Chan2014 Inlagd Februari 7, 2016 Dela Inlagd Februari 7, 2016 All reklam är bra säger dom. Men jag vet i fan om jag blir så sugen på Isaan-snus eller fruktvin när jag läser här. Det var ju rysligt vad dramatisk herrn blev, ska inte ta det så bokstavligt, bara ger tillbaka med samma mynt, angående fruktvinet tror jag frun ger fullständigt tusan i om hon har några forum besökare som kunder, i första hand avsett för Asiatiska marknaden och dess befolkning, knock on wood men hittills har det långt över förväntan och återkommande slutsålda års produktioner, värre är det för snus tillverkaren som klanka ner på utan möjligheter att försvara sig hon är nog mer beroende av Svenskar. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 7, 2016 Dela Inlagd Februari 7, 2016 Det var ju rysligt vad dramatisk herrn blev, ska inte ta det så bokstavligt, bara ger tillbaka med samma mynt, angående fruktvinet tror jag frun ger fullständigt tusan i om hon har några forum besökare som kunder, i första hand avsett för Asiatiska marknaden och dess befolkning, knock on wood men hittills har det långt över förväntan och återkommande slutsålda års produktioner, värre är det för snus tillverkaren som klanka ner på utan möjligheter att försvara sig hon är nog mer beroende av Svenskar.Chan2014Men herregud, kamma dig nu då.Ingen som klankat ner på snustillverkaren, jag har inte mer än påpekat att det är ungefär samma kostnad att beställa "riktigt snus" från tex buysnus.com, men kräver lite mer planering då leveranstiden är längre.Men snustillverkaren i Thailand ska ha en eloge för kundkontakt och leveranstid, 24h imponerar, så att handla med dem kan rekommenderas. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 7, 2016 Dela Inlagd Februari 7, 2016 (ändrad) Tror du får förkovra dej lite i ämnet, eller varför inte googla, en viss skillnad, vinäger, ättiksprit, vin osv., klassiferas efter alkohol halten, det blir bara töntigt när du uttalar dej i ämnet som du bevisligen inte begriper dej på, nej fan håll dej till gosedjur, hooters och flygplansmat, det klär dej bättre. Chan2014 P.S Nu väntar vi bara på Kenneth4618 med en ryggdunkar kommentar D.S Men såååååå trefligt då att du väntar på min kommentar Med tanke på att vinägern är anpassad för den asiatiska marknaden säger ju en hel del om smaken. Tänk att du fick karma av ubåtskapten också............................oddset på det var inte högt Ta det lite lugnt med spriten nu så du inte spräcker livstycket Ändrades Februari 7, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
krisiisaan Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Tack för informationen, blir bra att ha koll på nu när man flyttar ner till Thailand... Pak Chong ligger ju nära där jag kommer att bo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Jag blir det....usch Du är ju norrlänning, men du blir bara sur för att du är sur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 För dej min vän blir det troligen väldigt billigt, för med din lilla piss lön och löneslav i Sverige ska jag överväga att skänka en låda till dej, känns bra att stötta dom sämre förmedlade, du/ni är hjärtligt välkomna när som, men för helvete håll klotJohan utanför, vad det gäller klotJohan här vi nu gått ut till alla våra kunder med en varning med bild och allting att sälj inte till denna mannen, det kan få allvarliga konsekvenser, såg att din lilla fjant till kompis Balkan Nisse var inne och störde, ska han med så för tusan säg till honom att ligga lågt. Chan2014Har inget personligt agg till dig men har tröttnat på att vänta på vinet du lovade att skicka till mig för cirka 6 månader sedan så du behöver inte skicka något. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Har inget personligt agg till dig men har tröttnat på att vänta på vinet du lovade att skicka till mig för cirka 6 månader sedan så du behöver inte skicka något.Ja levererar han dom till Pattaya innan 15 feb kan jag ta med vinet till dig när jag kommer upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Ja levererar han dom till Pattaya innan 15 feb kan jag ta med vinet till dig när jag kommer uppTackar men det behövs inte, du har väl viktigare saker till mig. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Om nån rensar alla personliga diskussioner så kan ju detta vara en vettig tråd för tips om var/hur/priser@datum och recension av produkt vara passande. Om det nu inte finns en sån tråd redan förstås.Kan vara allt från godiva i BKK, soi 22. Fryst svenska ettan dosor för 300B/dosa såg jag runt 2014Nu kan den infon vara lite fel för jag köpte inte nåt därifrån, men i nödläge så betalade jag gärna lite extra 1995 på samui. Men den butiken (gotlands tvätteri) är nog inte kvar.Sant, man ser ju vem som tidigt i tråden(trådarna) kastar skit mot personen som startat tråden. Tråkigt för alla som vill ha råd och tips så dessa personer förstör så mycket för så många.Vill de snacka skit och hoppa på andra kan de väl starta en backstabbing tråd där de kan kritisera personen och där denna kan besvara tramset, men att förstöra tråd efter tråd ja då har personen fel i huvudet som inte förstår att hans skitkastande förstör för alla...Han låter lite kaxig så jag tror han tror sig ha folk som stöttar han, annars är det svårt att förstå hans saboterande som mer liknar ett scenario på skolgården.Tipset till den som sabbar trådarna är väx upp för F#n. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Har inget personligt agg till dig men har tröttnat på att vänta på vinet du lovade att skicka till mig för cirka 6 månader sedan så du behöver inte skicka något.Det tackar vi för, du är mer än gärna välkommen åter! Tröttnar gör man lätt i Thailand.Chan 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tortan Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Tack för en eminent tråd , det är dagar som dessa som jag får tillbaka tron på mänskligheten . My attitude, your problem . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Ja levererar han dom till Pattaya innan 15 feb kan jag ta med vinet till dig när jag kommer uppNu är den inte så lätt som det beskrivs, Stefan var i kontakt med mej och ville ha några prover, nu ska jag inte skylla ifrån mej för mycket men, att skicka flaskor med posten är svårt med hänsyn på förpackning samt att varje flaska väger ca.1kg så det är i princip dyrare att skicka än värdet på varan, förslutning är skruvkork(väldigt få Thailändare har en korkskruv) och kan fukta lite lätt om flaskan ligger ner, Stefan förslog att jag skulle ordna små Pet flaskor men det har jag inte fått fram och den känns inte lika kul att tappa vin på pet flaska, men ska inte skylla ifrån mej för jag varit lite slapp också och inte prioriterat detta, folk är mer än välkomna att besöka oss eller besöka någon av dom mässorna vi deltar i, där kan man utan köptvång prova vårt sortiment, frun deltar i en mässa som börjar 25 Feb och 5 dgr framåt på beach road Pattaya.Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Nu är den inte så lätt som det beskrivs, Stefan var i kontakt med mej och ville ha några prover, nu ska jag inte skylla ifrån mej för mycket men, att skicka flaskor med posten är svårt med hänsyn på förpackning samt att varje flaska väger ca.1kg så det är i princip dyrare att skicka än värdet på varan, förslutning är skruvkork(väldigt få Thailändare har en korkskruv) och kan fukta lite lätt om flaskan ligger ner, Stefan förslog att jag skulle ordna små Pet flaskor men det har jag inte fått fram och den känns inte lika kul att tappa vin på pet flaska, men ska inte skylla ifrån mej för jag varit lite slapp också och inte prioriterat detta, folk är mer än välkomna att besöka oss eller besöka någon av dom mässorna vi deltar i, där kan man utan köptvång prova vårt sortiment, frun deltar i en mässa som börjar 25 Feb och 5 dgr framåt på beach road Pattaya.Chan2014Tycker att kunde skickat vinet i pet-flaskor, gillar vin men är ingen vinkännare, var mest nyfiken på om det smakar vinäger som många tycker det gor som skriver här på forumet eller har de inte smakat på vinet utan bara läst vad andra skriver? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Hur levererar ni till kunder annars då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 Bad frugan att skicka några dosor förra tisdagen eller onsdag till mig i buriram .igår kom paketet 3 dosor grov en ask choklad ask hjärtan en på Ahlgrens bilar . Snabb gick det mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 Fick hem Andersson snus före detta (Viking Snus) idag från Korat..Och experterna här i Khao Lak sa att det var si si så där...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 Fick hem Andersson snus före detta (Viking Snus) idag från Korat..Och experterna här i Khao Lak sa att det var si si så där......Funkar och man vänjer sig efter några dagar, men äkta från Swedish match är ju bättre.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Hur levererar ni till kunder annars då?berlitz, Vi skickar inte med post av den anledningen jag beskriver ovan, om du tog dej tid att läsa kanske du hade förstått, du kan väl fundera vidare på logistiken.Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Tycker att kunde skickat vinet i pet-flaskor, gillar vin men är ingen vinkännare, var mest nyfiken på om det smakar vinäger som många tycker det gor som skriver här på forumet eller har de inte smakat på vinet utan bara läst vad andra skriver?Stefan 5300,Vin är som mat, olika tycke och smak, don efter person, har ingen större lust att gå i polemik ang. fruns produkter på detta forumet, var ditt syfte och åsikt vad du beskriver så var det väl tur att jag inte fick iväg dom där proverna till dej, hade bara varit att mata ytterligare ett troll, du är hjärtligt välkommen att besöka oss, se vår verksamhet, prova våra produkter vin och mulberry te, eller varför inte besöka någon av dom mässorna vi deltar på, gillar mer öga mot öga kritik som man kan bemöta på ett konstruktivt sätt, bara positivt med konstruktiv feedback, alla kan vi bli bättre.Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 berlitz, Vi skickar inte med post av den anledningen jag beskriver ovan, om du tog dej tid att läsa kanske du hade förstått, du kan väl fundera vidare på logistiken.Chan2014Man ska vara försiktig med vinäger.Transporten kan väl annars kamraten Häst fixa, ingen som blir blåst då 55555555555555555555555555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Stefan 5300,Vin är som mat, olika tycke och smak, don efter person, har ingen större lust att gå i polemik ang. fruns produkter på detta forumet, var ditt syfte och åsikt vad du beskriver så var det väl tur att jag inte fick iväg dom där proverna till dej, hade bara varit att mata ytterligare ett troll, du är hjärtligt välkommen att besöka oss, se vår verksamhet, prova våra produkter vin och mulberry te, eller varför inte besöka någon av dom mässorna vi deltar på, gillar mer öga mot öga kritik som man kan bemöta på ett konstruktivt sätt, bara positivt med konstruktiv feedback, alla kan vi bli bättre.Chan2014när är det ni kommer till Pattaya? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Stefan 5300,Vin är som mat, olika tycke och smak, don efter person, har ingen större lust att gå i polemik ang. fruns produkter på detta forumet, var ditt syfte och åsikt vad du beskriver så var det väl tur att jag inte fick iväg dom där proverna till dej, hade bara varit att mata ytterligare ett troll, du är hjärtligt välkommen att besöka oss, se vår verksamhet, prova våra produkter vin och mulberry te, eller varför inte besöka någon av dom mässorna vi deltar på, gillar mer öga mot öga kritik som man kan bemöta på ett konstruktivt sätt, bara positivt med konstruktiv feedback, alla kan vi bli bättre.Chan2014Vi kanske kommer förbi nästa vecka. är sugen på att prova mangostens vinet, alla era produkter ser fina ut för ögat iaf. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
krisiisaan Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Såg att Transport-tråden var låst, kanske lika bra det, med all ärekränkning gentemot TS som vissa höll på med där. Jag själv har nu fått mitt Bill of lading och mitt gods kommer fram om 43 dagar. Allting har funkat precis enligt planerna, så allt det struntpratet och förtalet som FRITT har skett här på forumet verkar inte alls stämma.Nu så skall jag vid ankomsten införtulla godset via en tullagent i Bangkok, och sedan fortsätter uncen sitt uppdrag och kör godset hem till mig.So far so good..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 när är det ni kommer till Pattaya?Om jag är rätt informerad börjar mässan den 25/2, håller på 4 dgr, personligen kommer jag vara där första och sista dagen, mycket att göra på farmen nu.Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Vi kanske kommer förbi nästa vecka. är sugen på att prova mangostens vinet, alla era produkter ser fina ut för ögat iaf.Ni är välkomna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu