Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Khun Ken

Tips om möbelaffär i Chaiyaphum

Recommended Posts

Khun Ken

Kan någon tipsa om en möbelaffär i  Chaiyaphum. Behöver en ny soffa akut.

Tack på förhand.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

krisiisaan
5 minuter sedan, skrev Khun Ken:

Kan någon tipsa om en möbelaffär i  Chaiyaphum. Behöver en ny soffa akut.

Tack på förhand.

Den överlägset bästa med västerländska möbler som man orkar lyfta utan lyftkran i bra kvalitet icke den sedvanliga skiten finns på Koncept, dom har alltså Index-möblerna där. Det står 20 meter upp i skyn KTM med en stor skylt, ser du den så är du framme...

Geografiskt så ligger den vid infarten till Chnaiyaphum om du kommer antingen ifrån Khon Kaen eller Buua Yai. När ni kommer frma där till Skylten med Chaiyaphum vid anfarten så är det ju drygt en sträcka på 3 km kvar tills citykärnan börjar, ungefär 1,5 km, alltså halvväg ner mot stan på vänster sida ligger detta.

Skulle min förklaring vara kass, så fråga din fru och be henne ta dig till privatsjukhuset nummer 2 - det heter ju Rumpaet.... På den stora gatan ligger detta...

Vill du veta mer, så PM;a mig, så kanske vi kan prata SKYPE???

Khun Ken
1 timme sedan, skrev krisiisaan:

Den överlägset bästa med västerländska möbler som man orkar lyfta utan lyftkran i bra kvalitet icke den sedvanliga skiten finns på Koncept, dom har alltså Index-möblerna där. Det står 20 meter upp i skyn KTM med en stor skylt, ser du den så är du framme...

Geografiskt så ligger den vid infarten till Chnaiyaphum om du kommer antingen ifrån Khon Kaen eller Buua Yai. När ni kommer frma där till Skylten med Chaiyaphum vid anfarten så är det ju drygt en sträcka på 3 km kvar tills citykärnan börjar, ungefär 1,5 km, alltså halvväg ner mot stan på vänster sida ligger detta.

Skulle min förklaring vara kass, så fråga din fru och be henne ta dig till privatsjukhuset nummer 2 - det heter ju Rumpaet.... På den stora gatan ligger detta...

Tack för tipset. 

Gusse
6 minuter sedan, skrev Khun Ken:

Tack för tipset. 

Gregor borde veta för han har minst fyra alias som håller reda på honom.:laugh:

leifen

Annars har Global House och Home Pro en hel del möbler också, båda finns vid väg 201 söder om staden. 

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Khun Ken
3 timmar sedan, skrev leifen:

Annars har Global House och Home Pro en hel del möbler också, båda finns vid väg 201 söder om staden. 

Har varit på Global men dom hade inget av intresse. Dom som säljer möbler i entre´n på väg in till Home Pro har en månads leveranstid och full betalning vid beställningen, inte aktuellt. Men tack för att du gjorde inlägget.

Khun Ken
6 timmar sedan, skrev krisiisaan:

Tack jag har hittat med google streetview. Och när frugan såg bilden på byggnaden sa "ok chan rootjak tee nai" Vi tar en tripp dit. Tack igen.

krisiisaan

När du kommer dit så fråga efter Påån (uttalas så) det är ägarnas son, kanske han är delägare också. En riktig gentleman utbildad i väst och pratar perfekt engelska..... Hemleverans vart du vill när du vill, och det finns prutmån kom ihåg det.....

Lycka till.....

Gusse

När du kommer dit så fråga efter Påån (uttalas så) det är ägarnas son, kanske han är delägare också. En riktig gentleman utbildad i väst och pratar perfekt engelska..... Hemleverans vart du vill när du vill, och det finns prutmån kom ihåg det.....

Lycka till.....

Jag tycker Krisisaan uppför sig bättre än Uncen men det blir säkert inget bestående. Carl kan det där med soffor för han är ju Isaans svar på Kronblom.

krisiisaan

Vem är denne Gusse? Konstig prick??

kycklingen
35 minuter sedan, skrev krisiisaan:

Tycker du det? Jag trodde du såg upp till honom eftersom du reggade dig med det nicket och hans profilbild på ett annat forum.

cherrypicker

Jag kan verkligen rekommendera Koncept. Känns som bra kvalité och det går oftast att pruta lite grand på det initialt föreslagna priset. Priset är högt med thailändska mått men förhoppningsvis lönar det sig i längden. När jag köpt har jag fått hjälp med hemtransport och leverans samma dag jag besökt butiken.

Gusse

Kan det vara Carl,Uncen eller kanske DizzyLizzy. Känt barn har många namn.:D

Scandinaviancorner
48 minuter sedan, skrev Gusse:

Kan det vara Carl,Uncen eller kanske DizzyLizzy. Känt barn har många namn.:D

Glegolo heter han också den sliskiga tjuven utan hår på huvudet med Isaan fru från walking street i Pattaya

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy