Jump to content
IGNORERAD

Thai Sångare, Sångerska


gubben4906

Recommended Posts

gubben4906

Jag tog mig friheten att kopiera in denna bild Kim, hoppas det inte gör något, förklaringen kommer här. Jag var på nån Thaiparty i slutet av oktober eller i början av november. Där var det en manlig, ung, sångare som uppträdde, Munken Bhuntin, tror han heter så, hade tagit hit honom från Thailand, vet inte om Thaiair bjöd, nedanför kommer det några bilder jag tog på festen och då är min fråga, är det samma person som på din frus klassfoto?

vilkaardom.jpg

054.jpg

055.jpg

056.jpg

057.jpg

058.jpg

059.jpg

070.jpg

071.jpg

072.jpg

Här kommer bilder på sångerskan som var med och uppträdde oxå. Jag har bara 2 bilder på henne och inga är från uppträdandet, jag gick helt enkelt fram till henne och frågade om jag fick ta bilder och hon svarade ja.

087.jpg

088.jpg

Vore kul om ni Thaigamlingar vet vilka de är och om de är berömda i Thailand.

Hälsningar

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det gör inget att du kopierade in bilden gubben. Men att det skulle vara samma person på min bild som på dina tror jag inte. Tycker inte ens dom är lika och sedan stämmer inte åldern. Movie star Michael som återfinns på min bild är i dagsläget nog omkring, eller över 40 år.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Quote

Nej, det gör inget att du kopierade in bilden gubben. Men att det skulle vara samma person på min bild som på dina tror jag inte. Tycker inte ens dom är lika och sedan stämmer inte åldern. Movie star Michael som återfinns på min bild är i dagsläget nog omkring, eller över 40 år.

OK Kim, han har i alla fall bra sångröst, sedan om jag nu inte är så förtjust så hörde jag att han hade sångröst. Känner du till något om damen på de 2 sista bilderna?

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

OK Kim, han har i alla fall bra sångröst, sedan om jag nu inte är så förtjust så hörde jag att han hade sångröst. Känner du till något om damen på de 2 sista bilderna?

:wai: gubben :wai:

Nej tyvärr, ingenting!

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...