Jump to content
IGNORERAD

ny SUV


Horst

Recommended Posts

Mazda CX5 har bra komfort och känns mer som en personbil än suv att köra. Jag skulle nog välja den.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Mazda CX5 har bra komfort och känns mer som en personbil än suv att köra. Jag skulle nog välja den.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Ja, precis så jag tänker. Bra komfort men har högre markfrigång vilket även behövs i Bangkok med alla hål i vägarna och farthinder mm.

CX5 har även ett bra pris, lägsta modellen konstar 1.2 milj och har en  2.0 bensinmotor som räcker långt för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Honda är nog rent tekniskt den bästa, priset blir därefter, man får lika mycket bil men lite mindre lulllull om man väljer någon av de andra och hyfsat mycket pengar över!

 

Honda har för övrigt en ny modell som heter B-RV, ser rätt juste ut, kolla den!!!!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar man tester CX5 vs CRV så vinner Mazdan. Bättre bränsleekonomi, mer uppdaterad tekniskt o.s.v. Captivan tycker jag du kan räkna bort helt.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Koreanerna då?

Både KIA och Hyundai är uddamärken i Thailand, ytterst begränsat med försäljningsställen och märkesverkstäder, Hyundai ser man lite mer av men fortfarande är det en uddabil här!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har redan en Honda HRV, men vi har ett andra barn på väg, så vi kommer att behöva en lite större bil efterhand. CX5 är absolut attraktiv, har även ett bra pris.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar man tester CX5 vs CRV så vinner Mazdan. Bättre bränsleekonomi, mer uppdaterad tekniskt o.s.v. Captivan tycker jag du kan räkna bort helt.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Vad är felet på Captivan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man det minsta intresserad av andrahandsvärdet så tar man Hondan. Annars är ju Captivan snyggast och grymt skön att köra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Man trodde att guldhandlare och investeringsexperter körde en ordentlig bil och inte b-märken. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Man trodde att guldhandlare och investeringsexperter körde en ordentlig bil och inte b-märken. 

Gäller ju att hålla låg profil som farang här i Thailand.........:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...