Jump to content
IGNORERAD

Chaiyaphum, Number 1 Bar - Bens Bar


krisiisaan

Recommended Posts

12 minuter sedan, skrev krisiisaan:

Noterade inne på det forumet (sawatdee....se) att du Gusse inte har några som helst problem att söka hjälp ifrån legolas och andra människor, då är det inga problem...

 

Nu vågar du vara som en liten barnunge när du är på detta forumet där ingen säger till dig hur konstigt du beter dig!! Vet hut gamla människa, du är närmare 77 år gammal nu, och är bitter och har inte skrivit en endaste rolig eller positiv eller informativt imlägg på 6 år......

 

Men visst har du rätt på ett sätt - Inte en chans att inlägg som man ser här, som är rena skam-greppen, påhoppen och stygga elakheter, de får icke förekomma på det forumet......

 

Du vet ju, jag har själv sett hur du blivit bemött av d andra medlemmarna,,,,, de skriver exakt detsamma som jag gör här.... Du enbart skriver elakheter, inget annat...

 

Få dignitet med ålderns rätt - Hahahahaha secket struntprat.....

Du får vad du förtjänar. Du försöker att sätta dig på alla som kritiserar dig ock strör elakheter omkring dig. Här kan du inte ta bort inlägg eller blockera dom du inte gillar. Fortsätt och han trevlig dialog med uncen och legolas för dom får du inget mothugg av.Hahaha

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 352
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    40

  • leifen

    40

  • Scandinaviancorner

    39

  • krisiisaan

    32

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

krisiisaan
7 minuter sedan, skrev Boa52:

Du måste låna mitt tangentbord eller koppla i hop ditt med mitt, du blev rejält påhoppad

Tack för alla dina karma till mina inlägg, gav tillbaka ett nu så det blir mer rättvist... Ja han blev rejält påhoppad stackars leifen...

 

Tyvärr så är det ju som så med leifen att så fort man skriver om honom eller till honom om hans liv, så blir det per automatik ett påhopp.. och det beror inte på inlägget som sådant, utan hur leifen lever sitt liv.

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev krisiisaan:

Tack för alla dina karma till mina inlägg, gav tillbaka ett nu så det blir mer rättvist... Ja han blev rejält påhoppad stackars leifen...

 

Tyvärr så är det ju som så med leifen att så fort man skriver om honom eller till honom om hans liv, så blir det per automatik ett påhopp.. och det beror inte på inlägget som sådant, utan hur leifen lever sitt liv.

Ahh nu är ni Uncen igen.....fan så lurigt o hålla reda på vilken personlighet ni skriver under.

 

Kul när jag påpekade för er att ni genomgående skriver "kille", "killar" i era alster under de olika skepnaderna ni uppträder som.

Genast i nästa inlägg bytte ni till "ni grabbar" :)

 

Edit: pluralis ska det givetvis vara :)

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev krisiisaan:

Tack för alla dina karma till mina inlägg, gav tillbaka ett nu så det blir mer rättvist... Ja han blev rejält påhoppad stackars leifen...

 

Tyvärr så är det ju som så med leifen att så fort man skriver om honom eller till honom om hans liv, så blir det per automatik ett påhopp.. och det beror inte på inlägget som sådant, utan hur leifen lever sitt liv.

Jag har inte upplevt det som påhopp här, var inte orolig.

 

Dom riktiga påhoppen kommer som email och PM från byn Nong Naseng och inte från byn Ban Khai.

 

Som nyreggad har du snappat upp helt otroligt mycket både här och på privatforumet. 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
8 timmar sedan, skrev Surin P3:

 

Inte undra på att världen ser ut som den gör idag, med fullvuxna människor som beter sig på detta vis.

 

Vad har hänt med vänlighet, värdighet och stolthet över att vara en god människa?

Det kallas social spetskompetens :haha:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Chan2014:

Där har du fel enligt min mening, du har vid ett flertal tillfällen erkänt att vissa medlemmar på ditt forum innehar någon form av immunitet, och det är ju tyvärr dom största idi*terna du valt, jag har i ett tidigt skede anmält några få inlägg, resultatet har varit helt utan aktion och feedback, så till vilken nytta, men det är ditt forum och du satsar på dom hästarna  du anser vara mest lämpade, jag har vid ett flertal tillfälle bemöt kritik seriöst och konstruktivt, till vilken nytta, bara spär på ytterligare. 

