://en.wikipedia.org/wiki/Pattani_Kingdom

Sen kan de ju vara Rödskjortor ...eller likande som protesterar mot Monarkin/Juntan/Folkomröstningen......

 

 

2 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Möjligen för att det i dagsläget bor en massa vanliga Thai i området som både arbetar och driver diverse jordbruk och företag.

 

Japp, och vilket land ger bort sitt territorium frivilligt eller bara för att en liten religiös minoritet bråkar?

Sen finns det olja där nere, som kan bli värt en slant när priserna stiger igen...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev b-tung:

Det vete fan vad man ska dra för slutsats. Att det är en maffiapryl tror jag inte på. Då står det mellan mussar och dom röda. Bomberna briserade i vad man kan kalla i majoritet av den södra sidan så jag personligen tror att det är ett statement av mussarna.  kanske att det eskalerar med attentat från dom så kallade röda. Det återstår att se. 

Mvh fria spekulationer mästaren A-lätt....

I dom orter som drabbades röstades det ja till den nya konstitutionen.

Link to comment
Dela på andra sajter


Nej jag tror att risken är väldigt liten.


Ja det är det nog.
Nu när krutröken skingrats.
Snarare maffian precis som Pablo escobar som började bomba när regeringen la sig i för mycket.
Början till slutet för honom.
Man får hoppas på samma här.
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Nej det finns det inte  dom sitter och drar i kuken hela jävla gänget

 

Vilket jävla nöje. Menar du allvar Anders eller skojar du med oss?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...