Jump to content
IGNORERAD

Svenskt kanon-snus i Thailand!!

Oregistrerad

Recommended Posts

Hat? Mot vem? Vad händer med mig? 

Utveckla gärna.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

• Svar 280
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Chan2014

50

• Soengsang

42

• Sam sip sam

16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hat? Mot vem? Vad händer med mig? 

Utveckla gärna.

/ SatanG

Du kan börja med att fråga den som påstår det, "Biker" skrev det..... För övrigt så skall du passa dig för att ändra i citat,,, jag tror att det är emot forumsreglerna och brukar föranleda en varning!!

uncen...

Dela på andra sajter

Får man fråga, jag snusar inte själv och har inte en susning, men hur länge räcker 3 st dosor snus??? Om det är som 3 paket ciggisar, så undrar jag, är det värt mödan att ens skicka 3 dosor hela vägen ner till Thailand??? Kan du inte få en leverans på dyr-snuset nere i Pattaya och annorstädes, och få dom att lägga en beställning på bussen hem till dig istället...

uncen..

Seså din satans fjolla, kom igen nu med vad du svamlar om ang Samui.

Har du lyckats lura någon expat idag annars?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Skall först som sist säga - Jag snusar inte själv. 
Fick dock idag höra ifrån en god vän som är stor-snusare, att han funnit efter år av längtan, efter rejält fint svenskt snus, en möjlighet att köpa riktigt fint jämförbart snus här i Thailand.

Han har nu handlat där i ett par år, och rekommenderar detta varmt till alla snusare. Pröva säger han, var inte oroliga, om ni kontaktar företaget, så sänder dom över en provdosa till Er till att börja med.

Detta företag startades av en svensk med thailändsk fru. Mannen dog för ett par år sedan, men företaget drives sedan dess av frun på ett alldeles charmant sätt. Företaget ligger en bit utanför Khorat närmare bestämt i Pak Chong, för Er som vet var detta ligger... Ja dom har McDonalds där.... Ni kan kontakta företaget här:
http://svensktsnus.co.th/                                                                                                Telefon; 0850 235 4930850 235 493

Priserna är ungefär hälften mot de svenska priserna i Sverige och grymt mycket lägre än vad svenskt snus annars säljs för här i Thailand.
Lycka till ni snus-mumrikar!!

uncen...

Dela på andra sajter

Seså din satans fjolla, kom igen nu med vad du svamlar om ang Samui.

Har du lyckats lura någon expat idag annars?

Koh Samui? - Vad menar du? Har du ställt till det där nere också? Tack för att du är trevlig och frågar!!! och igen då, välkommen till Chaiyaphum, Jag lovar att bara prata med dig, och kanske om du ber om ursäkt, att ge dig en öl, och kanske en snus.... ha en bra dag, detta om möjligt förstås!! Låt nu inte bitterheten till livet ta överhanden...

uncen...

Dela på andra sajter

Du kan börja med att fråga den som påstår det, "Biker" skrev det..... För övrigt så skall du passa dig för att ändra i citat,,, jag tror att det är emot forumsreglerna och brukar föranleda en varning!!

uncen...

Du har ju liksom förbrukat all form av förtroende, med hänvisning till dina inlägg på MPR

Du snackar skit om allt och alla. Dags att ge upp.

Maken till haverist har jag inte upplevt på länge.

/biker

Ändrades av biker
Dela på andra sajter

Detta är ju underbart när man kan få gamla människor att uppträda på detta sättet gentemot sina medmänniskor. Jag tänker inte på någon speciellt nu, men hallåååååå hur står det till egentligen?

Dessa sista poster.... off topic personangrepp hela tiden, och dom fattar inte ens hur underligt, ja egendomligt dom skriver och beskriver en verklighet, som endast dom själva "ser"... För mig verkar detta vara drogbaserat faktiskt, ty senilitet yttrar sig inte riktigt på det sättet, Eller gör det det??????????

Välkomna till Chaiyaphum killar, så kan vi prata om detta i verkliga livet,,, javisst ja, det glömde jag,,,, Det är bättre att gömma sig på ett internetforum....

uncen...

Dela på andra sajter

Koh Samui? - Vad menar du? Har du ställt till det där nere också? Tack för att du är trevlig och frågar!!! och igen då, välkommen till Chaiyaphum, Jag lovar att bara prata med dig, och kanske om du ber om ursäkt, att ge dig en öl, och kanske en snus.... ha en bra dag, detta om möjligt förstås!! Låt nu inte bitterheten till livet ta överhanden...

uncen...

Så vad du svamlade om var alltså en lögn, men de visste jag ju.

Ungefär som de som får extra kostnader i dina scam frakter, tull avgifter före godset är i Thailand hahahahahaha, du är så satans ägd din bluffmakare!

