Jump to content
IGNORERAD

Ryskt par i hua hin fick sten genom vindrutan


MPR Nyheter

Recommended Posts

Ett ryskt par i Hua Hin kom lindrigt undan när en stor sten föll från en lastbil de körde bakom och flög in genom deras vindruta.
Incidenten inträffade under fredag morgon i området Khao Tao när paret var på väg mot Pranburi. De färdades bakom en lastbil när en av de stenar den var lastad med föll från fordonet och in genom vindrutan på deras bil. Den 65-årige föraren träffades av stenen men skadades inte allvarligt. Han vårdades på plats och fördes sedan till ett sjukhus för vidare vård.
Stenarna ska inte ha varit ordentligt säkrade på lastbilsflaket, och föraren verkar heller inte ha varit medveten om incidenten eftersom han bara körde vidare.

 

Källa: http://www.thaivisa.com/forum/topic/898204-russian-couples-lucky-escape-after-rock-falls-through-car-windscreen-in-hua-hin/

 

rus.jpg.177735e2f57ac9eca08dda6f05e17d2b

Link to comment
Dela på andra sajter

"inte ha varit medveten om incidenten"

 

HA! Oavsett om han hade märkt nåt eller inte hade han lika förbannat bara åkt vidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hör man ju nästan på namnet Hua Hin att det finns en viss risk.

 

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte ordentligt fastgjort last....i Thailand?

 

Man får nog tänka på att hålla avstånd till framförvarande helt enkelt.

 

Men men, det var ju tur gubben inte gick å knoppa.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dum ryss körde väl för nära....

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Soengsang:

Dum ryss körde väl för nära....

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Va fan är du vaken;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan är du vaken[emoji6]

Javars....kom just till Bkk från KL.

2f4f0f9531e0059b7f66f7dcc9adf08b.jpg

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Javars....kom just till Bkk från KL.

2f4f0f9531e0059b7f66f7dcc9adf08b.jpg

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Dina foton får jag inte fram på min dator??

Link to comment
Dela på andra sajter

För någon vecka sedan i pataya skulle visst 2 Ryssar blivit galna på nån pub och börjat bete sig som zombier och bitit folk... Om det är sant eller inte vet jag inte men det var på Thailändsk tv om det, snefylla med droger?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tekkor:

Många orakel som ej var på plats men som minsann "vet" sanningen...

 

1 timme sedan, skrev Tekkor:

För någon vecka sedan i pataya skulle visst 2 Ryssar blivit galna på nån pub och börjat bete sig som zombier och bitit folk... Om det är sant eller inte vet jag inte men det var på Thailändsk tv om det, snefylla med droger?

 

Jag var inte där, så jag vet inte... ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Dina foton får jag inte fram på min dator??

Lustigt för det var uppladdat via tapatalk, är ju rätt mycket foton på forumet via tapatalk. Ser du de andra?

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...