Sam sip sam Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 Du uppmanar folk att inte förlita sina transpoter till folk som inte har jobbat med sånt förut. Nu startar du en tråd om snus och försöker göra reklam för nån snuskrängare,men du snusar inte själv???? ja det var lite roligt och sedan få in mc Donalds i reklamen 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 Du uppmanar folk att inte förlita sina transporter till folk som inte har jobbat med sånt förut. Nu startar du en tråd om snus och försöker göra reklam för nån snuskrängare,men du snusar inte själv???? Tycker nog att det är ett värdefullt tips för oss som snusar och bor i Thailand, vidare är det ingen snuskrängare utan en mycket trevlig och service minded tillverkare, du ska ge fan och snacka skit om något du bevisligen inte känner till. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 Tycker nog att det är ett värdefullt tips för oss som snusar och bor i Thailand, vidare är det ingen snuskrängare utan en mycket trevlig och service minded tillverkare, du ska ge fan och snacka skit om något du bevisligen inte känner till.Chan2014 Konstigt nog svarar du på detta inlägg som inte ens är riktat till dig. Och sen att du menar att jag snackar skit om nån är ju än mer konstigt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 Du uppmanar folk att inte förlita sina transporter till folk som inte har jobbat med sånt förut. Nu startar du en tråd om snus och försöker göra reklam för nån snuskrängare,men du snusar inte själv???? Jag förstår inte hur din hjärna rör sig, eller inte rör sig. Men jag ser absolut noll likhet emellan de två situationer som du beskriver. Om det åtminstone hade varit på det sättet att jag hade sålt snuset själv, men inte snusat själv, DÅ hade du klarat svenska-provet,,, men nu fallerade du grovt. Men annars klarar du dig bra ju, fullt godkänt!! uncen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 Jag förstår inte hur din hjärna rör sig, eller inte rör sig. Men jag ser absolut noll likhet emellan de två situationer som du beskriver. Om det åtminstone hade varit på det sättet att jag hade sålt snuset själv, men inte snusat själv, DÅ hade du klarat svenska-provet,,, men nu fallerade du grovt.Men annars klarar du dig bra ju, fullt godkänt!!uncen..För att förklara,du ber folk att inte anlita folk utan erfarenhet av transport för att flytta sina saker till Thailand.OkejMen att du sen startar en tråd där du uppmanar folk att köpa snus från ett visst ställe utan att själv snusa är ju lite som att dra ner byxorna på offentlig plats. Förstår du inte detta kan jag nog inte förklara det mer tydligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 (ändrad) Det blir ju bara löjligt när man drar ner byxorna så förbannat enkelt, skägget i brevlådan eller hur man nu vill uttrycka sig, bl.a den här Gtb trion som utger sig för att vara några snus snobbar som har gått på alla kommersiella trick med smaker förpackningar osv., varför snusar man? För att få nikotin kicken och för man är slav under nikotinet, det är väl ingen som ska påstå att det igentligen smakar gott, samma med rökning skit samma bara det ryker och man får i sig sitt nikotin, smakar skit helt enkelt och ska ingen annan påstå något annat, som någon frekvent turistnisse i Pattaya påstod...........dricker gör vi för det är gott........kvalificerat bullshit. .....framgår ju framför allt av alla fylle bilder på forumet. Chan2014 Men farbror, nu måste du ha stoppat snoken i för mycket vinäger o dragit y-frontarna över huvudet. Du köper hemmosat thaisnus för mer pengar än vad svenskt kvalitetssnus kostar. Ska man skratta eller gråta över din dumhet? Varför ska man köpa ditt hemtrampade vin ? För att det är gott? Nej, uppenbarligen inte enligt dig själv. För att bli full, nja då finns det nog procentstarkare billigare drycker att ta till. lao kao,mekong osv.. Byxorna nere o kalsongerna över flinten, tjolahopp Ändrades Februari 5, 2016 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 Men farbror, nu måste du ha stoppat snoken i för mycket vinäger o dragit y-frontarna över huvudet. Du köper hemmosat thaisnus för mer pengar än vad svenskt kvalitetssnus kostar. Ska man skratta eller gråta över din dumhet? Varför ska man köpa ditt hemtrampade vin ? För att det är gott? Nej, uppenbarligen inte enligt dig själv. För att bli full, nja då finns det nog procentstarkare billigare drycker att ta till. lao kao,mekong osv.. Byxorna nere o kalsongerna över flinten, tjolahopp haha, tack för att jag höll på o sätta biran i vrångstrupen av ditt inlägg! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 Men farbror, nu måste du ha stoppat snoken i för mycket vinäger o dragit y-frontarna över huvudet. Du köper hemmosat thaisnus för mer pengar än vad svenskt kvalitetssnus kostar. Ska man skratta eller gråta över din dumhet? Varför ska man köpa ditt hemtrampade vin ? För att det är gott? Nej, uppenbarligen inte enligt dig själv. För att bli full, nja då finns det nog procentstarkare billigare drycker att ta till. lao kao,mekong osv.. Byxorna nere o kalsongerna över flinten, tjolahopp Det är ju självaste fan, har ju sagt till du ska hålla dej ifrån klotJohan och den där trasan, inte bra för dej i längden. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 Skall först som sist säga - Jag snusar inte själv. Fick dock idag höra ifrån en god vän som är stor-snusare, att han funnit efter år av längtan, efter rejält fint svenskt snus, en möjlighet att köpa riktigt fint jämförbart snus här i Thailand.Han har nu handlat där i ett par år, och rekommenderar detta varmt till alla snusare. Pröva säger han, var inte oroliga, om ni kontaktar företaget, så sänder dom över en provdosa till Er till att börja med.Detta företag startades av en svensk med thailändsk fru. Mannen dog för ett par år sedan, men företaget drives sedan dess av frun på ett alldeles charmant sätt. Företaget ligger en bit utanför Khorat närmare bestämt i Pak Chong, för Er som vet var detta ligger... Ja dom har McDonalds där.... Ni kan kontakta företaget här:http://svensktsnus.co.th/ Telefon; 0850 235 493Priserna är ungefär hälften mot de svenska priserna i Sverige och grymt mycket lägre än vad svenskt snus annars säljs för här i Thailand.Lycka till ni snus-mumrikar!!uncen...Efter att ha läst dina inlägg i denna tråd, samt en annan tråd om transporter till Thailand.....Kan bara konstatera att det verkar inte vara mycket som är seriöst från din sida.....Påhopp, hot.....Det var bra att du klargjorde det hela., så man inte skulle få för sig att anlita dina tjänster.mvhbiker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Men farbror, nu måste du ha stoppat snoken i för mycket vinäger o dragit y-frontarna över huvudet. Du köper hemmosat thaisnus för mer pengar än vad svenskt kvalitetssnus kostar. Ska man skratta eller gråta över din dumhet? Varför ska man köpa ditt hemtrampade vin ? För att det är gott? Nej, uppenbarligen inte enligt dig själv. För att bli full, nja då finns det nog procentstarkare billigare drycker att ta till. lao kao,mekong osv.. Byxorna nere o kalsongerna över flinten, tjolahopp Snacka om byxorna nere, du är bara avundsjuk i din miserabla vardag, du och klot Johan kan ju gå arm i arm ner för avenyn, besök gärna verksamheten på facebook: gulve fruit wine. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Frugan skickade 3 dosor i onsdags från Stockholm till mig i buriram ska bli kul att se hur lång tid det tar.och om man får paketet mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 (ändrad) Efter att ha läst dina inlägg i denna tråd, samt en annan tråd om transporter till Thailand.....Kan bara konstatera att det verkar inte vara mycket som är seriöst från din sida.....Påhopp, hot.....Det var bra att du klargjorde det hela., så man inte skulle få för sig att anlita dina tjänster.mvhbiker Din verklighets-uppfattning och min stämmer nog inte alls överens. Jag har inte vid ett endaste tillfälle någonsin gett mig på någon enda människa, varken här på forumet eller eller någon annanstans, utan att först ha blivit attackerad själv. Det är bara för dig att läsa själv. Vill du fortfarande hävda dina lögner, så är det bara att skriva på, men underskatta inte folk i gemen, ty även om dom är tysta, så är dom läskunniga och ser vad du går för. Skulle vara kul om du kunde hitta något ställe i det jag skriver som innehåller hot, eller som inte är seriöst. Du citerar original-inlägget i denna tråden, är det oseriöst då eller? Eller kanske det innehåller hot!!!?Så vad föranleder dig i din vardag, att våga dig på att hoppa på mig då? Har du det tråkigt? Eller tror du inte att jag kan försvara mig? Oftast brukar dom fulaste, fegaste fiskarna dyka upp, när folk helst ligger bakbundna på marken och inte kan försvara sig..... Är du den typen, eller är du rakryggad.....Jag undrar jag?????????uncen...ps, angående att du inte skulle anlita mig. Jag är MER än övertygad om att du inte har någonting att erbjuda mig, utan du är bara ute efter att förstöra och vara stygg och taskig, så jag får tacka för den extra PR;en då ifrån din sida. Ändrades Februari 6, 2016 av uncen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Frugan skickade 3 dosor i onsdags från Stockholm till mig i buriram ska bli kul att se hur lång tid det tar.och om man får paketet mvhFår man fråga, jag snusar inte själv och har inte en susning, men hur länge räcker 3 st dosor snus??? Om det är som 3 paket ciggisar, så undrar jag, är det värt mödan att ens skicka 3 dosor hela vägen ner till Thailand??? Kan du inte få en leverans på dyr-snuset nere i Pattaya och annorstädes, och få dom att lägga en beställning på bussen hem till dig istället...uncen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Din verklighets-uppfattning och min stämmer nog inte alls överens. Jag har inte vid ett endaste tillfälle någonsin gett mig på någon enda människa, varken här på forumet eller eller någon annanstans, utan att först ha blivit attackerad själv. Det är bara för dig att läsa själv. Vill du fortfarande hävda dina lögner, så är det bara att skriva på, men underskatta inte folk i gemen, ty även om dom är tysta, så är dom läskunniga och ser vad du går för. Skulle vara kul om du kunde hitta något ställe i det jag skriver som innehåller hot, eller som inte är seriöst. Du citerar original-inlägget i denna tråden, är det oseriöst då eller? Eller kanske det innehåller hot!!!?Så vad föranleder dig i din vardag, att våga dig på att hoppa på mig då? Har du det tråkigt? Eller tror du inte att jag kan försvara mig? Oftast brukar dom fulaste, fegaste fiskarna dyka upp, när folk helst ligger bakbundna på marken och inte kan försvara sig..... Är du den typen, eller är du rakryggad.....Jag undrar jag?????????uncen...ps, angående att du inte skulle anlita mig. Jag är MER än övertygad om att du inte har någonting att erbjuda mig, utan du är bara ute efter att förstöra och vara stygg och taskig, så jag får tacka för den extra PR;en då ifrån din sida.Helt korrekt, jag har ingenting att erbjuda dig.Förvånar mig att du överhuvudtaget tillåts skriva på forumet längre.Konstaterar bara, att du är nog den sista jag skulle anlita för vilket som helst uppdrag.Sådan läsning har man inte sett här på länge.Hot, knivhugg, publicerade PM..... även om endast hälften är sant så är det nog lite för mycket....mvhbiker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Helt korrekt, jag har ingenting att erbjuda dig.Förvånar mig att du överhuvudtaget tillåts skriva på forumet längre.Konstaterar bara, att du är nog den sista jag skulle anlita för vilket som helst uppdrag.Sådan läsning har man inte sett här på länge.Hot, knivhugg, publicerade PM..... även om endast hälften är sant så är det nog lite för mycket....mvhbiker Som jag misstänkte, du hade inget annat än otrevligheter att komma med. Allt det du säger jag är skyldig till, har andra skrivit, så läs rätt och förstå rätt. Och om du inte snusar, så kanske du skulle försöka att fightas med någon annan som är mindre än dig själv, vilket du har för vana att göra, på en annan tråd..Varför så bitter? Varför denna vilja att attackera andra? Varför så himla snäll och eftergiven i verkliga livet? Igen då tack för din PR, du är mycket hjälpsam!!uncen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 (ändrad) Som jag misstänkte, du hade inget annat än otrevligheter att komma med. Allt det du säger jag är skyldig till, har andra skrivit, så läs rätt och förstå rätt. Och om du inte snusar, så kanske du skulle försöka att fightas med någon annan som är mindre än dig själv, vilket du har för vana att göra, på en annan tråd..Varför så bitter? Varför denna vilja att attackera andra? Varför så himla snäll och eftergiven i verkliga livet? Igen då tack för din PR, du är mycket hjälpsam!!uncen..Som sagt, du har nog publicerat dig själv tillräckligt på MPR den senaste tiden.Jag har inget att tillägga.mvhbiker Ändrades Februari 6, 2016 av biker Stavfel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 (ändrad) Skall först som sist säga - Jag snusar inte själv. Fick dock idag höra ifrån en god vän som är stor-snusare, att han funnit efter år av längtan, efter rejält fint svenskt snus, en möjlighet att köpa riktigt fint jämförbart snus här i Thailand.Han har nu handlat där i ett par år, och rekommenderar detta varmt till alla snusare. Pröva säger han, var inte oroliga, om ni kontaktar företaget, så sänder dom över en provdosa till Er till att börja med.Detta företag startades av en svensk med thailändsk fru. Mannen dog för ett par år sedan, men företaget drives sedan dess av frun på ett alldeles charmant sätt. Företaget ligger en bit utanför Khorat närmare bestämt i Pak Chong, för Er som vet var detta ligger... Ja dom har McDonalds där.... Ni kan kontakta företaget här:http://svensktsnus.co.th/ Telefon; 0850 235 493Priserna är ungefär hälften mot de svenska priserna i Sverige och grymt mycket lägre än vad svenskt snus annars säljs för här i Thailand.Lycka till ni snus-mumrikar!!uncen...Handlar man ofta, som jag gör, på buysnus.com blir det lite erbjudanden och rabatter ibland. Sista beställningen jag gjorde var 3 stockar General och 2 stockar Knox. Har för mig det gick på ca 1200spänn levererat till min dörr, inte dyrt om man frågar mig. Jag var inne på hemsidan du rekommenderar och fick uppfattningen att priserna där var dyra. Sen är det nog fler än mig som tror att kvaliteten på snuset från ett hundraårigt svenskt bolag som Swedish match ligger en stöddig bit före ett hemmaknåpat snus från Isaan, hur trevlig tjejen som gör det än råkar va. "Fick dock idag höra ifrån en god vän som är stor-snusare, att han funnit efter år av längtan, efter rejält fint svenskt snus, en möjlighet att köpa riktigt fint jämförbart snus här i Thailand." Lägg av, finns det någon som bott här i flera år utan att klara av att beställa svenskt snus på internet så väger dumskallens ord fjäderlätt. Dessutom, vad är det som är svenskt i det isaantillverkade snuset?För mig låter dina inlägg som att det är du som kränger snuset eller åtminstonde har någon relation till tjejen som säljer. / SatanG Ändrades Februari 6, 2016 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Tjoho sicken tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Handlar man ofta, som jag gör, på buysnus.com blir det lite erbjudanden och rabatter ibland. Sista beställningen jag gjorde var 3 stockar General och 2 stockar Knox. Har för mig det gick på ca 1200spänn levererat till min dörr, inte dyrt om man frågar mig. Jag var inne på hemsidan du rekommenderar och fick uppfattningen att priserna där var dyra. Sen är det nog fler än mig som tror att kvaliteten på snuset från ett hundraårigt svenskt bolag som Swedish match ligger en stöddig bit före ett hemmaknåpat snus från Isaan, hur trevlig tjejen som gör det än råkar va. "Fick dock idag höra ifrån en god vän som är stor-snusare, att han funnit efter år av längtan, efter rejält fint svenskt snus, en möjlighet att köpa riktigt fint jämförbart snus här i Thailand." Lägg av, finns det någon som bott här i flera år utan att klara av att beställa svenskt snus på internet så väger dumskallens ord fjäderlätt. Dessutom, vad är det som är svenskt i det isaantillverkade snuset?För mig låter dina inlägg som att det är du som kränger snuset eller åtminstonde har någon relation till tjejen som säljer. / SatanGTja......Uncen har väl visat med all tydlighet att han är MPR's genom tiderna största......Nuff saidbiker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Handlar man ofta, som jag gör, på buysnus.com blir det lite erbjudanden och rabatter ibland. Sista beställningen jag gjorde var 3 stockar General och 2 stockar Knox. Har för mig det gick på ca 1200spänn levererat till min dörr, inte dyrt om man frågar mig. Jag var inne på hemsidan du rekommenderar och fick uppfattningen att priserna där var dyra. Sen är det nog fler än mig som tror att kvaliteten på snuset från ett hundraårigt svenskt bolag som Swedish match ligger en stöddig bit före ett hemmaknåpat snus från Isaan, hur trevlig tjejen som gör det än råkar va. "Fick dock idag höra ifrån en god vän som är stor-snusare, att han funnit efter år av längtan, efter rejält fint svenskt snus, en möjlighet att köpa riktigt fint jämförbart snus här i Thailand." Lägg av, finns det någon som bott här i flera år utan att klara av att beställa svenskt snus på internet så väger dumskallens ord fjäderlätt. Dessutom, vad är det som är svenskt i det isaantillverkade snuset?För mig låter dina inlägg som att det är du som kränger snuset eller åtminstonde har någon relation till tjejen som säljer. / SatanGSatan, nu är vi där igen, du köper givetvis ditt snus var du vill och vad fint du får lite rabatt, har du provat det Thailändska snuset? Om det är dyrt eller inte avgör ju den som köper varan eller hur. Chan20Chan201414 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 (ändrad) Biker said;Tja......Uncen har väl visat med all tydlighet att han är MPR's genom tiderna största......Nuff saidbiker===========================================Tack så mycket,....Du verkar vara en trevlig kille ju! Men så mycket hat emot människor som du inte ens känner. Aldrig träffat,,,,, Undrar egentligen vad som händer med dig?uncen.... Ändrades Februari 6, 2016 av uncen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Som jag misstänkte, du hade inget annat än otrevligheter att komma med. Allt det du säger jag är skyldig till, har andra skrivit, så läs rätt och förstå rätt. Och om du inte snusar, så kanske du skulle försöka att fightas med någon annan som är mindre än dig själv, vilket du har för vana att göra, på en annan tråd..Varför så bitter? Varför denna vilja att attackera andra? Varför så himla snäll och eftergiven i verkliga livet? Igen då tack för din PR, du är mycket hjälpsam!!uncen..Som du misstänkte, så hade jag inget annat.....?Du känner alltså mig?Jag känner tyvärr inte dig.Jag skiter högaktningsngsfullt i dina inlägg på MPR, men du ger sken av det totala misslyckandet i att marknadsföra dina tjänster. mvhbiker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 (ändrad) Satan, nu är vi där igen, du köper givetvis ditt snus var du vill och vad fint du får lite rabatt, har du provat det Thailändska snuset? Om det är dyrt eller inte avgör ju den som köper varan eller hur. Chan20Chan201414Ja jag har faktiskt provat snus tillverkat i Thailand. Fick en provdosa 2008, den fick mig definitivt inte att beställa något mer. ingen aning om det vara samma tillverkning eller inte som ni promotar här. Om det är dyrt eller inte kan väl vem som helst avgöra, jag tycker t.ex en bil i Danmark är dyr om jag för halva priset eller mindre kan köpa samma i Sverige. Jag hoppas du hajar liknelsen. / SatanG Ändrades Februari 6, 2016 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Som du misstänkte, så hade jag inget annat.....?Du känner alltså mig?Jag känner tyvärr inte dig.Jag skiter högaktningsngsfullt i dina inlägg på MPR, men du ger sken av det totala misslyckandet i att marknadsföra dina tjänster. mvhbiker===========================Tack för bidraget mycket läsvärt... hahahaha.uncen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Hat? Mot vem? Vad händer med mig? Utveckla gärna. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu