Jump to content
IGNORERAD

Turist attackerad & rånad av kvinnor i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

Precis nyss, skrev kitungmakmak:

Hon försöker nog tala om vilket eländigt liv hon har, men jag har nåt hörselproblem som gör att så fort sånt kommer på tal så blir jag döv. 

55555......

 

Be om att få flytta på andra sidan bukten. Dubbelt så bra till halva priset, :)

 

Är vännen arbetslös och utan support när du är i Sverige????

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    11

  • leifen

    5

  • GreenValley

    4

  • KaiserBlood

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

kitungmakmak
Precis nyss, skrev leifen:

55555......

 

Be om att få flytta på andra sidan bukten. Dubbelt så bra till halva priset, :)

 

Är vännen arbetslös och utan support när du är i Sverige????

 

Nädå, jag försörjer inte henne. Hon tar hand om sig själv. Tja, jag skickade ju henne 200B direkt på telefonen så hon kunde ringa morsan och döttrarna när det gick lite trögt med kunder.

Helt hjärtlös är jag inte.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Nädå, jag försörjer inte henne. Hon tar hand om sig själv. Tja, jag skickade ju henne 200B direkt på telefonen så hon kunde ringa morsan och döttrarna när det gick lite trögt med kunder.

Helt hjärtlös är jag inte.

BTT klass, du har allt som brodern saknar.

Heder att du tar hand om din familj fast det svider.     ;D

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
2 minuter sedan, skrev leifen:

BTT klass, du har allt som brodern saknar.

Heder att du tar hand om din familj fast det svider.     ;D

Måste nog träffa denne BTT, få suga åt mig lite av hans visdom.

Tja, kanske inte just när det gäller varmvattenkokare. Men annars verkar han vara en trevlig typ. Kanske inte nästa M. Binderfeldt på att fixa fester, men alla kan ju inte vara bra på allt.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är ena jävla typer den stan drar åt sig. Har nog träffat på ett antal katoyer i Thailand, men inte fan håller de på som de gör i Pattaya.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev leifen:

Du får nog byta sidan av bukten till Hua Hin ;) där finns det massor som lever på din budget och har det bra

 

Var framgår det att han inte skulle ha det bra?  Byta ställe kan jag ju hålla med om.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev kitungmakmak:

Den som ändå hade 500B... Jag är inte såndär stekare. Men ett par hundra kan det gå åt om jag är på det humöret.

Hade pröjsat mindre. Allt handlar om personlighet och ögonblick i fråga. Är du riktigt flink kommer du undan med 0.  Har varit med om det flera gånger. Sånt där borde du väl veta, kanske du skojar som vanligt. ;)F-sten vem är du saknar så himla mkt hela tiden.. Din fru? 

Ändrades av Nakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 timme sedan, skrev Nakhon:

Hade pröjsat mindre. Allt handlar om personlighet och ögonblick i fråga. Är du riktigt flink kommer du undan med 0.  Har varit med om det flera gånger. Sånt där borde du väl veta, kanske du skojar som vanligt. ;)F-sten vem är du saknar så himla mkt hela tiden.. Din fru? 

Det är ju för mat och dricka, betalar inte nåt för tjejen i sig. Tja förutom det hon käkar och hyran (fast då bor jag ju i hennes lägenhet). Öl åt mig och apelsinjuice åt henne om vi går ut... Hon går sen loss på käk som kostar runt 40B/portion så det är inte ofta vi kommer upp till 500B ens. Skulle vara om jag är lite törstig. ;)

 

Jo jag drar nog lite på sanningen ibland, men det blir ju lite roligare så tycker jag. Men gifta är vi inte, inte vad jag vet i alla fall - har lite vita bommulssnören runt armarna efter varje besök men jag hoppas på att det inte är nåt allvarligt. Dom verkar fastna där både i Thailand och i Kambodja, fan kanske jag är bigamist nu åxå. ???

 

Träffade henne efter en (tja kanske flera, minnet sviktar) sommarlätt hos Maitans, och den dagen/kvällen så hade nog katoyer kunnat slå mig i skallen bäst dom ville - jag kommer inte ihåg ett skit av den kvällen i alla fall. Hittade "hem" till maitan i alla fall och på den vägen är det. Ratade alla 20-åringar och valde en som är i min egen ålder, eller om hon valde mig... Fan vet.

 

Henne saknar jag nu.... :cray:

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev kitungmakmak:

Nädå, jag försörjer inte henne. Hon tar hand om sig själv. Tja, jag skickade ju henne 200B direkt på telefonen så hon kunde ringa morsan och döttrarna när det gick lite trögt med kunder.

Helt hjärtlös är jag inte.

Du har verkligen lyckats med att hitta rätt avatar....en idi*t på resa aka Karl Pilkington

Tycker den passar utmärkt för dig.:big_smile:

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 minut sedan, skrev kenneth073:

Du har verkligen lyckats med att hitta rätt avatar....en idi*t på resa.

Tycker den passar utmärkt för dig.:big_smile:

Tack, fick lite hjälp med att välja den faktiskt, så jag kan inte ta åt mig hela äran. :)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Khun Ken:

13083136_680974995373590_5494400660764266287_n.jpg

Dom hade haft plats att klämma in tre-fyra poliser till på bilden. 55555

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Khun Ken:

Dom hade haft plats att klämma in tre-fyra poliser till på bilden. 55555

Är det konfrontationen dom har måntro!

Han pekar ut den ena av "tjejerna" lite diskret. Han har "tjejerna" och poliserna att välja på. Har dom klämt in flera poliser har det väl blivit för svårt att välja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...