Jag är den jag är och har absolut inget att skämmas för, snarare väldigt stolt över det jag presterat så långt, tyvärr är det väl så att väldigt få verkar klara av min person, tyvärr är det väl så att väldigt få klarar av att någon har haft en framgångsrik yrkes  karriär, tyvärr är det väl så att få klarar av att någon har två döttrar i 30 års åldern som har var sin komet karriär i sina respektive yrken och äger var sin bostadsrätt på Östermalm, jag är jäkligt stolt över det samt gör att jag kan känna mej till freds över det, slippa ha bekymmer.

Jag har aldrig gjort skillnad på folk och folk, jag har bästa vänner som är kolgruv arbetare från Sheffield, stuveri arbetare från Halmstad hamn samt väldigt goda vänner från övre finans världen, alla har samma värden och är lika goda vänner, det är det jag kallar för social kompotens.

På ditt forum verkar det som om det det har samlats massa förmätna människor som inte klarar av detta, Leifen t.ex han har jag träffat några gånger, har ju t.o.m varit här hemma och hälsat på, märklig man men är väl bara för att jag givit Uncen lite stöd, och Samsipsam som jag lärde känna långt före mitt intåg i Mpr han fullständigt öser karma på alla kritiska inlägg mot mej, och SC som insinuerar massa osanningar, den mannen som verkar ha som enda intresse alkohol och ändå beklagar sig att massor av vänner går bort i förtid, kan undra varför, den mannen har jag överhuvud taget aldrig kommenterat negativt i alla dom inläggen han har skrivit, och har blivit en självutnämda försvarare till sin stamkund klimakterie damen kycklingen, men det kan man i och försig förstå när man låter kapitalet styra över vänskapen, för att inte tala om Kenneth4618 oerhört tjatig ständiga upprepningar, kom med något nytt i din bittra tillvaro, allt detta summerat är väl lite typiskt Svenskt med full förståelse.

Chan2014

Ska du inte gråta en skvätt nu också ?

 

Du har aldrig funderat på att reflektera över dina egna inlägg någon gång ?

Eller är det bara du som får hoppa på folk och de får inte svara dig med samma mynt utan att du går i taket ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är en spetskomet? :read:

 

Edit. Ganska dåligt inlägg, ber om ursäkt för det, men jag tyckte att spetskomet lät så jäkla roligt.....:laugh:

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

krisiisaan
1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Ska du inte gråta en skvätt nu också ?

 

Du har aldrig funderat på att reflektera över dina egna inlägg någon gång ?

Eller är det bara du som får hoppa på folk och de får inte svara dig med samma mynt utan att du går i taket ?

Så oerhört konstig du är må jag säga. Vad jag noterat med chan2014 är att han går i svaromål på dessa påhopp som florerar här på forumet... Han startar ALDRIG ett påhopp, han bara besvarar dom....

 

DU å andra sidan verkar mest bara jamsa med den som du tror ligger i täten av förnedringen, och som du tror är den säkraste vinnaren...

 

Sedan vad det gäller den s.k. klimakterie-tanten, så känner jag henne inte. men har noterat att hon läser mycket på forumen hon är med på, och sedan har hon sina hat-objekt som hon jagar minutiöst.. år ut och år in...

 

Denna kvinna ger även mig rysningar,, men å andra sidan så slipper jag leva med henne, så det får gå.... Nä nu fick jag en dålig smak i munnen, så det får bli en kopp kaffe med en Karl XII-bakelse,,,

Link to comment
Dela på andra sajter

krisiisaan
5 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Blanda för i helvete inte in andras flickvänner Greger!

Och det kommer ifrån DIG, som skrev som du gjorde emot den där uncen. DET var det absoliuta bottenmärket för detta forumet,,,,,, och hur du kunde överleva den grejen fattar jag inte.... Så kom inte och spela rättrådig nu..... Du är den absolut värste som jag läst på Mai Pen Rai....Usch och stort tvi...

Link to comment
Dela på andra sajter

Och det kommer ifrån DIG, som skrev som du gjorde emot den där uncen. DET var det absoliuta bottenmärket för detta forumet,,,,,, och hur du kunde överleva den grejen fattar jag inte.... Så kom inte och spela rättrådig nu..... Du är den absolut värste som jag läst på Mai Pen Rai....Usch och stort tvi...

Svårt o bemöta er då jag inte vet vem av er som skriver.

Men Uncen vet mycket väl varför jag e pissed på hen.

Jag förlåter aldrig någon som blandar in min familj i denna patetiska pajkastning.

