Jump to content
IGNORERAD

Svenskt kanon-snus i Thailand!!


Oregistrerad

Recommended Posts

Varför måste du det, ingen har väl sagt att du ska dela nått där??

Screenshot_2016-01-19-09-16-00.thumb.png

En del lider ju av förföljelsemani  :big_smile:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 281
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Chan2014

    50

  • Soengsang

    42

  • Sam sip sam

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Varför måste du det, ingen har väl sagt att du ska dela nått där??

Screenshot_2016-01-19-09-16-00.thumb.png

Nja, jag tänkte på länken till det där fraktbolaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, jag tänkte på länken till det där fraktbolaget.

Och den länken ledde till skärmdumpen, för din info var det ett torftigt skämt.

Skickat från min SM-T710 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och den länken ledde till skärmdumpen, för din info var det ett torftigt skämt.

 

Skickat från min SM-T710 via Tapatalk

 

 

Jo jag förstår skämtet, men för att se vart den (länken till fraktbolaget) ledde, så var man ju tvungen att logga in på fb. Det var så jag menade.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Fick göra en panikbeställning av snus då en smärre missdöde inträffat från här i topic nämda snusleversntör/fabrikant.

Service 5 av 5 +

Leveranstid 5 av 5 + (24h)

Förpackning 5 av 5 +

Smak 3 av 5+ ( lite tamt, iaf påsar)

Skulle tro att lössnuset är bättre.

Men helt ok, framför allt kontakten och leveranstiden.

Rekomenderas!

20160204_200324.thumb.jpg.2cd5fa93a109cb

 

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, så General är skitsnus men Kalle Ankasnus från Issan är riktig snus.... Självklart får du handla var du vill men du frågade ju efter en stock snus under 1275thb och jag visade det.

Hahaha, chantomten har ju noll koll på snus,.

Isaankärringen skickar väl påsar fyllda med "snus" från mulltoan eller bästa matjord från udon.

Mums säger chan o pyntar gladeligen 300kr, jösses:wacko:

Än värre är ju att med herr Chanbanans alldeles egna räknesätt så blir det 1275:-sek, inte direkt prisvärt mao:big_smile:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, chantomten har ju noll koll på snus,.

Isaankärringen skickar väl påsar fyllda med "snus" från mulltoan eller bästa matjord från udon.

Mums säger chan o pyntar gladeligen 300kr, jösses:wacko:

Än värre är ju att med herr Chanbanans alldeles egna räknesätt så blir det 1275:-sek, inte direkt prisvärt mao:big_smile:

Såklart Kalle Ankasnuset gjort i någon bungalow i Isaan är bättre än något från Swedish Match, det fattar väl vilken nöt som helst. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Tur att man har slutat snusa äta leksakssnus från Isan,
  • Eller liknande nej fy fan .Då super jag mig hellre stenfull
  • k**lla?
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Tur att man har slutat snusa äta leksakssnus från Isan,
  • Eller liknande nej fy fan .Då super jag mig hellre stenfull
  • k**lla?

Något säger mig att du gör ditt bästa idag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det med vinägersmak?

Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju väntat att Gtb trion Tintin, Balkan Nisse och KlotJohan i nämd ordning skulle komma med sina jante kommentarer. 

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick göra en panikbeställning av snus då en smärre missdöde inträffat från här i topic nämda snusleversntör/fabrikant.

Service 5 av 5 +

Leveranstid 5 av 5 + (24h)

Förpackning 5 av 5 +

Smak 3 av 5+ ( lite tamt, iaf påsar)

Skulle tro att lössnuset är bättre.

Men helt ok, framför allt kontakten och leveranstiden.

Rekomenderas!

20160204_200324.thumb.jpg.2cd5fa93a109cb

 

Bästa vännen Soengsang,

Strongt gjort att visa även den sämsta kan ha fel ibland.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa vännen Soengsang,

Strongt gjort att visa även den sämsta kan ha fel ibland.

Chan2014

Hahaha... det där är ju sååååå typiskt Tomas, nu när ni vart fler och klagade så bytte han sida direkt! han vände kappan efter vinden igen......

Det har han gjort de sista 5-6 åren på forumen, pressa han lite och han tvärvänder :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa vännen Soengsang,

Strongt gjort att visa även den sämsta kan ha fel ibland.

Chan2014

Vaknat på fel sida idag??

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va bra nu när dösnacket slutat då kanske tråden kan bli positiv, och till glädje för dom som kan se lite grand bortom jante....

Jag säger bara, lyssna på Soengsang, han har säkert rätt i det han skrev nu sist vid sin beställning...

uncen...

Link to comment
Dela på andra sajter

De gånger jag har blivit utan mitt favoritsnus dvs.Ettan lös i Thailand,så har jag blivit tvungen att köpa torrt Ettan snus på någon svensk bar till överpris.

Nu bor jag ju i sverige men följer ändå denna tråd med intresse då man har snusat i 30 år.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähhh du känner bara solidaritet med en kollega.

Visst är det säkert mycket jobb bakom rättigheter o tillstånd, men likförbannat åt helvete för dyrt om man jämför med Sverige, finns ingen anledning att köpa då det är samma eller bättre priser att köpa online från Sverige.

Om du inte har råd att köpa annat än lågprissnus i Sverige så kanske du får se över din ekonomi, Men snälla dränk inte tråden med dina påhopp på TS, man ser dig negativ i alla trådar han startar... Lägg av.

Link to comment
Dela på andra sajter

De gånger jag har blivit utan mitt favoritsnus dvs.Ettan lös i Thailand,så har jag blivit tvungen att köpa torrt Ettan snus på någon svensk bar till överpris.

Nu bor jag ju i sverige men följer ändå denna tråd med intresse då man har snusat i 30 år.

Kunde man inte fukta snus med att ha en bit potatisskal i dosan? Något jag bara hört för länge sedan, annars när jag snusade och bara hade kvar nått torrt kunde man droppa i väldigt lite whiskey så blev det lite bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kunde man inte fukta snus med att ha en bit potatisskal i dosan? Något jag bara hört för länge sedan, annars när jag snusade och bara hade kvar nått torrt kunde man droppa i väldigt lite whiskey så blev det lite bättre.

Japp.Du har rätt jag har också fått detta tips.Förr visste jag inte om detta.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha... det där är ju sååååå typiskt Tomas, nu när ni vart fler och klagade så bytte han sida direkt! han vände kappan efter vinden igen......

Det har han gjort de sista 5-6 åren på forumen, pressa han lite och han tvärvänder :D

Hhaha, men det e fortfarande inte riktigt bra, givetvis ligger det en beställning från buysnus.com men den e inte framme ännu!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du inte har råd att köpa annat än lågprissnus i Sverige så kanske du får se över din ekonomi, Men snälla dränk inte tråden med dina påhopp på TS, man ser dig negativ i alla trådar han startar... Lägg av.

Är du dum eller!

TS är en jävla idi*t som hotar folk härs och tvärs via PM, som snackar en massa skit han inte har täckning för, när man sen ber han lägga korten på bordet så törs han inte det den svinpäls han är!  Så hästen om du läser, berätta nu varför jag inte kan åka till Samui, jag väntar nyfiken som jag är!

Och vem fan e du Tekkor, hans jävla wingman eller?

Och ska ska du ha jävligt klart för dig, jag kan köpa mer snus än vad jag kan bära med mig, men jag har råd att lösa det på fler sätt än att släpa snus själv runt halva jorden!

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir ju bara löjligt när man drar ner byxorna så förbannat enkelt, skägget i brevlådan eller hur man nu vill uttrycka sig, bl.a den här Gtb trion som utger sig för att vara några snus snobbar som har gått på alla kommersiella trick med smaker förpackningar osv., varför snusar man? För att få nikotin kicken och för man är slav under nikotinet, det är väl ingen som ska påstå att det igentligen smakar gott, samma med rökning skit samma bara det ryker och man får i sig sitt nikotin, smakar skit helt enkelt och ska ingen annan påstå något annat, som någon frekvent turistnisse i Pattaya påstod...........dricker gör vi för det är gott........kvalificerat bullshit. .....framgår ju framför allt av alla fylle bilder på forumet.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan är det med dej, ballar ur på detta viset, ett solklart svaghets tecken, nu blir du med all säkerhet varnad för att kalla medlemmar för idi*ter, kanske ligger någon sanning bakom trots allt eftersom TS tydligen har trampat på en öm tå?

Chan2014

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...