Samui, det e ju du som påstått en massa, kom igen nu och berätta vad Janne sagt till dig!

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Detta är ju underbart när man kan få gamla människor att uppträda på detta sättet gentemot sina medmänniskor. Jag tänker inte på någon speciellt nu, men hallåååååå hur står det till egentligen?

Dessa sista poster.... off topic personangrepp hela tiden, och dom fattar inte ens hur underligt, ja egendomligt dom skriver och beskriver en verklighet, som endast dom själva "ser"... För mig verkar detta vara drogbaserat faktiskt, ty senilitet yttrar sig inte riktigt på det sättet, Eller gör det det??????????

Välkomna till Chaiyaphum killar, så kan vi prata om detta i verkliga livet,,, javisst ja, det glömde jag,,,, Det är bättre att gömma sig på ett internetforum....

uncen...

Sicken jävla stolle du verkar vara. Välkommen hit och dit. Lycka till, men tror nog att du förbrukat allt tänkbart förtroende vid det här laget.

Snacka om en haverist....

Svårt att hålla sig för skratt.

Ska vi träffas här eller där?

.biker

Dela på andra sajter

Jag har nu efter en tids funderande kommit till den insikten att nog mina belackare har helt rätt i det dom säger om mig. Allt vad dom säger är säkert helt rätt. Jag brukar attackera folk helt utan anledning, jag brukar vara stygg och nasty helt utan anledning, och alla mina inlägg är riktade till vissa människor bara för att skada dom.

Allt det jag sagt har varit lögn, ingen här på forumet som Biker Soengsang Leifen cavemannen m.m. förtjänar allt det jag utsatt de stackarna för. Dom är helt oskyldiga, och brukar aldrig vara stygga emot medlemmarna på detta foum.

Jag vill inte längre utsätta Er stackars medlemmar för mina nesliga inlägg, så nu slipper ni se mina förtvivlade försvars-inlägg längre. Jag tycker ni skall ta väl tillvara på de medlemmar som förtjänar rosor, och speciellt Soengsang har ju jobbat ihop till ett stort fång rosor.

Men får vad man förtjänar, och forumet får de medlemmar som man förtjänar. Jag tror att det mest passande att avsluta detta med MPR med ordspråket;

Den stora tragedin är inte de onda människornas brutalitet,                                                                                                   utan de goda människornas tystnad.

Ha en bra dag.....                                                                                                                                                                                                        Uncen....

Ändrades av uncen
Dela på andra sajter

uncen...

Om du går tillbaka lite så ser du att du citerade mig. Inom det citatet skrev du tidigare:

"Tack så mycket,....Du verkar vara en trevlig kille ju! Men så mycket hat emot människor som du inte ens känner. Aldrig träffat,,,,, Undrar egentligen vad som händer med dig?

uncen...."

Ingen annan text, från Biker eller någon annan, därav blev jag förvånad och undrade vad du menade. Du har därefter lagt till i citatet vad Biker skrev och det blir då annorlunda. Begriper du? Numera är din citering av mig även text från Biker, som jag aldrig citerat, så passa dig själv för vad och vem du citerar.

Citeringsfunktionen suger jag vet men lägg inte det på mig bara för att du inte klarar av det.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

Jag har nu efter en tids funderande kommit till den insikten att nog mina belackare har helt rätt i det dom säger om mig. Allt vad dom säger är säkert helt rätt. Jag brukar attackera folk helt utan anledning, jag brukar vara stygg och nasty helt utan anledning, och alla mina inlägg är riktade till vissa människor bara för att skada dom.

Allt det jag sagt har varit lögn, ingen här på forumet som Biker Soengsang Leifen cavemannen m.m. förtjänar allt det jag utsatt de stackarna för. Dom är helt oskyldiga, och brukar aldrig vara stygga emot medlemmarna på detta foum.

Jag vill inte längre utsätta Er stackars medlemmar för mina nesliga inlägg, så nu slipper ni se mina förtvivlade försvars-inlägg längre. Jag tycker ni skall ta väl tillvara på de medlemmar som förtjänar rosor, och speciellt Soengsang har ju jobbat ihop till ett stort fång rosor.

Men får vad man förtjänar, och forumet får de medlemmar som man förtjänar. Jag tror att det mest passande att avsluta detta med MPR med ordspråket;

Den stora tragedin är inte de onda människornas brutalitet,                                                                                                   utan de goda människornas tystnad.

Ha en bra dag.....                                                                                                                                                                                                        Uncen....

Smart att göra en reträtt när man blir avslöjad och inte har belägg för sina lögner, samt troligen jobbigt att bli stående med byxorna nere efter sina scam, L200 drog ju ner dem ordentligt på Uncen ang scamet med frakter.