Men tack ert omdömme :)

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Surin P3, du har ju nyligen blivit inbjuden till min frus privata Facebook, ser du något negativt, ser du några motmänniska där, nej detta är det verkliga livet och realiteten, anledningen till att jag är den jag är på ditt forum är att många av dina medlemmar helt enkelt inte klarar av att någon lyckas eller är bättre än dom själva, vad jag beskriver är verkligheten dom få gånger jag blir seriös, och det är beklagligt att få klarar av detta, det har fullständigt haglat av negativa inlägg mot mej som person och min frus verksamhet, sådant måste helt enkelt bemötas, det är banne ditt ansvar som forum ägare att styra upp om du nu eftersträvar ett we shall over come syndrom.

Chan2014

Är Facebook det verkliga livet?

Då måste jag revidera hela min värld.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 timmar sedan, skrev krisiisaan:

Så oerhört konstig du är må jag säga. Vad jag noterat med chan2014 är att han går i svaromål på dessa påhopp som florerar här på forumet... Han startar ALDRIG ett påhopp, han bara besvarar dom....

 

DU å andra sidan verkar mest bara jamsa med den som du tror ligger i täten av förnedringen, och som du tror är den säkraste vinnaren...

 

Sedan vad det gäller den s.k. klimakterie-tanten, så känner jag henne inte. men har noterat att hon läser mycket på forumen hon är med på, och sedan har hon sina hat-objekt som hon jagar minutiöst.. år ut och år in...

 

Denna kvinna ger även mig rysningar,, men å andra sidan så slipper jag leva med henne, så det får gå.... Nä nu fick jag en dålig smak i munnen, så det får bli en kopp kaffe med en Karl XII-bakelse,,,

Tydlig har du noll koll eller du kanske är C14´s alter ego ?

:misdoubt:

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

krisiisaan
2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Tydlig har du noll koll eller du kanske är C14´s alter ego ?

:misdoubt:

 

Jösses du skriver ju exakt som Leifen gör!!! Och ni loggar in ifrån samma stad också!!! Är du en dubbelnatur eller??

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev krisiisaan:

Jösses du skriver ju exakt som Leifen gör!!! Och ni loggar in ifrån samma stad också!!! Är du en dubbelnatur eller??

 

 

Jösses du skriver ju exakt som Leifen gör!!! Och ni loggar in ifrån samma stad också!!! Är du en dubbelnatur eller??

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev krisiisaan:

Och det kommer ifrån DIG, som skrev som du gjorde emot den där uncen. DET var det absoliuta bottenmärket för detta forumet,,,,,, och hur du kunde överleva den grejen fattar jag inte.... Så kom inte och spela rättrådig nu..... Du är den absolut värste som jag läst på Mai Pen Rai....Usch och stort tvi...

 

Hahaha säga vad man vill men lite roligt är det ändå att läsa dina inlägg. 

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
44 minuter sedan, skrev krisiisaan:

Jösses du skriver ju exakt som Leifen gör!!! Och ni loggar in ifrån samma stad också!!! Är du en dubbelnatur eller??

 

 

:rotfl:

Mr Nollkoll

Snacka om att skjuta sig själv i foten

Jag bor i Uppsala och Leif i Umeå vilka de flesta här på forumet redan vet

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
8 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

:rotfl:

Mr Nollkoll

Snacka om att skjuta sig själv i foten

Jag bor i Uppsala och Leif i Umeå vilka de flesta här på forumet redan vet

Då är ni ju ifrån Norrland båda två :-) så helt fel är det ju inte!

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 minuter sedan, skrev conservator:

Då är ni ju ifrån Norrland båda två :-) så helt fel är det ju inte!

Där har du helt fel för Uppsala ligger söder om Dalälven :sure:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Där har du helt fel för Uppsala ligger söder om Dalälven :sure:

Samt norr om Hässleholm :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Precis nyss, skrev conservator:

Samt norr om Hässleholm :-)

 Hässleholm !!!!!!  Tillhör inte det Danmark ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Samt norr om Hässleholm :-)

Norr om Norrtull. Vita områden på kartan

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev conservator:

Då är ni ju ifrån Norrland båda två :-) så helt fel är det ju inte!

Snacka inte skit om norrland dit pucko UMeå ligger i norrland Uppsala nära 08 alltså i skåne

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Boa52:

Snacka inte skit om norrland dit pucko UMeå ligger i norrland Uppsala nära 08 alltså i skåne

:rotfl::rotfl::rotfl:

 

Du verkar inte heller ha så bra koll 08 ligger långt från Skåne, sen hade det vart till din fördel att inte kalla folk för pucko härs och tvärs.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Soengsang:

:rotfl::rotfl::rotfl:

 

Du verkar inte heller ha så bra koll 08 ligger långt från Skåne, sen hade det vart till din fördel att inte kalla folk för pucko härs och tvärs.

Då får du väl tala om hur många mil från 08 till Umeå eller till skåne där toka bo

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...