Jump to content
Chan2014

Great Egrett (Egretta alba).

Recommended Posts

Boa52
2 minuter sedan, skrev Chan2014:

555, där gick ni allt bet era idi*ter, trodde ni skulle få igång mej på en underhållande fredags tråd, jag ska gå till sängs, åker till Bkk tidigt imorgon, såg att Balkan Nisse var inne och gav karma till Atom, all heder åt honom men lite förvånande att en ung och viril man som han hänger här en Fredags kväll.

Och till Soengsang, jag hatar nästan alla.

Chan2014

Oj hur blir du om du går igång när du inte är igång skriver sånt tjafs

• Fint 3

LOSForever
3 minuter sedan, skrev Boa52:

När har du haft några underhållande inlägg skulle hellre tro att dina kunskaper är som sköldpaddans, icke snabb

Hallå Chan2014 nu får du däng av Boa52 MR Einstein himself kanske dags att se över fågelivet

• Fint 1

Boa52
1 minut sedan, skrev LOSForever:

Hallå Chan2014 nu får du däng av Boa52 MR Einstein himself kanske dags att se över fågelivet

Tror du att det är fågellivet han måste se över. Herregud nu stavade du fel på fågellivet Oj Oj det blir några sidor om det

LOSForever
Precis nyss, skrev Boa52:

Tror du att det är fågellivet han måste se över. Herregud nu stavade du fel på fågellivet Oj Oj det blir några sidor om det

Var glad det inte är underlivet

• Fint 1

leifen

Nu har jag sett Ägretthäger i Sverige och jag var med när Luke tog fotot av den Thailändska varianten. Det är inte samma ras och det är jag säker på.

Båda tillhör nog samma art  (Ardea *******),  och i med det så har båda sidor rätt.

Jag har mycket foton tagna av dessa fåglar i Thailand och skall be ett riktigt proffs titta på dom vid tillfälle ;) 

• Fint 2

Changnoi
2 timmar sedan, skrev Atom:

En helt jävla underbar tråd. Jag kan se Killinggänget i gammalt gott slag göra en helt fantastisk sketch av diskussionen med Robert Gustavsson som upprörd brandchef i kilt och med en uppstoppad häger på huvudet.

"Jag vet vad den här hägern heter på latin men jag skiter fan i vad den heter på svenska för den finns inte i Sverige och om den finns i Sverige så är den invandrad och då finns den egentligen inte. Fan att ni alltid ska förstöra mina predikningar med fakta och relevanta frågar, det är skit allting, ingen lyssnar på gamla gubbar längre, nu går jag och förklarar motorsportens historia för min bästa polare, sköldpaddan Yngve, istället. Han lyssnar i alla fall. idi*ter."    

:clapping::great:

Boa52
5 minuter sedan, skrev LOSForever:

Var glad det inte är underlivet

Ett Chan underliv då får man nog ta av sej glasögonen och hålla sej på behörigt avSTÅND fy böveln

Boa52
5 minuter sedan, skrev leifen:

Nu har jag sett Ägretthäger i Sverige och jag var med när Luke tog fotot av den Thailändska varianten. Det är inte samma ras och det är jag säker på.

Båda tillhör nog samma art  (Ardea *******),  och i med det så har båda sidor rätt.

Jag har mycket foton tagna av dessa fåglar i Thailand och skall be ett riktigt proffs titta på dom vid tillfälle ;)

Tror du inte det kan vara kusiner för det är nästan alla i Thailand

• Fint 1

LOSForever
1 minut sedan, skrev Boa52:

Ett Chan underliv då får man nog ta av sej glasögonen och hålla sej på behörigt avSTÅND fy böveln

Ingenting för MR Sherlock (Aka Boa52) med förstoringsglas

Boa52
12 minuter sedan, skrev LOSForever:

Ingenting för MR Sherlock (Aka Boa52) med förstoringsglas

LOSForever, det namnet säger väl att han inte hinner med när underlivet är där Chan tycker det ska vara

leifen
33 minuter sedan, skrev Boa52:

Tror du inte det kan vara kusiner för det är nästan alla i Thailand

Har ju träffat några av dina kusiner där ;) så visst är det troligt.

• Fint 3

Boa52
6 minuter sedan, skrev leifen:

Har ju träffat några av dina kusiner där ;) så visst är det troligt.

Hela byn är ju kusiner i deras mening. Ok många är släkt  i thai fins bara kusins i deras språk. Jag har filmat och gjort en liten släktforskning runt min frus släkt , mycket intressant, en möte en Tiger, hon klarade sej men inte hunden

Tommy

I rEgretta I didn´t meet this Alba, Hot Bird!

MVH Tommy

Tommy
1 timme sedan, skrev Chan2014:

555, där gick ni allt bet era idi*ter, trodde ni skulle få igång mej på en underhållande fredags tråd, jag ska gå till sängs, åker till Bkk tidigt imorgon, såg att Balkan Nisse var inne och gav karma till Atom, all heder åt honom men lite förvånande att en ung och viril man som han hänger här en Fredags kväll.

Och till Soengsang, jag hatar nästan alla.

Chan2014

Hinkat fruktvinäger igen????

MVH Tommy

• Fint 1

Boa52
15 minuter sedan, skrev Tommy:

Hinkat fruktvinäger igen????

MVH Tommy

Jag tror han luktat på vad hette det nu " vademecum " han tål inte mera