Jump to content
IGNORERAD

Värsta olyckan ni sett i Thailand? Var?


Herluf

Recommended Posts

Läste i DI om en man i Sverige som slungades ut genomvidrutan, hade NOG inte bilbälte.

 

http://www.di.se/finansiell-information/telegram/?NewsId=ec6cd1cb-1ed3-4571-8a15-2c3a808540d4

 

Påminner mig om att jag såg en taxichaufför(död sådan) som hade huvudet krossat genom vidrutan vid en olycka i Bangkok. Själv har jag alltid bälte, men taxichaufförer säger ofta att de är obehagliga och trycker mot bröstet, så de är bara om de ser en polis som de tar på det....... Vilken är den värsta olycka ni sett? I Bangkok eller på landet?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

En död ryss utanför Scandinavian som blev påkörd, han gick av på mitten dog direkt, ryssen vid sidan oskadd men fick en chock och började sjunga Ryska folksånger 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minutes ago, Scandinaviancorner said:

En död ryss utanför Scandinavian som blev påkörd, han gick av på mitten dog direkt, ryssen vid sidan oskadd men fick en chock och började sjunga Ryska folksånger 

Motorcykel+sprit-hjärna=köttfärs

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
31 minuter sedan, skrev Herluf:

Motorcykel+sprit-hjärna=köttfärs

Tre bilar var inblandade Ingen motorcykel  Men brännvin Ryssjäveln som gick av på mitten var kanonfull sas det efteråt

Link to comment
Dela på andra sajter

En nyårshelg för några år sedan körde en långtradare in/över i en bil bakifrån och välte in i grannfilen och krossade 4 picuper fulla med folk på flaken, samt att en personbil körde in i ekipaget bakifrån. Detta hände i norrgående filer mellan Korat och Khon Kaen. Ingen vacker syn när vi passerade mot syd.

 

Som en strike i bowling...

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

För 2 timmar sedan. Kommer ut från 7/11 (i trakten av vårt hus) och ser en pickis rakt över gatan svänga höger in på en tvärgata samtidigt som en thaikille utan hjälm på mc försöker köra om på högersidan. Killen kör huvudet i sidan på pickisen och ramlar sedan till synes livlös till marken med huvudet före. Där ligger han när jag lämnar platsen.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Tre bilar var inblandade Ingen motorcykel  Men brännvin Ryssjäveln som gick av på mitten var kanonfull sas det efteråt

Var de någon från storlandet Gotland som fyllde upp han först?:big_smile::haha:

 

Ser att en kund till mig kör annons här på Mpr =Miljövision!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minutes ago, Jive said:

För 2 timmar sedan. Kommer ut från 7/11 (i trakten av vårt hus) och ser en pickis rakt över gatan svänga höger in på en tvärgata samtidigt som en thaikille utan hjälm på mc försöker köra om på högersidan. Killen kör huvudet i sidan på pickisen och ramlar sedan till synes livlös till marken med huvudet före. Där ligger han när jag lämnar platsen.

"thaikille utan hjälm på mc "....

 

Fungerade inte budda amuletten?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Herluf:

"thaikille utan hjälm på mc "....

 

Fungerade inte budda amuletten?

 

Inte mycket.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade Wuttan i Pty, där kan man snacka olycka...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Jag träffade Wuttan i Pty, där kan man snacka olycka...

Nu ljuger du allt! Du var ju gråtfärdig när jag träffade dig! Du berättade att du vaknade upp med en ryska i pty!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
3 timmar sedan, skrev audirs2:

Var de någon från storlandet Gotland som fyllde upp han först?:big_smile::haha:

 

Ser att en kund till mig kör annons här på Mpr =Miljövision!

På detta stället finns ett gediget rysshat. 0 servering till detta folket

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...