Jump to content
IGNORERAD

bilklädsel


ipaman

Recommended Posts

Hej ! Hur gör ni som har bil i Thailand med stolar. Dom läderstolar blir ganska varma i solen , inte så roliga att sitta . Använder ni stolklädsel av tyg som är vanligt här.Och finns dom att köpa i Thailand . mvh Ipaman

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang

Parkerar i skuggan.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det riktig läder blir den inte så varm. Fuskläder däremot blir ju stekhett.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Då måste kompisens 911 haft plast 200% för det var svinhett på sätet. Tacka vet jag myrfarmen jag får åka med (pickisen) så man har nåt att göra på vägen (slå ihjäl små kryp som dyker upp från stolen). Inget läder där så långt man kan se...

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste kompisens 911 haft plast 200% för det var svinhett på sätet. Tacka vet jag myrfarmen jag får åka med (pickisen) så man har nåt att göra på vägen (slå ihjäl små kryp som dyker upp från stolen). Inget läder där så långt man kan se...

Inte vet jag. Men jag kör toyota med original läder klädsel och upplever inte detta.

Var det en äldre 911 så kan ju den vara omklädd. Och då är det inte ovanligt att man fuskar, för att spara några kronor/ baht.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det stämmer nog att äkta läder är inte vanligt i stolar. Får väl prova olika alt. när äker ner.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag Stog bilen i solen. Termometern i bilen visade på 42 grader ute. Sätet var varmt men inte jättevarmt.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Sadeln på moppen kan upplevas som brännande het efter att ha parkerat den i solen ett tag.  :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 minut sedan, skrev Nemo:

Sadeln på moppen kan upplevas som brännande het efter att ha parkerat den i solen ett tag.  :-)

Plast? Tycker åxå att "läder" speciellt svart sånt blir varmt så in i bomben. Men det kanske inte är äkta vara.

 

Svider bra om man inte har nåt tyg emellan i alla fall.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...