Jump to content
IGNORERAD

Chaiyaphum, Number 1 Bar - Bens Bar


krisiisaan

Recommended Posts

14 timmar sedan, skrev krisiisaan:

Leifen, såg att forums-ägaren pratade om dig i ett tidigare inlägg angående stygga inlägg...

 

Det var enklare att ta en bild ifrån internet med rätt märke på cykeln än att gå ut i nattamörkret på kvällen, ta ett eget foto, sedan in till datorn, lägga in bilden där, sedan lägga in den i förminskningsprogrammet, och sedan bläddra mig fram igen till ditt inlägg, där du ber om en egentagen bild... Väldigt viktigt tydligen.

 

Så med dina tankar och ord, är jag en dålig människa, då jag "bara" köpt cykeln, och inte tillverkat cykeln själv....

 

Angående bloggen, har tyvärr ingen blogg, men läser några stycken.....Du är helt fastlåst i dina egna illusioner, blandar ihop hipp som happ och vet inte skillnaden emellan olika människor och avatarer. Jag bara njuter när du gör bort dig med denna grej....

 

Leifen försök nu att fokusera mer på andra än på mig:haha:.... Det är inte bra att som du, ha för många ovänner och folk som du inte gillar, och som inte gillar dig!! Var snäll emot din omgivning, så kanske du slipper bli utslängd ifrån de fattiga flickvännerna du utnyttjar så infernaliskt....!!!

Ja du......., du har ju träffat en i alla fall, sjuksköterskan i Chaiyaphum som tjänar 40.000b per månad och har 110 rai stadsnära mark. Vi bodde grannar en längre tid men enades att gå vidare var för sig då hon nästan aldrig var ledig och förstod att det inte var bra att leva ensam för mig sex dar per vecka i en håla som Chaiyaphum.

Vi umgås fortfarande och reser tillsammans när hon har en längre ledighet, vi planerar för Krabi till hösten.

 

Vilka övriga fattiga flickvänner som kommer och hälsar på i mitt hyrda hus har du ingen aning om. :D 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 352
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    40

  • leifen

    40

  • Scandinaviancorner

    39

  • krisiisaan

    32

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Scandinaviancorner
3 minuter sedan, skrev leifen:

Ja du......., du har ju träffat en i alla fall, sjuksköterskan i Chaiyaphum som tjänar 40.000b per månad och har 110 rai stadsnära mark. Vi bodde grannar en längre tid men enades att gå vidare var för sig då hon nästan aldrig var ledig och förstod att det inte var bra att leva ensam för mig sex dar per vecka i en håla som Chaiyaphum.

Vi umgås fortfarande och reser tillsammans när hon har en längre ledighet, vi planerar för Krabi till hösten.

 

Vilka övriga fattiga flickvänner som kommer och hälsar på i mitt hyrda hus har du ingen aning om. :D 

Hade han inte träffat sin kärring på Walking street i Pattaya !!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Hade han inte träffat sin kärring på Walking street i Pattaya !!!!

Vilken han

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
7 minuter sedan, skrev Boa52:

Vilken han

Uncen, glegolo, uncen eller va i helvete han nu heter idag

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är ju en tråd ? som ingen vet vart den sluter. Jag har en historia jag vill berätta för er. Som ni vet blev min handled lite konstig efter att jag spelade fotbol med Thai pojkar när jag var där i slutet av jan. Kom hem jobbade 14 dar handleden såg för-dj ut upp till lasa rönka , operera och naturligts vis sjukskriven. hemma inte kan göra nåt va f-n göra ,datorn whow. Jag gillar skype där får man se varandra inte som facebook eller detta forum. Jag får många intresseanmälningar på skype vet inte varför men många flickor vill skype med mej

Har ni varit med om det. Jag har en hel historia om mina skype äventyr. Kommer mera sen

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Hade han inte träffat sin kärring på Walking street i Pattaya !!!!

 

Nja enl ryktet Soi welcome uti Jomtien...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Det här är ju en tråd ? som ingen vet vart den sluter. Jag har en historia jag vill berätta för er. Som ni vet blev min handled lite konstig efter att jag spelade fotbol med Thai pojkar när jag var där i slutet av jan. Kom hem jobbade 14 dar handleden såg för-dj ut upp till lasa rönka , operera och naturligts vis sjukskriven. hemma inte kan göra nåt va f-n göra ,datorn whow. Jag gillar skype där får man se varandra inte som facebook eller detta forum. Jag får många intresseanmälningar på skype vet inte varför men många flickor vill skype med mej

Har ni varit med om det. Jag har en hel historia om mina skype äventyr. Kommer mera sen

Starta en ny tråd om detta, helt ok ämne som kan bli väldigt intressant...

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Inte en jä*el som vill prata med mig på skype, tja förutom tjejen i Thailand och nån vän i Sverige (man, 70+ och gift så inte en sån "vän").

Du har väl lagt ut en bild på dig själv eller på brad pitt+skypenamnet  som gör det mer intressant. Det har jag inte gjort.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
5 minuter sedan, skrev Boa52:

Det här är ju en tråd ? som ingen vet vart den sluter. Jag har en historia jag vill berätta för er. Som ni vet blev min handled lite konstig efter att jag spelade fotbol med Thai pojkar när jag var där i slutet av jan. Kom hem jobbade 14 dar handleden såg för-dj ut upp till lasa rönka , operera och naturligts vis sjukskriven. hemma inte kan göra nåt va f-n göra ,datorn whow. Jag gillar skype där får man se varandra inte som facebook eller detta forum. Jag får många intresseanmälningar på skype vet inte varför men många flickor vill skype med mej

Har ni varit med om det. Jag har en hel historia om mina skype äventyr. Kommer mera sen

Och det försökte de bota med elshocker i tinningarna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Och det försökte de bota med elshocker i tinningarna?

Som inte hjälpte ett dugg  

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
8 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Nja enl ryktet Soi welcome uti Jomtien...

Aha i pisstofs kvarteren

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Inte en jä*el som vill prata med mig på skype, tja förutom tjejen i Thailand och nån vän i Sverige (man, 70+ och gift så inte en sån "vän").

Du har väl lagt ut en bild på dig själv eller på brad pitt+skypenamnet  som gör det mer intressant. Det har jag inte gjort.

Ska som Leifen skrev starta en tråd om detta, men är det bara jag som får så ine-hvete många förfrågningar av flicker. liten hjälp till min historia

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Scandinaviancorner:

Aha i pisstofs kvarteren

 

Jo, WS ligger nog lite över dennes nivå.

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Jo, WS ligger nog lite över dennes nivå.

 

 

Ni satt ju och snackade hans ekonomi i flera timmar så du vet nog bättre än de flesta :) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kycklingen
20 minuter sedan, skrev leifen:

Ni satt ju och snackade hans ekonomi i flera timmar så du vet nog bättre än de flesta :) 

Men det har han ju glömt, i verkligheten visste han ju inte vem Soengsang var, bilden han la ut var ju på helt andra personer.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev kycklingen:

Men det har han ju glömt, i verkligheten visste han ju inte vem Soengsang var, bilden han la ut var ju på helt andra personer.

Soengsang minns :) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev kycklingen:

Men det har han ju glömt, i verkligheten visste han ju inte vem Soengsang var, bilden han la ut var ju på helt andra personer.

 

Satt en kille på flyget också som mindes tiden ifrån Soi Welcome i Jomtien......

 

Edit: men jag låter vara osagt vad som tydligen dryftades......så länge.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Nja enl ryktet Soi welcome uti Jomtien...

Inget rykte, han har själv berättat att han löste ut henne på Soi welcome. Det var först när han lovade att köpa henne ett hus som hon följde med, allt enligt Legolas själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
3 timmar sedan, skrev Boa52:

Det här är ju en tråd ? som ingen vet vart den sluter. Jag har en historia jag vill berätta för er. Som ni vet blev min handled lite konstig efter att jag spelade fotbol med Thai pojkar när jag var där i slutet av jan. Kom hem jobbade 14 dar handleden såg för-dj ut upp till lasa rönka , operera och naturligts vis sjukskriven. hemma inte kan göra nåt va f-n göra ,datorn whow. Jag gillar skype där får man se varandra inte som facebook eller detta forum. Jag får många intresseanmälningar på skype vet inte varför men många flickor vill skype med mej

