Soengsang Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Såg att Transport-tråden var låst, kanske lika bra det, med all ärekränkning gentemot TS som vissa höll på med där. Jag själv har nu fått mitt Bill of lading och mitt gods kommer fram om 43 dagar. Allting har funkat precis enligt planerna, så allt det struntpratet och förtalet som FRITT har skett här på forumet verkar inte alls stämma.Nu så skall jag vid ankomsten införtulla godset via en tullagent i Bangkok, och sedan fortsätter uncen sitt uppdrag och kör godset hem till mig.So far so good.....Ärekränkning 5555555555555Har du inte sett att TS är en scammare och sen stor jävla lögnare, hans byxor har ju blivit nerdragna flera gånger om????TS sk ärekränkning borde synas i hans pannben! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Om jag är rätt informerad börjar mässan den 25/2, håller på 4 dgr, personligen kommer jag vara där första och sista dagen, mycket att göra på farmen nu.Chan2014då är jag i Pattaya ,så får vi ta en fika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Soengsang,Om du kommer mellan 13/2-21/2 ska du passa på att besöka flower marknaden i Kitchakut, väldigt intressant farmare marknad, finns allt mellan himmel och jord, fokus på växter, vi är inbjudna via OTOP men kan inte deltaga pga alkohol reglementet, mässan ligger på universitet området.Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Såg att Transport-tråden var låst, kanske lika bra det, med all ärekränkning gentemot TS som vissa höll på med där. Jag själv har nu fått mitt Bill of lading och mitt gods kommer fram om 43 dagar. Allting har funkat precis enligt planerna, så allt det struntpratet och förtalet som FRITT har skett här på forumet verkar inte alls stämma.Nu så skall jag vid ankomsten införtulla godset via en tullagent i Bangkok, och sedan fortsätter uncen sitt uppdrag och kör godset hem till mig.So far so good.....Trevligt med nån som testar först och sen skriver sina personliga kommentarer, om det sen gäller snus, transporter eller vin spelar väl ingen roll. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Trevligt med nån som testar först och sen skriver sina personliga kommentarer, om det sen gäller snus, transporter eller vin spelar väl ingen roll. Snuset är vi ju många här som testat med ok resultat. Hästens frakter verkar ju flera ha testat o blivit lurade på också, L200:as polare fick ju betala "tull" i Thailand före godsets ankomst Men det har säkert också fungerat bra för några? Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Stefan 5300,Vin är som mat, olika tycke och smak, don efter person, har ingen större lust att gå i polemik ang. fruns produkter på detta forumet, var ditt syfte och åsikt vad du beskriver så var det väl tur att jag inte fick iväg dom där proverna till dej, hade bara varit att mata ytterligare ett troll, du är hjärtligt välkommen att besöka oss, se vår verksamhet, prova våra produkter vin och mulberry te, eller varför inte besöka någon av dom mässorna vi deltar på, gillar mer öga mot öga kritik som man kan bemöta på ett konstruktivt sätt, bara positivt med konstruktiv feedback, alla kan vi bli bättre.Chan2014Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Skulle jag vara ett troll för att jag vill smaka på erat vin och själv avgöra smaken i stället för läsa vad andra skriver om hur det smakar, ja då kan ni behålla drickat. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Skulle jag vara ett troll för att jag vill smaka på erat vin och själv avgöra smaken i stället för läsa vad andra skriver om hur det smakar, ja då kan ni behålla drickat. Lite troll är du allt 55555555 Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Skulle jag vara ett troll för att jag vill smaka på erat vin och själv avgöra smaken i stället för läsa vad andra skriver om hur det smakar, ja då kan ni behålla drickat. Serviceinriktad eller kundvård är en svår konst “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 För att man är duktig på transporter behöver man inte vara en trevlig social person som fungerar i verkliga livet Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
krisiisaan Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 (ändrad) För att man är duktig på transporter behöver man inte vara en trevlig social person som fungerar i verkliga livetHahaha, för att man är oduglig på transporter behöver ju inte betyda att man är bra på det sociala heller, så vad menar du, mer än att kasta skit på folk som inte kan försvara sig... Ändrades Februari 12, 2016 av krisiisaan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Hahaha, för att man är oduglig på transporter behöver ju inte betyda att man är bra på det sociala heller, så vad menar du, mer än att kasta skit på folk som inte kan försvara sig... Nog kan han försvara sig för det gör han via andra forum och via email och PM, är ganska säker att han läser detta under ett annat nick numera. Vore det inte för formreglerna att publicera otrevligheterna så skulle jag kopiera och klistra in. Sen ska vi ju träffas personligen i morgon kl. 15.00. Jag bjuder till en fest med mina vänner i baren då jag får långväga besök och kan bli försenad en stund så det är "thaitime" som gäller. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 http://www.glegolo.com och den 6 februari så försvarar sig duktigt i slutet av inlägget. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
krisiisaan Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Nog kan han försvara sig för det gör han via andra forum och via email och PM, är ganska säker att han läser detta under ett annat nick numera. Vore det inte för formreglerna att publicera otrevligheterna så skulle jag kopiera och klistra in Sen ska vi ju träffas personligen i morgon kl. 15.00. Jag bjuder till en fest med mina vänner i baren då jag får långväga besök och kan bli försenad en stund så det är "thaitime" som gäller.Verkar ju vara en OK kille då eller? han undviker att hänga ut Er killar öppet, utan skriver privat via PM och mail, medans ni skriver öppet, så man undrar ju vad som driver Er killar att hålla på som ni gör. Verkar i mina ögon vara lite sjukt. Ni två killar har inte funderat på att gulla med Era fruar, istället för att jaga speciella killar/medlemmar på forumet??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Verkar ju vara en OK kille då eller? han undviker att hänga ut Er killar öppet, utan skriver privat via PM och mail, medans ni skriver öppet, så man undrar ju vad som driver Er killar att hålla på som ni gör. Verkar i mina ögon vara lite sjukt. Ni två killar har inte funderat på att gulla med Era fruar, istället för att jaga speciella killar/medlemmar på forumet???han hänger ut öppet på andra forum, där även du är medlem läs den 6 feb http://www.glegolo.com , har man passerat en viss gräns så får man stå med en blåslampa i röven till gasen tar slut.. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Verkar ju vara en OK kille då eller? han undviker att hänga ut Er killar öppet, utan skriver privat via PM och mail, medans ni skriver öppet, så man undrar ju vad som driver Er killar att hålla på som ni gör. Verkar i mina ögon vara lite sjukt. Ni två killar har inte funderat på att gulla med Era fruar, istället för att jaga speciella killar/medlemmar på forumet???Yrar du nu igen? Han har ju skrivit våra privata namn här på forumet, ingen här har väl skrivit ut hans privata namn även om vi hade kunnat om vi hade velat, men ingen här sjunker så lågt som han gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Verkar ju vara en OK kille då eller? han undviker att hänga ut Er killar öppet, utan skriver privat via PM och mail, medans ni skriver öppet, så man undrar ju vad som driver Er killar att hålla på som ni gör. Verkar i mina ögon vara lite sjukt. Ni två killar har inte funderat på att gulla med Era fruar, istället för att jaga speciella killar/medlemmar på forumet???jag tror att du är unken,Legolas,glegolo mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
krisiisaan Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 Nu lyckades jag hitta mitt fartyg ute i vida världen. Uncen har ju försett mig med en länk, där jag kan följa fartyget fram till Singapore, och här är den för Er som finner det kul.... Ni skall fylla i fartygsnamnet; "Manhattan Bridge" och sedan klicka på sökgrejen... Idag är vi mitt i Suez-kanalen... http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:3636553/tracktype:7 Om allt OK så skall fartyget ankomma Singapore runt 7 mars.... Jag lovar återkomma med rapport om transporten i Bangkok och hanteringen där... Skall bli kul at se och höra faktiskt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 On 2016-02-12 at 17:36, skrev kycklingen: jag tror att du är unken,Legolas,glegolo mm. Det som är riktigt underhållande här på MPR, det är de kompletta idi*ter som börjar skriva under nytt nick. Men, som fortsätter med samma stavningsfel, samma syftningsfel, samma särskrivningar. Man behöver inte vara någon Skärlock Hålms för att för att genomskåda detta. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
krisiisaan Inlagd Mars 8, 2016 Dela Inlagd Mars 8, 2016 On 2016-02-26 at 16:10, skrev krisiisaan: Nu lyckades jag hitta mitt fartyg ute i vida världen. Uncen har ju försett mig med en länk, där jag kan följa fartyget fram till Singapore, och här är den för Er som finner det kul.... Ni skall fylla i fartygsnamnet; "Manhattan Bridge" och sedan klicka på sökgrejen... Idag är vi mitt i Suez-kanalen... http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:3636553/tracktype:7 Om allt OK så skall fartyget ankomma Singapore runt 7 mars.... Jag lovar återkomma med rapport om transporten i Bangkok och hanteringen där... Skall bli kul at se och höra faktiskt... Jag har nu kontakt med införtullningen och agenten i Bangkok som skall göra det job bet för mig! Mina pallar kommer enligt uppgift att anlända till Bangkok runt den 15-16 mars, och om allt går bra med införtullningen, vilket det säkert kommer att göra, så kommer leveransen hem till mig att ske cirka 2 dagar efter det... Jag hade betalt hemma i Sverige för upphämtning, hamnkostnader i Sverige, sjöfrakt till Bangkok, fartygets ankomstkostnader i Bangkok samt hemtransport i Thailand enligt specen jag fick. Det som var exklusive var alltså införtullnings-kostnaderna samt tullavgifterna. Allt går enligt planerna, så har inget att gnälla över, utan det blir rosor till Uncen... Allt verkar fungera perfekt so far!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 8, 2016 Dela Inlagd Mars 8, 2016 8 timmar sedan, skrev krisiisaan: Jag har nu kontakt med införtullningen och agenten i Bangkok som skall göra det job bet för mig! Mina pallar kommer enligt uppgift att anlända till Bangkok runt den 15-16 mars, och om allt går bra med införtullningen, vilket det säkert kommer att göra, så kommer leveransen hem till mig att ske cirka 2 dagar efter det... Jag hade betalt hemma i Sverige för upphämtning, hamnkostnader i Sverige, sjöfrakt till Bangkok, fartygets ankomstkostnader i Bangkok samt hemtransport i Thailand enligt specen jag fick. Det som var exklusive var alltså införtullnings-kostnaderna samt tullavgifterna. Allt går enligt planerna, så har inget att gnälla över, utan det blir rosor till Uncen... Allt verkar fungera perfekt so far!!! Lite patetiskt Greger när du skriver om dig själv som tredje person, lite synd att du inte dök upp i CP också som du lovat.... Hur många nick ha du haft nu? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Mars 9, 2016 Dela Inlagd Mars 9, 2016 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Lite patetiskt Greger när du skriver om dig själv som tredje person, lite synd att du inte dök upp i CP också som du lovat.... Hur många nick ha du haft nu? Du är ju ganska patetisk själv, släpp det där nu och gå vidare, du bara förlöjigar dej själv, han vem det nu är har bara kul när han kan hetsa dej. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 9, 2016 Dela Inlagd Mars 9, 2016 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Chan2014: Du är ju ganska patetisk själv, släpp det där nu och gå vidare, du bara förlöjigar dej själv, han vem det nu är har bara kul när han kan hetsa dej. Chan2014 Ahhh...vinägerkungen hugger direkt..... Men först bjuda upp och sen inte komma, är inte det lite sorgligt.....en typ 60 årig gubbe som hotar över internet o bjuder på date, och sen inte kommer hahahahaha. Och sen är frågan om varför han ska svamla om sina transporter i en snustråd, han krisiisaan, uncen, gleggo, legolass o allt han kallar sig för. Å tänk, jag träffade för några veckor sedan en till som blivit blåst på en transport, suspekta "tullkostnader" etc 555555 Jag glömmer aldrig att han blandat in min fru i sina lögner! Ändrades Mars 9, 2016 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 9, 2016 Dela Inlagd Mars 9, 2016 Thaifruns flyttgods ska vara tullfritt, men det gäller inte visst med 65 åringens ”fickbolag". Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Mars 9, 2016 Dela Inlagd Mars 9, 2016 1 timme sedan, skrev leifen: Thaifruns flyttgods ska vara tullfritt, men det gäller inte visst med 65 åringens ”fickbolag". Nu tycker jag det det här börjar likna kattskit, tråden handlar om snus inte någon transpotör, jag handlar detta snus varje månad, 5 dosor vilket motsvarar 1 stock svenskt snus, för min smak duger det mer än väl och som jag nämt tidigare snabba leveranser och fraktfritt, har rekomenderat till flertal vänner som är lika nöjda som mej, dock ej till expert snusarna här på forumet av den enkla anledningen att jag inte vill störa P3's buysnus.com annonsör, ni kan väl ta era personliga vendettor någon annan stans. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 9, 2016 Dela Inlagd Mars 9, 2016 1 minut sedan, skrev Chan2014: Nu tycker jag det det här börjar likna kattskit, tråden handlar om snus inte någon transpotör, jag handlar detta snus varje månad, 5 dosor vilket motsvarar 1 stock svenskt snus, för min smak duger det mer än väl och som jag nämt tidigare snabba leveranser och fraktfritt, har rekomenderat till flertal vänner som är lika nöjda som mej, dock ej till expert snusarna här på forumet av den enkla anledningen att jag inte vill störa P3's buysnus.com annonsör, ni kan väl ta era personliga vendettor någon annan stans. Chan Exakt. Ni som gillar riktigt snus, använd er av buysnus.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu