Jump to content
IGNORERAD

Blev bjuden till bords.


stefan5300

Recommended Posts

Men tackade nej som vanligt då jag inte gillar varken den riktiga Isaanmaten eller snusket vid matbordet. Tycker det är äckligt då de sitter med sina egna bestick eller fingrar och tar för sig av maten som står på bordet, förstår inte varför det inte finns ett bestick i varje skål med mat som står på bordet som de använder tar till sin egen tallrik.

 

Hur gör ni, sitter ni till bords?

snusk.JPG.5dad252e3a900b3e0e376824277101

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev stefan5300:

Men tackade nej som vanligt då jag inte gillar varken den riktiga Isaanmaten eller snusket vid matbordet. Tycker det är äckligt då de sitter med sina egna bestick eller fingrar och tar för sig av maten som står på bordet, förstår inte varför det inte finns ett bestick i varje skål med mat som står på bordet som de använder tar till sin egen tallrik.

 

Hur gör ni, sitter ni till bords?

snusk.JPG.5dad252e3a900b3e0e376824277101

 

nej stefan det gör jag inte, det är konstigt men varje gång jag blir erbjuden att äta så är jag konstigt nog mätt 555, jo föresten men då tar jag med egengjord mat 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev in-ka:

nej stefan det gör jag inte, det är konstigt men varje gång jag blir erbjuden att äta så är jag konstigt nog mätt 555, jo föresten men då tar jag med egengjord mat 

Samma här, proppmätt och klappar mig på magen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev stefan5300:

Men tackade nej som vanligt då jag inte gillar varken den riktiga Isaanmaten eller snusket vid matbordet. Tycker det är äckligt då de sitter med sina egna bestick eller fingrar och tar för sig av maten som står på bordet, förstår inte varför det inte finns ett bestick i varje skål med mat som står på bordet som de använder tar till sin egen tallrik.

 

Hur gör ni, sitter ni till bords?

snusk.JPG.5dad252e3a900b3e0e376824277101

 

Jag har sett mkt. Men det som frugan har berättat för mig ang omständigheterna där uppe, och det är som du säger Stefan rent av skrämmande

Link to comment
Dela på andra sajter

Kob khun krap mak mak ------------ Imm laeo mak mak 555  Låter det lika mycket om Isaan folket ved bordet som det gör om Kineserna kanske .....

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev windrode:

Kob khun krap mak mak ------------ Imm laeo mak mak 555  Låter det lika mycket om Isaan folket ved bordet som det gör om Kineserna kanske .....

Vad jag sedan länge erfarit, verkar det se ut som att dessa tillhör samma släkte, bevare mig väl, och hur står det då ieg till med, herr Chan-banan som faktiskt tycks  befinna sig mitt i allt det här kaoset. Nån här som vet och har upplysningar. Snälla delge oss snarast!

Link to comment
Dela på andra sajter

Får dom bara en Apple telefon så blir det ordning på dom! :big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

De tycker nog jag är lite kinkig med maten men visst sitter jag med och äter.

Min mage brukar tåla det. :-)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

verkligen synd om farang i Thailand.

Några som är villiga att delat i en räddningsoperation?

Vi måste ställa upp och ta tillbaka till Sverige alla som icke stormtrivs i LOS:doubt: 

En gång var jag i Vietnam jag trivdes inte. Aldrig mer kommer mitt fot att stå på vietnamesisk mark. 

En gång var jag i det big country dear over. Aldrig mera US. 

Ingen kan tvinga mig att åka till ett land jag trivs inte i om det är jag som betalar.

Är det firma som skickar mig och pröjsar allt plus lite till så är det ok.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...