Jump to content
IGNORERAD

Byta flyg på Suvarnabhumi?


Tujtuj

Recommended Posts

Tänkte höra om någon VET hur man gör (gissningar undanbedes)...

Jag landar på Suvarnabhumi kl. 7 på morgonen med Norwegian. Kl. 10 går nästa flyg med Cebu Pacific till Manila som jag alltså inte kommer vara incheckad på i förväg.

Hur gör jag? Går jag via den vanliga passkontrollen och därefter upp på international departures för att checka in på Cebu Pacifics flyg eller kan man gå direkt via "transfers" eller "connecting flights", eller vad de nu kallar det?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du går direkt via transfer, Kolla på skärmar vart ska du gå. vilken gate. du har gott om tid att kolla taxfree.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du inte är incheckad hela vägen till Manila så lär du behöva gå och hämta incheckat bagage vid ankomst  i BKK och därefter checka in på flighten till Manila.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag flyger bara med handbagage, inget incheckat bagage.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag flyger bara med handbagage, inget incheckat bagage.

Du måste ut och hämta ditt boardingcard!!

Så via vanliga passkontrollen.

För via trasfer kräves boardingcard!

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag flyger bara med handbagage, inget incheckat bagage.

Perfekt. I så fall kan du Check in på Internet för Manila flighten innan då lämnar Sverige och printa boarding kortet. Sen går du via transfer desken och slipper köa två ggr i immigrationen samt i incheckningen.

Köp öl i souvenir butikerna på suvan, runt 50 bath för en Singha eller Chang! Efter det dricker du bara san mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

 

Perfekt. I så fall kan du Check in på Internet för Manila flighten innan då lämnar Sverige och printa boarding kortet. Sen går du via transfer desken och slipper köa två ggr i immigrationen samt i incheckningen.

 

Köp öl i souvenir butikerna på suvan, runt 50 bath för en Singha eller Chang! Efter det dricker du bara san mig!

 

Kan nog slinka med en och annan Red Horse också!  =)

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...