Jump to content
IGNORERAD

Chaiyaphum, Number 1 Bar - Bens Bar


krisiisaan

Recommended Posts

HuaHindinnge
11 timmar sedan, skrev GreenValley:

Det var nog fler kroppsdelar än handleden som stryk i den fotbollsmatchen!

Boa spelade fotboll med thai pojkar och fick konstig handled. Hmmmmm.?

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 352
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    40

  • leifen

    40

  • Scandinaviancorner

    39

  • krisiisaan

    32

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

41 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Boa spelade fotboll med thai pojkar och fick konstig handled. Hmmmmm.?

Nu ska ni vara snälla jag fick inte ens frispark för jag var ensam med bollen

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Boa52:

Nu ska ni vara snälla jag fick inte ens frispark för jag var ensam med bollen

 

Varför ska man få frispark om man är ensam med bollen?

Något slags kinky rollspel mellan dig och domaren ;-)

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-06-01 at 12:52, skrev Chan2014:

Där har du fel enligt min mening, du har vid ett flertal tillfällen erkänt att vissa medlemmar på ditt forum innehar någon form av immunitet, och det är ju tyvärr dom största idi*terna du valt, jag har i ett tidigt skede anmält några få inlägg, resultatet har varit helt utan aktion och feedback, så till vilken nytta, men det är ditt forum och du satsar på dom hästarna  du anser vara mest lämpade, jag har vid ett flertal tillfälle bemöt kritik seriöst och konstruktivt, till vilken nytta, bara spär på ytterligare. 

Jag är den jag är och har absolut inget att skämmas för, snarare väldigt stolt över det jag presterat så långt, tyvärr är det väl så att väldigt få verkar klara av min person, tyvärr är det väl så att väldigt få klarar av att någon har haft en framgångsrik yrkes  karriär, tyvärr är det väl så att få klarar av att någon har två döttrar i 30 års åldern som har var sin komet karriär i sina respektive yrken och äger var sin bostadsrätt på Östermalm, jag är jäkligt stolt över det samt gör att jag kan känna mej till freds över det, slippa ha bekymmer.

Jag har aldrig gjort skillnad på folk och folk, jag har bästa vänner som är kolgruv arbetare från Sheffield, stuveri arbetare från Halmstad hamn samt väldigt goda vänner från övre finans världen, alla har samma värden och är lika goda vänner, det är det jag kallar för social kompotens.

På ditt forum verkar det som om det det har samlats massa förmätna människor som inte klarar av detta, Leifen t.ex han har jag träffat några gånger, har ju t.o.m varit här hemma och hälsat på, märklig man men är väl bara för att jag givit Uncen lite stöd, och Samsipsam som jag lärde känna långt före mitt intåg i Mpr han fullständigt öser karma på alla kritiska inlägg mot mej, och SC som insinuerar massa osanningar, den mannen som verkar ha som enda intresse alkohol och ändå beklagar sig att massor av vänner går bort i förtid, kan undra varför, den mannen har jag överhuvud taget aldrig kommenterat negativt i alla dom inläggen han har skrivit, och har blivit en självutnämda försvarare till sin stamkund klimakterie damen kycklingen, men det kan man i och försig förstå när man låter kapitalet styra över vänskapen, för att inte tala om Kenneth4618 oerhört tjatig ständiga upprepningar, kom med något nytt i din bittra tillvaro, allt detta summerat är väl lite typiskt Svenskt med full förståelse.

Chan2014

 

Det är sant att en handfull medlemmar har en slags immunitet.

De inlägg som du anmält har förmodligen inte resulterat i någon varning pga att du själv varit lika delaktig i elakheterna.

 

Att det finns folk som "inte klarar av din person" gissar jag har väldigt lite att göra med din framgångsrika karriär, utan är mer en reflektion på hur du är på forumet.

Det är nog väldigt få som bryr sig om hur din karriär sett ut. Men grattis ändå.

 

Visste heller inom om dina döttrars kometkarriärer och lägenheter, grattis även till dem.

 

Jag gör heller inte nån skillnad på folk och folk, fören det visar sig att det är skillnad på dem.

För det är skillnad på folk och folk. Det ser vi ju tydligt dagligen både på forumet och i verkliga livet.

 

Ang. social kompetens, så har vi, som det verkar lite skilda åsikter om vad det är.

Baserar det mest på att du verkar tycka att du besitter sådan kompetens. Och det baserar jag endast på det jag sett av dig på forumet, eftersom jag inte känner dig personligen.

 

I övrigt så anser jag att verkar vara en hyvens gubbe som i varannat (eller var femte) inlägg är en positiv och hjälpande hand.

Det tackar jag för. :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev SatanG:

 

Varför ska man få frispark om man är ensam med bollen?

 

/ SatanG

Okej då men jag kunde väl fått visa ut bollf-n

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev leifen:

Han kanske redan amorterat i många år, så skulden snart är väck?

 

Han kanske till och med får bo kvar då.   

Det är osäkert då ingen av dom har något ägarpapper så inget är säkert i Thailand. Dom som äger huset sitter med trumf på hand. Stackars uncen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är osäkert då ingen av dom har något ägarpapper så inget är säkert i Thailand. Dom som äger huset sitter med trumf på hand. Stackars uncen!

Jag har faktiskt svårt o tycka särskilt synd om en människa med hans värderingar och beteenden.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
6 minuter sedan, skrev Gusse:

Det är osäkert då ingen av dom har något ägarpapper så inget är säkert i Thailand. Dom som äger huset sitter med trumf på hand. Stackars uncen!

Ska det inte vara marken?

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som det är bättre att utnyttja fattiga kvinnor än att bli utnyttjade av dom. :) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
20 minuter sedan, skrev leifen:

Känns som det är bättre att utnyttja fattiga kvinnor än att bli utnyttjade av dom. :) 

Mja, jag vet inte det - det är bara peta i sig ett blått piller och sen får hon utnyttja mig bäst hon vill ;)

Fast tjejen är ju inte fattig, jämfört med mig då.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Mja, jag vet inte det - det är bara peta i sig ett blått piller och sen får hon utnyttja mig bäst hon vill ;)

Fast tjejen är ju inte fattig, jämfört med mig då.

Tror inte risken är så stor att du skaffar hus till vännen din :D

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
22 minuter sedan, skrev leifen:

Tror inte risken är så stor att du skaffar hus till vännen din :D

Nä, det tror inte jag heller. :)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

krisiisaan
1 timme sedan, skrev leifen:

Tror inte risken är så stor att du skaffar hus till vännen din :D

Nä kanske lika lite chans som det är för dig då... Du satsar noll, snålar dig fram i livet, och det måste väl ha varit ganska chockartat för dig, att til slut bli utslängd av den kvinnan. Hon insåg till slut att du bara kör med falska löften, och inga stålar har.... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä kanske lika lite chans som det är för dig då... Du satsar noll, snålar dig fram i livet, och det måste väl ha varit ganska chockartat för dig, att til slut bli utslängd av den kvinnan. Hon insåg till slut att du bara kör med falska löften, och inga stålar har.... 

Är man mindre värd för att man har en liten ekonomi?

Hur tänkte du nu?

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev krisiisaan:

Nä kanske lika lite chans som det är för dig då... Du satsar noll, snålar dig fram i livet, och det måste väl ha varit ganska chockartat för dig, att til slut bli utslängd av den kvinnan. Hon insåg till slut att du bara kör med falska löften, och inga stålar har.... 

Imponerade kunskaper du har. 

 

Visst var det ren tur att jag blev utslängd av den kvinna jag aldrig bott i hop med. Där sparade jag ju en del stålar....

Ska nämna det åt henne när vi åker till Krabi tillsammans i oktober.

 

Fungerar det inte efter det, får jag väl lösa ut någon bardam från någon bakgata i Jomtien. Tiden rinner ju iväg på äldre dar.

 

Märkligt att ingen i baren känner till den nye svensken som skriver här, varken kunder eller personal.

 

Tack för underhållningen Gregor

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
7 minuter sedan, skrev leifen:

Imponerade kunskaper du har. 

 

Visst var det ren tur att jag blev utslängd av den kvinna jag aldrig bott i hop med. Där sparade jag ju en del stålar....

Ska nämna det åt henne när vi åker till Krabi tillsammans i oktober.

 

Fungerar det inte efter det, får jag väl lösa ut någon bardam från någon bakgata i Jomtien. Tiden rinner ju iväg på äldre dar.

 

Märkligt att ingen i baren känner till den nye svensken som skriver här, varken kunder eller personal.

 

Tack för underhållningen Gregor

 

100_2737.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Imponerade kunskaper du har. 

 

Visst var det ren tur att jag blev utslängd av den kvinna jag aldrig bott i hop med. Där sparade jag ju en del stålar....

Ska nämna det åt henne när vi åker till Krabi tillsammans i oktober.

 

Fungerar det inte efter det, får jag väl lösa ut någon bardam från någon bakgata i Jomtien. Tiden rinner ju iväg på äldre dar.

 

Märkligt att ingen i baren känner till den nye svensken som skriver här, varken kunder eller personal.

 

Tack för underhållningen Gregor

Haha garvar läppen av mig.

Gregers fantasier är makalösa, jag har ju tagit frugan av min bäste vän på Samui.....

Kan nämna för Greger att han, min bäste vän från Samui läser denna o andra trådar som hen har svamlat om detta i.

Han håller på o garva läppen av sig, o häpnar över vilka stollar det finns i vår herres hage.....eller var det i CP:s hage :)

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Soengsang:

Haha garvar läppen av mig.

Gregers fantasier är makalösa, jag har ju tagit frugan av min bäste vän på Samui.....

Kan nämna för Greger att han, min bäste vän från Samui läser denna o andra trådar som hen har svamlat om detta i.

Han håller på o garva läppen av sig, o häpnar över vilka stollar det finns i vår herres hage.....eller var det i CP:s hage :)

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det var tusan tar ni fruar av varandra på ett ställe där det finns hur många söta trevliga flickor som helst

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var tusan tar ni fruar av varandra på ett ställe där det finns hur många söta trevliga flickor som helst

Greger är lite störd vetdu....

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom just att tänka på en frågeställning Nit tog upp efter att träffat Gregor i Bens bar en av songkrandagarna för något år sedan.

Hon frågade varför han inte tog med sin fru dit och Nit hade sett honom många gånger i city helt ensam och tyckte det var konstigt.

Ingen aning var nog mitt svar....

 

Nu har polletten trillat ner.  Ett så enkelt svar på frågan.........

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
3 minuter sedan, skrev leifen:

Kom just att tänka på en frågeställning Nit tog upp efter att träffat Gregor i Bens bar en av songkrandagarna för något år sedan.

Hon frågade varför han inte tog med sin fru dit och Nit hade sett honom många gånger i city helt ensam och tyckte det var konstigt.

Ingen aning var nog mitt svar....

 

Nu har polletten trillat ner.  Ett så enkelt svar på frågan.........

Han har ingen kärring utan en pojkvän  ....

Link to comment
Dela på andra sajter

krisiisaan
9 timmar sedan, skrev leifen:

Kom just att tänka på en frågeställning Nit tog upp efter att träffat Gregor i Bens bar en av songkrandagarna för något år sedan.

Hon frågade varför han inte tog med sin fru dit och Nit hade sett honom många gånger i city helt ensam och tyckte det var konstigt.

Ingen aning var nog mitt svar....

 

Nu har polletten trillat ner.  Ett så enkelt svar på frågan.........

Pratade precis med uncen, och han berättade följande om detta tillfälle du pratar om, detta tillfälle som för övrigt är vida känt bland de boende här i Chaiyaphum..., och han berättade också att detta troligtvis var upprinnelsen till det intensiva hatet ifrån leifens sida (stöttat då av vännen Soengsang) gentemot uncen...

 

Uncen med fru och York med fru satt på Bens bar i Chaiyaphum Songkhran-dagen när leifen stövlar in med sin flickvän (ja han kallade henne så), Leifen går ut på gatan och leker med vattnet medans resten av sällskapet sitter kvar vid bordet.

 

Leifens fästmö, eller var det landlord nu då istället? Hon sitter där lite moloken, har inget att dricka medans de andra damerna dricker Spy red tydligen. Uncen tyckte synd om leifens fästmö (landlord-Chaiyaphums skönhetsprinsessa - sköterska - 40.000 baht i månaden), så han sade att han frågade henne varför hon inte drack något, hon svarade då - "Nä Leif vill inte betala för mig"....

 

Aj fan sade uncen då - "vad vill du ha öl eller Spy?"... Hon ville ha en stor Leo... Ölen kom in på bordet, och vi hade det trevligt fram tills leif kom in igen, och såg att damen hade en öl på bordet, hon berättade glatt för Leif att den trevlige falangen uncen hade betalat densamma.......

 

Leifen åskmolnet blev sketsur, och hans landlord tyckte nog inte speciellt bra om honom i det läget, Det enda han lyckades fräsa fram var att - "hon gillar ju för fan inte LEO"... Nä sade uncen, kanske inte, men trots det så dricker hon för glatta livet....."

 

Efter denna incident sade uncen, så började påhoppen ifrån leifen med gott stöd av jönsen Soengsang, med gott stöd av forums-ägaren Petteri som tillät precis allting av dessa 2 gamänger. Inga gränser sattes upp, och uncens trådar raserades fullständigt med rena lögn-inlägg av dessa 2 stollar....

 

Så leifen, mannen med många löften till damerna i Isaan, han fick återigen börja om ifrån början när landlorden (fästmön?????)  insåg att halvtidaren leifen inte var seriös alls, utan mer nog ville ha sig ett gratis-nummer då och då, och inte ville bidraga till förhållandet alls ekonomiskt, han har ju inga stålar, och inte binda sig alls, bara betala de 2.500 baht i hyra.

 

Så Khorat, blev Chaiyaphum blev Hua Hin.. vad blir det nästa gång,, varför inte flytta ihop med Soengsang så kan ni ju dela dator, ni delar ju allt annat verkar det ju som, åsikter alltså...

 

ha en bra dag leifen och försök att gå vidare i livet, du påminner mer och mer om kycklingen, klimakterie-tanten, som jagar sina hatobjekt år efter år. Se om du inte kan finna lycka i ditt liv, så kanske du blir en snällare person och inte denna surmulna, hatiska människa som inget liv har, mer än nyttja människor i Thailand för din egna saks skull...

Ändrades av krisiisaan
Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Hmm, du verkar lite småsur. Det är ju bara ett internetforum, ta inte allt så allvarligt.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev krisiisaan:

Pratade precis med uncen, och han berättade följande om detta tillfälle du pratar om, detta tillfälle som för övrigt är vida känt bland de boende här i Chaiyaphum..., och han berättade också att detta troligtvis var upprinnelsen till det intensiva hatet ifrån leifens sida (stöttat då av vännen Soengsang) gentemot uncen...

 

Uncen med fru och York med fru satt på Bens bar i Chaiyaphum Songkhran-dagen när leifen stövlar in med sin flickvän (ja han kallade henne så), Leifen går ut på gatan och leker med vattnet medans resten av sällskapet sitter kvar vid bordet.

 

Leifens fästmö, eller var det landlord nu då istället? Hon sitter där lite moloken, har inget att dricka medans de andra damerna dricker Spy red tydligen. Uncen tyckte synd om leifens fästmö (landlord-Chaiyaphums skönhetsprinsessa - sköterska - 40.000 baht i månaden), så han sade att han frågade henne varför hon inte drack något, hon svarade då - "Nä Leif vill inte betala för mig"....

 

Aj fan sade uncen då - "vad vill du ha öl eller Spy?"... Hon ville ha en stor Leo... Ölen kom in på bordet, och vi hade det trevligt fram tills leif kom in igen, och såg att damen hade en öl på bordet, hon berättade glatt för Leif att den trevlige falangen uncen hade betalat densamma.......

 

Leifen åskmolnet blev sketsur, och hans landlord tyckte nog inte speciellt bra om honom i det läget, Det enda han lyckades fräsa fram var att - "hon gillar ju för fan inte LEO"... Nä sade uncen, kanske inte, men trots det så dricker hon för glatta livet....."

 

Efter denna incident sade uncen, så började påhoppen ifrån leifen med gott stöd av jönsen Soengsang, med gott stöd av forums-ägaren Petteri som tillät precis allting av dessa 2 gamänger. Inga gränser sattes upp, och uncens trådar raserades fullständigt med rena lögn-inlägg av dessa 2 stollar....

 

Så leifen, mannen med många löften till damerna i Isaan, han fick återigen börja om ifrån början när landlorden (fästmön?????)  insåg att halvtidaren leifen inte var seriös alls, utan mer nog ville ha sig ett gratis-nummer då och då, och inte ville betala för det, och inte binda sig alls, bara betala de 2.500 baht i hyra.

 

Så Khorat, blev Chaiyaphum blev Hua Hin.. vad blir det nästa gång,, varför inte flytta ihop med Soengsang så kan ni ju dela dator, ni delar ju allt annat verkar det ju som, åsikter alltså...

 

ha en bra dag leifen och försök att gå vidare i livet, du påminner mer och mer om kycklingen, klimakterie-tanten, som jagar sina hatobjekt år efter år. Se om du inte kan finna lycka i ditt liv, så kanske du blir en snällare person och inte denna surmulna, hatiska människa som inget liv har, mer än nyttja människor i Thailand för din egna saks skull...

 

Tycker du ska lugna ner dig lite med dina anklagelser.

 

Uncen har skött sin firma på ett dåligt sätt och folk har blivit lidande. 

Att han får skit för det, har jag som du skriver inte stoppat.

Hade han skött sin firma, tagit hand om sina kunder och dessa rykten var osanna, så hade jag sett på situationen annorlunda. 

Link to comment
Dela på andra sajter

krisiisaan

Och vad ditt struntprat har med det citerade att göra vet jag faktiskt inte... Det enda du gjorde berättade uncen var att lyssna på din kompis i Udon Thani, som fick betala tull till Thailand på sin container, och anklagade uncen för oegentligheter.... Secket jävla skitprat, vad fan har en falang med Thailands tullavgifter att göra, Han har väl för fan ett kvitto på sina inbetalningar.. Jag själv, på min egna transport, bad om kvitto på tullen, fick ett kvitto av uncen på tullen, men detta är väl överkurs för Er nersöpna typer...

 

Du brydde dig inte ens om att ta reda på fakta, du frågade inte ens hur läget var, det enda du gjorde det var att inte göra någonting alls, du släppte lös djuren med Soengsang och lill-djuret leifen i täten så fick dom skriva vad dom vill, helt befängda påhopp, och du bara sket i det.

 

Du tog tråden som uncen hade och lade in det i en grupp, när uncen försökte sköta den tråden utan en massa påhopp ifrån dina medlemmar, så insåg du att han var onåbar för djuren här på forumet. så då tog du, helt emot uncens vilja, och tog tråden ifrån gruppen och ut på marknaden igen.

 

Petteri, jag har aldrig i hela mitt liv sett en mesigare typ som dig, en typ som inte vågar sätta dig upp emot djuren på forumet, inte moderera dom, och säga till dom att sluta för fan annars slänger jag ut Er..... Men det är väl därför som du har denna gris-stämning som du har här.... Nä fy fan, du erkänner ingenting, inte ditt ansvar alls, du har helt enkelt misslyckats fullständigt...

Ändrades av krisiisaan
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...