Jump to content
IGNORERAD

Condo jomtien?


Naam jai

Recommended Posts

Hej vettigt condo i Jomtien.. ..Max 20,000 Bath/månad.... Tips mottages tacksamt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

www.ddproperty.com kan vara en bra början

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev leifen:

www.ddproperty.com kan vara en bra början

Tack leifen ,men tycker uthyrningssidorna blir lite rotiga ...svårt att veta om ställena är vettiga. Gärna fler tips från folk som bor/bott  i nämnda område..men

självfallet så kollar jag ddpropery.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
33 minuter sedan, skrev Naam jai:

Hej vettigt condo i Jomtien.. ..Max 20,000 Bath/månad.... Tips mottages tacksamt. 

www.viewtalay.se mkt reko kille hälsa från mig http://www.viewtalay.se/

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

www.viewtalay.se mkt reko kille hälsa från mig 

Tack 33'an.,..precis ett svar jag sätt och drömde om...börjar bli segt på bonnvischan (Surin) ?..

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Naam jai:

Hej vettigt condo i Jomtien.. ..Max 20,000 Bath/månad.... Tips mottages tacksamt. 

 

Hur många månader?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Richy House mitt emot VT1&2 har ryktesvis serviced studios (har ingen pejl på pris då vi inte har serviced, men gissar på minst 6-7 000 THB+el&vatten) men det låter ganska bra från vägen och är bara ett rum+dass.

 

Vägbullret har jag vant mig med, det enda som jag inte kan vänja mig vid är tuppar och där fanns det inga så jag sover ganska bra. Internet fungerar lite som det vill, ibland. Men jag anar att om taket är 20.000 THB så är detta budgetalternativ inte nåt alternativ alls.

 

Ingen aning om man hyr per månad, eller hur kort man kan hyra. Jag bara betalar och ser glad ut... Grannarna tvärsöver bor i alla fall 3 brudar i samma rum så det går att tränga in lite folk om man bara vill  ;) Mycket Thai som hyr, men nån farang har jag sett åxå.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev ragson:

 

Hur många månader?

Tyvärr bara 1 månad ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
On 2016-03-01 at 08:45, skrev Naam jai:

Tack 33'an.,..precis ett svar jag sätt och drömde om...börjar bli segt på bonnvischan (Surin) ?..

Han har en ledig nu fram till 21 mars ev längre är du intresserad så hör av dig hälsa från mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...