Har ni varit med om det. Jag har en hel historia om mina skype äventyr. Kommer mera sen

Det var nog fler kroppsdelar än handleden som stryk i den fotbollsmatchen!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Chan2014:

Där har du fel enligt min mening, du har vid ett flertal tillfällen erkänt att vissa medlemmar på ditt forum innehar någon form av immunitet, och det är ju tyvärr dom största idi*terna du valt, jag har i ett tidigt skede anmält några få inlägg, resultatet har varit helt utan aktion och feedback, så till vilken nytta, men det är ditt forum och du satsar på dom hästarna  du anser vara mest lämpade, jag har vid ett flertal tillfälle bemöt kritik seriöst och konstruktivt, till vilken nytta, bara spär på ytterligare. 

Jag är den jag är och har absolut inget att skämmas för, snarare väldigt stolt över det jag presterat så långt, tyvärr är det väl så att väldigt få verkar klara av min person, tyvärr är det väl så att väldigt få klarar av att någon har haft en framgångsrik yrkes  karriär, tyvärr är det väl så att få klarar av att någon har två döttrar i 30 års åldern som har var sin komet karriär i sina respektive yrken och äger var sin bostadsrätt på Östermalm, jag är jäkligt stolt över det samt gör att jag kan känna mej till freds över det, slippa ha bekymmer.

Jag har aldrig gjort skillnad på folk och folk, jag har bästa vänner som är kolgruv arbetare från Sheffield, stuveri arbetare från Halmstad hamn samt väldigt goda vänner från övre finans världen, alla har samma värden och är lika goda vänner, det är det jag kallar för social kompotens.

På ditt forum verkar det som om det det har samlats massa förmätna människor som inte klarar av detta, Leifen t.ex han har jag träffat några gånger, har ju t.o.m varit här hemma och hälsat på, märklig man men är väl bara för att jag givit Uncen lite stöd, och Samsipsam som jag lärde känna långt före mitt intåg i Mpr han fullständigt öser karma på alla kritiska inlägg mot mej, och SC som insinuerar massa osanningar, den mannen som verkar ha som enda intresse alkohol och ändå beklagar sig att massor av vänner går bort i förtid, kan undra varför, den mannen har jag överhuvud taget aldrig kommenterat negativt i alla dom inläggen han har skrivit, och har blivit en självutnämda försvarare till sin stamkund klimakterie damen kycklingen, men det kan man i och försig förstå när man låter kapitalet styra över vänskapen, för att inte tala om Kenneth4618 oerhört tjatig ständiga upprepningar, kom med något nytt i din bittra tillvaro, allt detta summerat är väl lite typiskt Svenskt med full förståelse.

Chan2014

Wow!!!

 

Kan jag få säga till mina kompisar att jag känner dej? :burn_joss_stick:... snälla?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Boa52:

Ska som Leifen skrev starta en tråd om detta, men är det bara jag som får så ine-hvete många förfrågningar av flicker. liten hjälp till min historia

Min fru får det också. Starta en tråd om det.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Tommy:

Wow!!!

 

Kan jag få säga till mina kompisar att jag känner dej? :burn_joss_stick:... snälla?

 

MVH

Nix, sprid det inte, folk kan bli gröna av avund, det vore taskigt.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag läst igenom den här tråden, så förstår jag att det är "Kris i Isaan", iaf på vissa håll...

:misdoubt:

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Benjamas:

Inget rykte, han har själv berättat att han löste ut henne på Soi welcome. Det var först när han lovade att köpa henne ett hus som hon följde med, allt enligt Legolas själv.

Stackars uncen! Det var ett dyrt barnarov som har ytterligare 10 år att betala av på och då är han så gammal att hans manliga stolthet inte kan göra flickungen lycklig.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Gusse:

Stackars uncen! Det var ett dyrt barnarov som har ytterligare 10 år att betala av på och då är han så gammal att hans manliga stolthet inte kan göra flickungen lycklig.

Han kanske redan amorterat i många år, så skulden snart är väck?

 

Han kanske till och med får bo kvar då.   

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...