Jump to content
IGNORERAD

Bra familjehotell med pool i Bangkok


emso99

Recommended Posts

Är det någon som kan rekommendera ett bra hotell i Bangkok, för en barnfamilj? Swimmingpool är ett starkt krav från barnen.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
7 minuter sedan, skrev emso99:

Är det någon som kan rekommendera ett bra hotell i Bangkok, för en barnfamilj? Swimmingpool är ett starkt krav från barnen.

 

Vilket prisläge har ni tänkt er?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh för 3000 bath får ni hela rubbet.

och var i Bangkok.

Momomdos söksida har bra sökmotor.

Ta inte en taxi i det här fallet och fråga efter hotell utan ta vara till våran expertis;)

Brukar bo på Indra ibland  pga att gummnas syster bor mitt i smeten i Prattunam med Bayoki som granne dyrt dock.

Oftast bor våran familj med  intervallet mellan 500- 2500 med tanke på var och hur vi bor,

Förr förra året så fick vi betala 1800 bath för ett hotell som  vännens kompis fixat och det var typ 500bath standard som jag skulle betalat men hon fick sin ma.

Har bott året innan i Prattunam givetvis  och sämre standard kan man få för 700 men med en rejäl Swimmingpool i nästa tak för 30 bath.

 

 

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom och tänka på Bang(ett namn) som håller igång ett seriöst minibuss och är också polis och nära vän till gummans släkt.

Han har en mini buss  stor dock och vet allt i Bangkok.

Det var genom han vi fann våran smultronställen.

Nu kommer jag inte ihåg numret och gumman är på Thaifest.

Kommer.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk även på att dyra hotel 2500-3000 också har rena ockerpriser på öl o läsk ,inte så  kul att pröjsa över 200 bath för en liten öl när man blir törstig vid swimmingpoolen..

I den prisklassen har du mycket att välja på gå in på hotels.com eller agoda .

Senast bodde vi på novotel siam sqare .inget märkvärdigt men mitt i smeten 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...