Dela på andra sajter

OK nu har du vid ett flertal tillfällen farit ut och kallat mig saker och ting. Du BER mig gång efter gång at tala om v ad jag har hört om dig, så jag anser icke detta vara personangrepp, utan bara en redovisning om vad som pratas om dig nere i Koh Samui. Ditt eftermäle där är vad som uppgives från flera håll väldigt lågt.

Du kallades bakom din rygg för "Herr Smutzig", bara för att du var en riktig skit-gris och bar smutsiga kläder för det mesta, du luktade också en hel del sades det.

Sedan hörde jag att du gick bakom ryggen på en av dina närmaste vänner och stal hans fru. Folk tog det så illa, så du fick mer eller mindre fly ifrån Koh Samui för att undkomma.

Usch och fy säger jag... ränderna går aldrig ur.Mig stack du kniven i efter det att du varit i  Chaiyaphum och försökt att bli vän, sedan återvände du till Khorat och byn Soengsang, och började attackera mig, helt utan anledning.

Jag har hållit mig borta och undvikit att skriva om detta med Koh Samui, eftersom det är rykten från flera människor och jag själv var inte närvarande, men du har bett mig vid upprepade tillfällen att skriva här offentligt vad jag hört. Så snälla ge dig inte på mig nu bara för att jag berättar om ad folk tycker om dig. Jag kan berätta öppet vad jag inte gillar hos dig och det är en falsk egenhet som aldrig verkar gå ur dig. Du kan helt enkelt inte bevara vänskap och lojalitet...

ha det bra nu och försök att vara snäll emot de andra offren som du nu måste ge dig på här på forumet nu när jag försvinner idag.

Uncen..

Dela på andra sajter

Ha ta det inte så hårt dom har bara hittat nån ny efter mej att hacka på. Fan dom tycker att jag är en bra gubbe nu skriver bara lite konstigt .kommer igen med råge dom ska få, har bara inte tid nu är hemma i Thai och har mycke att göra.  Bra att det är svalt så man kan jobba

Dela på andra sajter

Kan man verkligen stjäla en fru? En fru borde ha en egen vilja, jag är säker på att frun gick frivilligt, annars är det ju kidnappning.

Dela på andra sajter

Kan man verkligen stjäla en fru? En fru borde ha en egen vilja, jag är säker på att frun gick frivilligt, annars är det ju kidnappning.

Kan man kidnappa fruar?? Om så är behöver jag en fru i köket, en i sängen ,i farmen och en i garaget för säkerhets skull. Jag tror att jag behöver ett större Bankonto så det skiter sej nog

Dela på andra sajter

Du har ju liksom förbrukat all form av förtroende, med hänvisning till dina inlägg på MPR

Du snackar skit om allt och alla. Dags att ge upp.

Maken till haverist har jag inte upplevt på länge.

/biker

Men biker snälla vän, var finner något förtroende på detta forumet, nu är du helt yr i mössan.

Chan2014

Dela på andra sajter

OK nu har du vid ett flertal tillfällen farit ut och kallat mig saker och ting. Du BER mig gång efter gång at tala om v ad jag har hört om dig, så jag anser icke detta vara personangrepp, utan bara en redovisning om vad som pratas om dig nere i Koh Samui. Ditt eftermäle där är vad som uppgives från flera håll väldigt lågt.

Du kallades bakom din rygg för "Herr Smutzig", bara för att du var en riktig skit-gris och bar smutsiga kläder för det mesta, du luktade också en hel del sades det.

Sedan hörde jag att du gick bakom ryggen på en av dina närmaste vänner och stal hans fru. Folk tog det så illa, så du fick mer eller mindre fly ifrån Koh Samui för att undkomma.

Usch och fy säger jag... ränderna går aldrig ur.Mig stack du kniven i efter det att du varit i  Chaiyaphum och försökt att bli vän, sedan återvände du till Khorat och byn Soengsang, och började attackera mig, helt utan anledning.

Jag har hållit mig borta och undvikit att skriva om detta med Koh Samui, eftersom det är rykten från flera människor och jag själv var inte närvarande, men du har bett mig vid upprepade tillfällen att skriva här offentligt vad jag hört. Så snälla ge dig inte på mig nu bara för att jag berättar om ad folk tycker om dig. Jag kan berätta öppet vad jag inte gillar hos dig och det är en falsk egenhet som aldrig verkar gå ur dig. Du kan helt enkelt inte bevara vänskap och lojalitet...

ha det bra nu och försök att vara snäll emot de andra offren som du nu måste ge dig på här på forumet nu när jag försvinner idag.

Uncen..

Hahaha vilka fabler, du måste vara helt tokig.

För det första, min nuvarande fru hade inget som helst samband med mig eller mina vänner före jag mötte henne, så där har du redigt pinkat i det blå skåpet. 

Träffade henne föresten hos en vän på hanns i flyttningsfest, hon hade tidigare umgåtts med en av Caves polare, men det var historia.

Det gick till som så att hon tyckte synd om mig som var tvungen att ta hand om en 5 månaders baby själv, så hon tog min baby för en stund, och den stunden blev tills nu 11 år. 

Hr smutzig, den var rätt rolig men tyvärr ännu en av dina fabler.

Tragiskt att du missbrukar ditt lilla kapital av trovärdighet till rena fabler.

Ändrades av Soengsang

Dela på andra sajter

Ha ta det inte så hårt dom har bara hittat nån ny efter mej att hacka på. Fan dom tycker att jag är en bra gubbe nu skriver bara lite konstigt .kommer igen med råge dom ska få, har bara inte tid nu är hemma i Thai och har mycke att göra.  Bra att det är svalt så man kan jobba

Nja Boa.

Hästen aka Uncen är en gammal känd typ, alltså ingen ny typ direkt.

Bäst var när han för femtioelfte gången blev avstängd pga skitprat från ett annat forum, då startar han ett eget forum där han kan bete sig som han vill, men det är mest han och några av de närmaste sörjande som är aktiva där.

Dela på andra sajter

Snacka om byxorna nere, du är bara avundsjuk i din miserabla vardag, du och klot Johan kan ju gå arm i arm ner för avenyn, besök gärna verksamheten på facebook: gulve fruit wine.

Chan2014

Nja, att stå med en fot i graven o den andra på ett bananskal är väl inget att avundas.:big_smile:

Om +20år så är det kanske ett liv att sträva efter, en fin liten farm och söt fru, ser trevligt ut.

Håller med dig om att man dricker för avkoppling/yrsel, men det man berusar sig får ju gärna smakar bra annars kan det kvitta.

Frågan kvarstår, varför skall man köpa ert fruktvin då det enligt dig själv inte är gott och det är berusning man vill åt?

Kollade https://www.facebook.com/Gulve-fruit-wine-1516972441908574/photos_stream  :great:

Vad kostar en uppsättning av era olika viner, som den på bilden?

12313553_1672333246372492_39861699391637

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Nja, att stå med en fot i graven o den andra på ett bananskal är väl inget att avundas.:big_smile:

Om +20år så är det kanske ett liv att sträva efter, en fin liten farm och söt fru, ser trevligt ut.

Håller med dig om att man dricker för avkoppling/yrsel, men det man berusar sig får ju gärna smakar bra annars kan det kvitta.

Frågan kvarstår, varför skall man köpa ert fruktvin då det enligt dig själv inte är gott och det är berusning man vill åt?

Kollade https://www.facebook.com/Gulve-fruit-wine-1516972441908574/photos_stream  :great:

Vad kostar en uppsättning av era olika viner, som den på bilden?

12313553_1672333246372492_39861699391637

Billigt för dej min vän, fruns vin är awarded top 10 produkt i sydöstra Thailand, skapat för Asiatiska marknaden, ekologiskt, lite Ikea stuk på pris sättningen där dom flesta ska ha möjlighet att köpa hennes produkter, så jag tror säkert att även du har råd, annars kan du besöka oss eller någon av dom mässorna hon är med på, du kan provsmakning utan köptvång. 

Chan2014

Dela på andra sajter

Billigt för dej min vän, fruns vin är awarded top 10 produkt i sydöstra Thailand, skapat för Asiatiska marknaden, ekologiskt, lite Ikea stuk på pris sättningen där dom flesta ska ha möjlighet att köpa hennes produkter, så jag tror säkert att även du har råd, annars kan du besöka oss eller någon av dom mässorna hon är med på, du kan provsmakning utan köptvång. 

Chan2014

Ok, har jag råd o ta mig till Los så har jag nog råd med en låda fruktvin.

Men frågan var vad en butelj av varje kostar i ett paketpris? 

Skulle jag hamna i trakterna kan jag definitivt tänka mig ett besök.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Ok, har jag råd o ta mig till Los så har jag nog råd med en låda fruktvin.

Men frågan var vad en butelj av varje kostar i ett paketpris? 

Skulle jag hamna i trakterna kan jag definitivt tänka mig ett besök.

Kan ju bli en utflykt kanske? Jag har inget emot lite fruktvin. ?

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Dela på andra sajter

Kan ju bli en utflykt kanske? Jag har inget emot lite fruktvin. ?

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Varför inte, får väl ta med en dosa finsnus till chanbanan:big_smile:

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Det där med snus väcker visst mycket känslor.  Tur att man slutade för 14 år sedan. Testa det, ett beslut som jag aldrig ångrat. :P

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...