Jump to content
IGNORERAD

Tur man inte


Sam sip sam

Recommended Posts

Sam sip sam

Åker med dessa vägens dödsmaskiner

 

NAKHON RATCHASIMA - Three passengers were killed and 18 others injured, five seriously, when a speeding interprovincial bus travelling from Bangkok to Roi Et rear-ended a truck in Non Sung district of...

 

Coming from a Thai guy...FUCKING THAI PEOPLE! What stupid idi*ts. We have the second highest accident rate in the world after Libya. When r ppl gonna learn in this country?

 

 

 

 

busskorat.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Sam sip sam:

Åker med dessa vägens dödsmaskiner

 

NAKHON RATCHASIMA - Three passengers were killed and 18 others injured, five seriously, when a speeding interprovincial bus travelling from Bangkok to Roi Et rear-ended a truck in Non Sung district of...

 

Coming from a Thai guy...FUCKING THAI PEOPLE! What stupid idi*ts. We have the second highest accident rate in the world after Libya. When r ppl gonna learn in this country?

 

 

 

 

busskorat.jpg

 

Det största problemet är nog inte enbart att de är farliga för sina passagerare utan för alla trafikanter i sin omgivning.

 

Skickat från min Knut-Ester 992 via knäskålarna

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattaya där jag bor för tillfället är invaderat av turistbussar.

Det största problemet är att chaufförerna kör som om det vore en motobike.

Dom kryssar mellan filerna på ett hänsynslöst sätt.

Är det då dessutom dubbeldäckare så ser man dom svaja som en åksjuk kamel på vägen.

Har sett att många av chaufförerna har lika mycket guld på axlarna som självaste generalen himself

Är nog så att dom är lite imponerade av sig själva, och kör därefter....

Ser detta dagligen, så det är inget tillfällligt

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Dendär bussen såg ju inte rolig ut alls, börjar fundera på vad man skall åka med ibland... Flygen kraschar (senast i Ryssland), bussar, minibussar, bilar eller moppar dräper ju folk som flugor... Kanske en isaanmerca är det enda riktiga. Snitthastighet aningen högre än en buffel. 

 

Men jag har inte kommit fram till nåt som är säkert, kanske bäst att stanna i lägenheten med hjälm på.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Dendär bussen såg ju inte rolig ut alls, börjar fundera på vad man skall åka med ibland... Flygen kraschar (senast i Ryssland), bussar, minibussar, bilar eller moppar dräper ju folk som flugor... Kanske en isaanmerca är det enda riktiga. Snitthastighet aningen högre än en buffel. 

 

Men jag har inte kommit fram till nåt som är säkert, kanske bäst att stanna i lägenheten med hjälm på.

Låna IL´s hjälm, den ligger ändå bara på hyllan :big_smile:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...