Jump to content
IGNORERAD

Tysk på Phuket huggen i halsen av flickvän


MPR Nyheter

Recommended Posts

MPR Nyheter

En tysk 56-åring hade tur som kom undan med livet i behåll när hans 38-åriga flickvän högg honom i halsen med en sax efter att hon enligt egen utsago kom på honom med en annan kvinna.
Tysken kom till polisstationen runt klockan 02:00 med blod på kläderna för att anmäla kvinnan. Han hävdade att flickvännen kommit hem i ett berusat tillstånd och huggit honom medan han sov. Hon hävdade i sin tur att de båda var ute och festade tillsammans, men att hon kom hem 20 minuter senare och då kom på honom med en annan kvinna. Ett bråk ska enligt henne då ha brutit ut där tysken knuffade henne, varpå hon högg honom i självförsvar.

Hon greps i deras hem och fördes till Karons polisstation för att förhöras.

 

1461735578_1-org.jpg

Källa

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev ArneMorales:

Tack for varningen.

Ja 38-åriga thailändskor skall man nog undvika.

 

Ja ta två 19-åringar istället :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru fyller 38 år på lördag men jag är inte orolig. Vi har det bra och hon är den bästa människa jag vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja nog har man blivit lite skuren i halsen ibland av tokiga kärringar det må jag inrömma, i öronen med för den saken skull, och några askoppar har jag fått i skallen så blodet har spruta ur huvudet

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales

Dagens Bild från Polisstationen

 

Tänkbar logik   Den saxen fanns i rummet, inte mitt fel.

saxen.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
1 timme sedan, skrev ArneMorales:

Dagens Bild från Polisstationen

 

Tänkbar logik   Den saxen fanns i rummet, inte mitt fel.

saxen.jpg

En riktig timmerhuggare

Link to comment
Dela på andra sajter

Mikael Johansson

Ja det är hans tjej sen ca 4 år tillbaka. Herre min guds skapare va hon har blåst den tysken. Skulle kunna sitta timmavis och berätta men men. Han fick lära sig läxan med nästan livet som insats.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2016-04-27 at 13:26, skrev ArneMorales:

Tack for varningen.

Ja 38-åriga thailändskor skall man nog undvika.

 

Han hade tur som inte fick kuken avskuren.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Mikael Johansson

Snacka med tysken idag. Thai tjejen skulle få sitta i monkey house tills rättegången skulle hållas. Men tror ni inte att tysken löser ut henne för 40 000tbh. Och nu bor ihopa igen tills väntan på rättegång. Jag bara sa att hon kommer bli din död,och han höll nästan med :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Snacka med tysken idag. Thai tjejen skulle få sitta i monkey house tills rättegången skulle hållas. Men tror ni inte att tysken löser ut henne för 40 000tbh. Och nu bor ihopa igen tills väntan på rättegång. Jag bara sa att hon kommer bli din död,och han höll nästan med [emoji4]

Inte så konstigt att dom torkade WW2 om Tyskland består av sådana idi*ter.

Må hända att kärringen är störd, men gubben verkar inte vara direkt smart, han heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mikael Johansson

Nej den stackarn är ju så snäll så han är dum. Hon har blåst han nåt så fruktansvärt. Han skulle nog kunna skriva en bok om det,eller jag :) Vissa saker skulle ni nog inte ens tro på hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Gäller väl män över huvud taget, vi har två huvuden men bara blod nog för att försörja en av dom med nytt blod åt gången.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Nej den stackarn är ju så snäll så han är dum. Hon har blåst han nåt så fruktansvärt. Han skulle nog kunna skriva en bok om det,eller jag [emoji4] Vissa saker skulle ni nog inte ens tro på hehe.

Vissa tror ju på en forumträff i Naklua.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Vissa tror ju på en forumträff i Naklua.

Nästa blir i Laos enligt säkra källor ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-04-28 at 04:12, skrev Scandinaviancorner:

En riktig timmerhuggare

Tänkte detsamma! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Mikael Johansson:

Snacka med tysken idag. Thai tjejen skulle få sitta i monkey house tills rättegången skulle hållas. Men tror ni inte att tysken löser ut henne för 40 000tbh. Och nu bor ihopa igen tills väntan på rättegång. Jag bara sa att hon kommer bli din död,och han höll nästan med :)

Vilket pucko.

Bättre han gått och löst ut nån i nån bar. Fan va trevligt han kunde ha för 40000.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...