Jump to content
IGNORERAD

Hyra lägenhet i Thailand


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Hej!

 

Någon som vet nån bra sida där man kan hitta lägenheter två till tre rum att hyra under längre tid för mellan 5000 och 10000 baht?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Galten

    5

  • Tommy

    3

  • svampen

    3

  • leifen

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Nu får du fixa detta Sen kan ni ta en gris bil tiil Blou Lagun och hälsa på Lill kurre och Pastorn  å Jive Ragsson

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hyrde ett radhus med 4 rum å kök, 2 toaletter för 3000 bath/månad i BKK för 10 år sedan, när vårt blev brandskadat då grannen hade en rejäl eldsvåda.

Så, nej.

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Airbnb

 

Du borde hitta något som passar i Naklua

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Någon som har en bra länk där man kan hitta ex faranger som hyr ut lägenheter på längre basis?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

2-3 rum för 5-10000 baht i månaden? jaha du, du var i Pattaya på 90-talet sista gången?

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Tror du är lite optimistisk på priset, 4000-6000 i dom områdena jag tror du vill vara är mer realistiskt. Men då blir det en etta.

Fast uppe i norr kanske priserna är bättre, men då är det en bit till närmaste 7-11 istället.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Hej!

 

Någon som vet nån bra sida där man kan hitta lägenheter två till tre rum att hyra under längre tid för mellan 5000 och 10000 baht?

 

BTT

Blir nog svårt det.

Hur var det med forumträffen i Naklua blev du sjuk i Thailand eller kom du aldrig iväg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Får nästan lust att skriva "Mata inte trollet", men har  ju sett Btt rätt länge på diverse forum, undrar om han trollar, eller bara drömmer?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Hej!

 

Någon som vet nån bra sida där man kan hitta lägenheter två till tre rum att hyra under längre tid för mellan 5000 och 10000 baht?

 

BTT

Du om någOn Måste väl ha kontakter d

 

 

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en etta möblerad högst upp till höger 3000bahtingar/mån kanonläge vid Praoriver ! 

Tyvärr ingen Wifi men läget övärväger gemensamt kök toa !

image.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev svampen:

Finns en etta möblerad högst upp till höger 3000bahtingar/mån kanonläge vid Praoriver ! 

Tyvärr ingen Wifi men läget övärväger gemensamt kök toa !

image.jpg

Jag har nog foto på samma kåk, ligger det en hängbro strax till höger om den, över nån flod?

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev svampen:

Finns en etta möblerad högst upp till höger 3000bahtingar/mån kanonläge vid Praoriver ! 

Tyvärr ingen Wifi men läget övärväger gemensamt kök toa !

image.jpg

Tjejens syster bor i den standarden norra Bangkok och det går förvånansvärt bra.

Har bott där ett par veckor och sover man bara med myggnät och fläkt med tillgång till toa så går det.

Fast det är klart, tar man med sig en bargirl hem så är det lite sådär.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag har nog foto på samma kåk, ligger det en hängbro strax till höger om den, över nån flod?

 

MVH Tommy

Nä hängbron är borta 7/11 ska bygga där ?!?!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

maj till september får du möblerade 3 rummare med egen pool i Hua Hin för under 10.000b, men inte via mäklare och hemsidor.

 

Bara åka runt och titta på skyltarna i en dag. :D

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev svampen:

Finns en etta möblerad högst upp till höger 3000bahtingar/mån kanonläge vid Praoriver ! 

Tyvärr ingen Wifi men läget övärväger gemensamt kök toa !

image.jpg

 

3000 är ju billigt. båtplats, brygga och badmöjligheter direkt från bryggan på morgonen;)

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn Phuket
On ‎2016‎-‎03‎-‎31 at 16:41, skrev broder tuk tuk:

Hej!

 

Någon som vet nån bra sida där man kan hitta lägenheter två till tre rum att hyra under längre tid för mellan 5000 och 10000 baht?

 

BTT

Vill du hora måste du ha vittu också...??

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev leifen:

maj till september får du möblerade 3 rummare med egen pool i Hua Hin för under 10.000b, men inte via mäklare och hemsidor.

 

Bara åka runt och titta på skyltarna i en dag. :D

En gång kom vi fram till Huan Hin tio på kvällen med pickuppen fullt med folk men Thai hittade snabbt ett rejält hus där alla fick plats genom att fråga runt lite för kanske 1000 b kommer inte ihåg men billigt var det nära havet.

Enligt Thaised så söp alla killar sig fulla och vi åkte hem nästa dag till Bangkok.

Angående hitta lägenhet så hittar man nog inte de prisvärda på internet utan på plats.

 

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev svampen:

Finns en etta möblerad högst upp till höger 3000bahtingar/mån kanonläge vid Praoriver !

Tyvärr ingen Wifi men läget övärväger gemensamt kök toa !

image.jpg

 Vilket fynd! kan du sätta upp mej på kölistan på den ettan?

 

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har inet TS angivit var? I Isaans städer får man boende för 2000-3000b möblerat men bara två rum :( 

 

Turistorter kostar mer förstås. 

 

Duger Pranburi åt mannen, så finns här boende och mat tillsammans för max 10.000b/månad.

Nya villor i farangklass.

Jag bor i en helt ny kåk ( 3 rum ) men omöblerad för 5000b.

 

Resan till Hua Hin kostar 15b för 20 km.

 

Häftigare än norra Pattis. Nudelsoppor kostar från 25b med isvatten. 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Hej!

 

Någon som vet nån bra sida där man kan hitta lägenheter två till tre rum att hyra under längre tid för mellan 5000 och 10000 baht?

 

BTT

Varför undrar du det? Du lär ju aldrig sätta din fot där mer ändå.

Helt seriöst.. Du är så jävla tragisk så man tycker synd om dig. Gör dig själv en tjänst och håll käften innan du frågar om nåt angående Thailand eller innan du ska anordna en fest i Pattaya! Var på plats och sluta sitt i pojkrummet och fantiserar ihop fler lögner.

Du är en idi*t som gjort bort dig.

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väl hoppas att hyresvärden begär förskott innan bokning. Annars väntar nog en mindre rolig överraskning när hyresgästen inte dyker upp som avtalat.

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Mankan:

Får väl hoppas att hyresvärden begär förskott innan bokning. Annars väntar nog en mindre rolig överraskning när hyresgästen inte dyker upp som avtalat.

 

Man gör nog inga bra deal online, cash och ett handslag på plats duger bättre.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Mankan:

Får väl hoppas att hyresvärden begär förskott innan bokning. Annars väntar nog en mindre rolig överraskning när hyresgästen inte dyker upp som avtalat.

 

Ett beställt  rum gäller annars kan vi stänga ner västvärlden om man inte kan lita på varandra .

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...