Jump to content
IGNORERAD

Svenskt kanon-snus i Thailand!!

Oregistrerad

Recommended Posts

Nja Boa.

Hästen aka Uncen är en gammal känd typ, alltså ingen ny typ direkt.

Bäst var när han för femtioelfte gången blev avstängd pga skitprat från ett annat forum, då startar han ett eget forum där han kan bete sig som han vill, men det är mest han och några av de närmaste sörjande som är aktiva där.

Uncen har ju 2-aktiva medlemmar,Legolas och Gregolo:yes:

Dela på andra sajter

• Svar 279
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Chan2014

50

• Soengsang

42

• Sam sip sam

16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vågar du dig in i denna hetska debatt?

Här svingas det ordenligt?

Mycket teststeron i denna tråd, dock lite märkligt, med tanke på genomstittsåldern....

Jaja, vi får snackas senare över några öl, kanske t.o.m hetsa lite på mpr... ?

Rock on!

Du är väl en gammal gubbe så mycke teststeron finns väl inte kvar och alla andra det är noll skulle ja tro, bara lao kao

Dela på andra sajter

OK nu har du vid ett flertal tillfällen farit ut och kallat mig saker och ting. Du BER mig gång efter gång at tala om v ad jag har hört om dig, så jag anser icke detta vara personangrepp, utan bara en redovisning om vad som pratas om dig nere i Koh Samui. Ditt eftermäle där är vad som uppgives från flera håll väldigt lågt.

Du kallades bakom din rygg för "Herr Smutzig", bara för att du var en riktig skit-gris och bar smutsiga kläder för det mesta, du luktade också en hel del sades det.

Sedan hörde jag att du gick bakom ryggen på en av dina närmaste vänner och stal hans fru. Folk tog det så illa, så du fick mer eller mindre fly ifrån Koh Samui för att undkomma.

Usch och fy säger jag... ränderna går aldrig ur.Mig stack du kniven i efter det att du varit i  Chaiyaphum och försökt att bli vän, sedan återvände du till Khorat och byn Soengsang, och började attackera mig, helt utan anledning.

Jag har hållit mig borta och undvikit att skriva om detta med Koh Samui, eftersom det är rykten från flera människor och jag själv var inte närvarande, men du har bett mig vid upprepade tillfällen att skriva här offentligt vad jag hört. Så snälla ge dig inte på mig nu bara för att jag berättar om ad folk tycker om dig. Jag kan berätta öppet vad jag inte gillar hos dig och det är en falsk egenhet som aldrig verkar gå ur dig. Du kan helt enkelt inte bevara vänskap och lojalitet...

ha det bra nu och försök att vara snäll emot de andra offren som du nu måste ge dig på här på forumet nu när jag försvinner idag.

Uncen..

Ja, vad ska man säga om denne man???? Borde rendera en varning minst. Räcker att han loggar ut för gott, men det kan han inte.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Ja, vad ska man säga om denne man???? Borde rendera en varning minst. Räcker att han loggar ut för gott, men det kan han inte.

Vissa människors dumhet övergår t.om. deras enorma näsor. Läs Leif vad jag skriver och läs om du nu klarar det, hur Soengsang gång efter gång efter gång efter gång efter gång ber och KRÄVER att jag skall redogöras för vad jag vet, och har hört om denne människas eskapader på Koh Samui. och DESSUTOM så KRÄVDE DU SJÄLV att jag skulle göra det också... Så först kräver ni två killar att man skall skriva, och när man sedan gölr det, så skall det varnas... Börja nu inte att lipa Leifen och skrika HOT som du gjort på flera ställen redan.

Avslutningsvis, jag skrev ganska tydligt, att gaffla nu inte med mig om detta med hans skit från Koh Samui, det var ju inte jag som gjorde dessa grejor,,,,, det var ju de facto Soengsang själv som gjorde det, så varför arg på mig..... jag är bara pianospelaren i detta , inte kompositören..

För övrigt ta dig hem nu, och hör av dig till mig, så kan vi träffas och prata ut om detta och dina känslor för mig...Kanske vi kan få rätsida på det om du nu kan be mig om ursäkt över ditt snuskigt inkrökta och illojala beteende.

hej med dig nissepisse....

uncen.....

Dela på andra sajter

Vissa människors dumhet övergår t.om. deras enorma näsor. Läs Leif vad jag skriver och läs om du nu klarar det, hur Soengsang gång efter gång efter gång efter gång efter gång ber och KRÄVER att jag skall redogöras för vad jag vet, och har hört om denne människas eskapader på Koh Samui. och DESSUTOM så KRÄVDE DU SJÄLV att jag skulle göra det också... Så först kräver ni två killar att man skall skriva, och när man sedan gölr det, så skall det varnas... Börja nu inte att lipa Leifen och skrika HOT som du gjort på flera ställen redan.

Avslutningsvis, jag skrev ganska tydligt, att gaffla nu inte med mig om detta med hans skit från Koh Samui, det var ju inte jag som gjorde dessa grejor,,,,, det var ju de facto Soengsang själv som gjorde det, så varför arg på mig..... jag är bara pianospelaren i detta , inte kompositören..

För övrigt ta dig hem nu, och hör av dig till mig, så kan vi träffas och prata ut om detta och dina känslor för mig...Kanske vi kan få rätsida på det om du nu kan be mig om ursäkt över ditt snuskigt inkrökta och illojala beteende.

uncen.....

Har valt i stan flera dagar, sen onsdag kväll.  

Fattar noll varför du kräver att man ska vara lojal mot dig för vi bor i samma stad. Jag föredrar att vara lojal mot de jag känner för.

Dina PM är hot och grova otrevligheter, men du fattar inte det själv.

Rätt att jag ville provocera fram fler tokigheter från dig och du gick på det. :D

Skulle jag få för mig och skriva i klartext om de rykten som florerar kring dig vore det illa.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Trodde att tråden handlade om snus. Men det mesta är ju sjuka paj kastningar .Lägg ner tråden. Pga skit snack så har dom bästa mpr lagt ner nu och är på nåt annat forum istället skärpning nu jupjup mvh

Dela på andra sajter

Trodde att tråden handlade om snus. Men det mesta är ju sjuka paj kastningar .Lägg ner tråden. Pga skit snack så har dom bästa mpr lagt ner nu och är på nåt annat forum istället skärpning nu jupjup mvh

ah fån tror jag ska börja snusa :big_smile:

Dela på andra sajter

Världsklass! :)

Enligt en vän som bott i yxbyn i flera år kan äntligen köpa sig äkta svenskt snus bakat av en isaan-dam! :)

Tumor, ska man tydligen hålla sig ifrån.. iaf inte ha frun med om man ska träffas! :)

Alkoholfri GT, den nya drinken som säljer slut i var och varannan bar! :)

Snus är inte gott. I beg to differ. Det är wUnderbart!

Dela på andra sajter

Äkta svenskt snus och äkta australienskt fruktvin! Trevlig Lördag på er och keep up the good work! 

Sa jag att mellon börjar idag? :mdr:

IMAG0014.thumb.jpg.fcedd688935c093ce379a

Dela på andra sajter

Äkta svenskt snus och äkta australienskt fruktvin! Trevlig Lördag på er och keep up the good work! 

Sa jag att mellon börjar idag? :mdr:

IMAG0014.thumb.jpg.fcedd688935c093ce379a

Syns lång väg att det är Isaansnus och Chan202014:s fruktvin

Dela på andra sajter

uncen.....

Måste varje tråd man öppnar innehålla bråk med dig inblandad?

Dela på andra sajter

Måste varje tråd man öppnar innehålla bråk med dig inblandad?

Löser sig snart, han bad ju P3 att avregga honom och DQ:s brukar snabbt få sin vilja igenom 

Dela på andra sajter

Ok, har jag råd o ta mig till Los så har jag nog råd med en låda fruktvin.

Men frågan var vad en butelj av varje kostar i ett paketpris? 

Skulle jag hamna i trakterna kan jag definitivt tänka mig ett besök.

För dej min vän blir det troligen väldigt billigt, för med din lilla piss lön och löneslav i Sverige ska jag överväga att skänka en låda till dej, känns bra att stötta dom sämre förmedlade, du/ni är hjärtligt välkomna när som, men för helvete håll klotJohan utanför, vad det gäller klotJohan här vi nu gått ut till alla våra kunder med en varning med bild och allting att sälj inte till denna mannen, det kan få allvarliga konsekvenser, såg att din lilla fjant till kompis Balkan Nisse var inne och störde, ska han med så för tusan säg till honom att ligga lågt.

Chan2014

Dela på andra sajter

För dej min vän blir det troligen väldigt billigt, för med din lilla piss lön och löneslav i Sverige ska jag överväga att skänka en låda till dej, känns bra att stötta dom sämre förmedlade, du/ni är hjärtligt välkomna när som, men för helvete håll klotJohan utanför, vad det gäller klotJohan här vi nu gått ut till alla våra kunder med en varning med bild och allting att sälj inte till denna mannen, det kan få allvarliga konsekvenser, såg att din lilla fjant till kompis Balkan Nisse var inne och störde, ska han med så för tusan säg till honom att ligga lågt.

Chan2014

Blir det ofta snefyllor på fruktvinet, eller beror det på att du snusar samtidigt?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Chan2014

Stackare, du kan ju inte må riktigt bra när nu livets slut närmar sig med stormsteg  :D

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Blir det ofta snefyllor på fruktvinet, eller beror det på att du snusar samtidigt?

De e inget vin, de e vinäger med viss alkoholhalt :D

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Ahhh, ja vem blir inte sur och tvär av vinäger...

Dela på andra sajter

Jag blir det....usch

Du som norrlänning skall hålla dig till ren rom...

Dela på andra sajter

Du som norrlänning skall hålla dig till ren rom...

Ha ha ha.Du har så rätt min gode sylvester......

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Vad svamlar du om, en sak ska du ha jävligt klart för dej jag är aldrig full det är till för amatörer som dej.

Chan2014

Dela på andra sajter

Stackare, du kan ju inte må riktigt bra när nu livets slut närmar sig med stormsteg  :D

Fan det här börjar ju bli roligt på allvar, du har alltså annamat ditt nya smeknamn.

Chan2014

Dela på andra sajter

Tror du får förkovra dej lite i ämnet, eller varför inte googla, en viss skillnad, vinäger, ättiksprit, vin osv., klassiferas efter alkohol halten, det blir bara töntigt när du uttalar dej i ämnet som du bevisligen inte begriper dej på, nej fan håll dej till gosedjur, hooters och flygplansmat, det klär dej bättre.

Chan2014

P.S Nu väntar vi bara på Kenneth4618 med en ryggdunkar kommentar D.S

Dela på andra sajter

All reklam är bra säger dom. Men jag vet i fan om jag blir så sugen på Isaan-snus eller fruktvin när jag läser här. :)

Dela på andra sajter

Om nån rensar alla personliga diskussioner så kan ju detta vara en vettig tråd för tips om  var/hur/priser@datum och recension av produkt vara passande. Om det nu inte finns en sån tråd redan förstås.

Kan vara allt från godiva i BKK, soi 22. Fryst svenska ettan dosor för 300B/dosa såg jag  runt 2014

Nu kan den infon vara lite fel för jag köpte inte nåt därifrån, men i nödläge så betalade jag gärna lite extra 1995 på samui. Men den butiken (gotlands tvätteri) är nog inte kvar.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...