broder tuk tuk Inlagd April 17, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 17, 2016 1 minut sedan, skrev Fritz: Var det skrivkramp sjukdomen hette som du så hastigt drabbades av eftersom du var i stånd till att logga in på din partytråd flera ggr men inte kunde skriva att festen var inställd ? Fritz.. Nej men däremot en rejäl förkylning med 39 graders feber och frossa BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Man kan inte hjälpa att man blir sjuk med kort varsel. BTT Kort varsel!? haha, du har ju varit sjuk i 30 år Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Nej men däremot en rejäl förkylning med 39 graders feber och frossa BTT Men du kunde alltså ändå logga in? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Jag var ju ute och kollade hos maitans nu när jag var nere men han verkar ju lämnat in papprena?? BTT Närå, han kör på som vanligt när jag var nere i alla fall. Var du in och tog en sommarlätt? Ändrades April 17, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 1 minut sedan, skrev kitungmakmak: Närå, han kör på som vanligt när jag var nere i alla fall. Det gjorde han också i Mars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 (ändrad) Alla vet vad Btt går för ,men jag fattar inte hetsjakten på honom. Ni är väl för tusan vuxna män och som ni bär er åt så eldar ni ju bara på i brasan. Alla är vi väl olika som tur är, men jag är ganska säker på vem som sitter och skrattar gott efter varje inlägg i denna tråd. Om han så startar en tråd med att enbart säga hej så går drevet igång med upp till 10 sidor. Tycker det är sorgligt...... Ändrades April 17, 2016 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 17, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 17, 2016 10 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Närå, han kör på som vanligt när jag var nere i alla fall. Var du in och tog en sommarlätt? Gick förbi där fem gånger kring 8 på kvällen men allt var neddraget. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 11 minuter sedan, skrev L64: Kort varsel!? haha, du har ju varit sjuk i 30 år Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Är nog lika sjukt att titta på porrfilm på hotellrummet tillsammans med sitt gosedjur. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Alla vet vad Btt går för ,men jag fattar inte hetsjakten på honom. Ni är väl för tusan vuxna män och som ni bär er åt så eldar ni ju bara på i brasan. Alla är vi väl olika som tur är, men jag är ganska säker på vem som sitter och skrattar gott efter varje inlägg i denna tråd. Om han så startar en tråd med att enbart säga hej så går drevet igång med upp till 10 sidor. Tycker det är sorgligt...... Är det riktiga BTT som skriver? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Gick förbi där fem gånger kring 8 på kvällen men allt var neddraget. BTT Mitt på dagen skall man vara där, det är ingen nattklubb direkt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 36 minuter sedan, skrev kenneth073: Alla vet vad Btt går för ,men jag fattar inte hetsjakten på honom. Ni är väl för tusan vuxna män och som ni bär er åt så eldar ni ju bara på i brasan. Alla är vi väl olika som tur är, men jag är ganska säker på vem som sitter och skrattar gott efter varje inlägg i denna tråd. Om han så startar en tråd med att enbart säga hej så går drevet igång med upp till 10 sidor. Tycker det är sorgligt...... Hetsjakt? Som man bäddar får man ligga är ett utryck som passar ganska bra här. Varför skall vi bemöta denna mytoman med respekt? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Man kan inte hjälpa att man blir sjuk med kort varsel. BTT Ha ha ha mytoman Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 48 minuter sedan, skrev Soengsang: Är det riktiga BTT som skriver? Verkar lite skumt emellanåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 12 minuter sedan, skrev Mankan: Hetsjakt? Som man bäddar får man ligga är ett utryck som passar ganska bra här. Varför skall vi bemöta denna mytoman med respekt? Kanske bättre att inte bry sig..... Eller kliar det i dina fingrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 1 minut sedan, skrev kenneth073: Kanske bättre att inte bry sig..... Eller kliar det i dina fingrar. Varför är det bättre att inte bry sig? Nej det kliar inte i fingrarna varför skulle dem klia? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 57 minuter sedan, skrev Soengsang: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Mankan: Varför är det bättre att inte bry sig? Nej det kliar inte i fingrarna varför skulle dem klia? Det är väl lika som att hålla vatten över en gås. Ändrades April 17, 2016 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 (ändrad) Har du ett visa i ditt pass kan du flyga enkelbiljett. Om du tänkt dig en 30 dagars inresestämpel så kan du nekas borda utan en biljett ut ur Thailand inom 30 dagar. Ändrades April 17, 2016 av Juha Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 7 minuter sedan, skrev kenneth073: Det är väl lika som att hålla vetten över en gås. Må så vara men forumet är ju ett tidfördriv. Jag räknar liksom inte med att påverka värden med mina inlägg. BTT lever på de som alltid kommer till hans räddning på detta forum. Så länge det finns de som tror på honom kan han fortsätta med sina fabler och anordna träffar som aldrig blir av. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Har du ett visa i ditt pass kan du flyga enkelbiljett. Om du tänkt dig en 30 dagars inresestämpel så kan du nekas borda utan en biljett ut ur Thailand inom 30 dagar. Endast O visum, med turistvisum ska du ha en biljett ut ur landet, inom de två månader visumet ger. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 18 timmar sedan, skrev Tallviking: Risken finns att dom kräver returbiljett i incheckningen på Arlanda för att se att han inte tänker ha overstay baserat på vilket visa han har, eller saknar Jag fick visa upp bevis på returbiljett inom 30 dagar för Finnair när jag checkade på vägen hit ner. Har för mig att Norweigan är lite kinkiga också på detta. Blir han stoppad i Immigration för att inte ha rätt visum kontra hemresa kan dom skicka tillbaka honom till Sverige på flygbolagets bekostnad och det vill inte flygbolaget riskera Äntligen vettiga svar tack Tallen och Kitungen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 20 timmar sedan, skrev Soengsang: Vad har det med ev risk att göra, är han rädd för o trilla ner från himlen, så går han väl ta tåget? Där har du svaret svårare var det inte. Tyvärr så har ju brodern gjort bort sig ett par gånger med träffen som exempel. Man för det behöver man ju inte klanka ner på herrn .Tror han är osäker när det inte gäller bar damer kitungmakmak 20 745 รู้สึกดี Aktiv medlem 20 745 7 386 inlägg ₥1 183 MPR Baht Inlagd 18 timmar sedan · Anmäl inlägg Risken som jag ser det är ju att man inte har en garanterad retur hem, men vill man inte slanta för ombokningsbar ToR och inte vet när man ska hem så funkar det väl. Dom biljetterna bkk-arn jag har kikat på har varit dyrare än tvärt om, men jag kanske bara hade otur med nån högtid som jag missat (tex påsklov). När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 2 minuter sedan, skrev clion: Där har du svaret svårare var det inte. Tyvärr så har ju brodern gjort bort sig ett par gånger med träffen som exempel. Man för det behöver man ju inte klanka ner på herrn .Tror han är osäker när det inte gäller bar damer kitungmakmak 20 745 รู้สึกดี Aktiv medlem 20 745 7 386 inlägg ₥1 183 MPR Baht Inlagd 18 timmar sedan · Anmäl inlägg Risken som jag ser det är ju att man inte har en garanterad retur hem, men vill man inte slanta för ombokningsbar ToR och inte vet när man ska hem så funkar det väl. Dom biljetterna bkk-arn jag har kikat på har varit dyrare än tvärt om, men jag kanske bara hade otur med nån högtid som jag missat (tex påsklov). Tydligen fick du kvar några öl från igår för återställning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 15 minuter sedan, skrev clion: Där har du svaret svårare var det inte. Tyvärr så har ju brodern gjort bort sig ett par gånger med träffen som exempel. Man för det behöver man ju inte klanka ner på herrn .Tror han är osäker när det inte gäller bar damer Som sagt det finns alltid några godtrogna som kommer till BTT:s undsättning. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 1 timme sedan, skrev Soengsang: Endast O visum, med turistvisum ska du ha en biljett ut ur landet, inom de två månader visumet ger. Det spelar ingen roll viket visa du har, du kan resa på enkel om du har två månaders turistvisa. Enbart om du reser in på "visa exempt stamp" krävs resa ut ur landet inom 30 dagar. Jag ser dagligen turister här som har utresa efter 90 dagar. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu