Jump to content
IGNORERAD

Varning för elakt datavirus


Singha711

Recommended Posts

Har inte herrn upptäckt att jag driver en svetsfirma?:blind:

Nja, svetsning har ju nämnts ibland men tycker det har varit mer sandblästring och lackering.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • audirs2

    5

  • Nemo

    5

  • Tallviking

    2

  • UglyFarang

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nja, svetsning har ju nämnts ibland men tycker det har varit mer sandblästring och lackering.

Tycker det är roligare att producera bilder på ny målade containers än svetsrök, som jag för övrigt har sugit i mig i 40 år nu ca! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är roligare att producera bilder på ny målade containers än svetsrök, som jag för övrigt har sugit i mig i 40 år nu ca! 

Ok, då förstår jag. Du får kanske investera i ett ordentligt utsug, svetsrök är nog inte nyttigt att andas in i längden.

Link to comment
Dela på andra sajter

klar det finns virus på Mac datorer.

Det var länge sedan Mac var skonnade från virus angrepp

Ställde frågan om antivirus behövs till Apple support när jag köpte MacBook för några månader sen. De sa att det behövs inte, men Mac kan drabbas av virus men då är det av typ som inte antivirusprogram heller hade klarat av.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Puh, tack Sir Tjang, jag som trodde jag bara hade 50 QI, då e man snart med i MENSA då? Har du ansökningen redo för lilla mig?:lipa:

Det är alldeles för dyrt att ansöka om medlemskap där... är du snål som jag lever du ändå tryggt i förvissningen om att du har överlägsen intelligens :)

Ställde frågan om antivirus behövs till Apple support när jag köpte MacBook för några månader sen. De sa att det behövs inte, men Mac kan drabbas av virus men då är det av typ som inte antivirusprogram heller hade klarat av.

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Nu är väl inte plattformen särskilt viktigt vad gäller den värsta sortens av virus. Om en godtrogen användare kan luras att installera ett illvilligt program finns det inget OS som kan skydda mot det.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...